חברת זום הודיעה (יום ג', 31.8.21) על תוצאות הרבעון השני לשנת הכספים 2022: הכנסות הרבעון עמדו על 1.02 מיליארד דולר - עלייה של 54% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה. הרווח של זום בניכוי סעיפים חד-פעמיים הסתכם ברבעון ב-1.36 דולר למניה.
מספר הלקוחות שתרמו כל אחד להכנסה של מעל מאה אלף דולר קפץ ב-131% לעומת הרבעון המקביל ומספר המנויים המשלמים שיש להם יותר מ-10 עובדים עלה ב-36%, ל-504,900.
אריק יואן מייסד ומנכ״ל זום: ״ברבעון השני חצינו את קו מיליארד הדולר בהכנסות והדגמנו רווחיות חזקה. במהלך התקופה אף הצבנו מספר אבני דרך משמעותיות ביותר בהתרחבות שלנו מעבר להיותנו פלטפורמת תקשורת אחודה לפגישות וידאו: השקנו את Zoom Apps שהכניסה מעל 50 אפליקציות ישירות לתוך חוויית הזום ואת Zoom Events שמספק שירות דיגיטלי כולל לאירועים. אנו כיום מותג עולמי עם מעל חצי מיליון לקוחות שיש להן מעל 10 עובדים, כך שאנו בהחלט ממוצבים היטב לתמיכה בארגונים וביחידים כשהם מתארגנים מחדש לעבודה, לתקשורת ולשיתוף פעולה״.