X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אלקטרה נדל"ן, השותפה בקרן השנייה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, הודיעה על מכירת מקבץ דיור בעיר שארלוט תמורת 90.2 מיליון דולר ההון העצמי שהושקע בנכס עמד על 17 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק [צילום: אורן קהן]

הקרן השנייה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, המחוזקת ב-10% על-ידי חברת אלקטרה נדל"ן וב-90% על-ידי שותף אמריקני, מכרה מקבץ דיור שהוחזק על ידה בעיר שארלוו שבמדינת צפון קרוליינה תמורת כ-90.2 מיליון דולר.
הנכס המנוהל על-ידי החברה כשותף כללי נרכש בחודש דצמבר 2018 במחיר של כ-49 מיליון דולר וכולל 309 יחידות דיור. ההון העצמי שהושקע בנכס הסתכם ב-17 מיליון דולר. ומתוכו השקיעה אלקטרה נדל"ן כמיליון דולר.
תזרים המזומנים החופשי מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ-57.7 מיליון דולר, בנוסף לחלוקות שוטפות במהלך ההחזקה בנכס של כ-2.7 מיליון דולר. בסך הכולל הניב הנכס למשקיעיו תזרים בסך של כ-60.4 מיליון דולר, המשקפים שיעור תשואה
שנתית של כ-57.5% ברמת הנכס וכן תשואה כוללת ביחס להון העצמי בשיעור של כ-253%.
תזרים המזומנים החופשי אשר ינבע לאלקטרה נדל"ן מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ-5.2 מיליון דולר. הרווחים, לרבות דמי הצלחה, לאחר מס שינבעו לחברה מעסקה זו, וזאת מעבר לרווחים שרשמה החברה לאורך חיי הנכס בעקבות שיערוכים ופעילות שוטפת, עומדים על כ-2.7 מיליון דולר (כ-8.5 מיליון ש"ח), הרווחים האמורים יזקפו בדוחותיה הכספיים של החברה ברבעון השלישי של שנת 2021. זאת, על-אף שהשלמת העסקה, כפוף להתקיימות כל התנאים המתלים על-פי הסכם המכירה, צפויה להתבצע ברבעון הרביעי של שנת 2021.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקבץ הדיור בצפון קרוליינה הניב תשואה של 253%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשרד להגנת הסביבה אישר לקצא"א לחדש את הזרמת הנפט הגולמי בקו 18 בתנאים חדשים ומגבילים ובלחצים מופחתים    קו 18 יופעל מעתה למטרת הזרמת נפט גולמי ממכלל אשקלון אל בית זיקוק אשדוד (פז"א) בלחצים מופחתים, וקו 16 יזרים נפט גולמי ישירות לבית זיקוק חיפה    עד למתן הוראה אחרת מהמשרד החברה תפעיל את הקו בלחצים של 6-10 אטמוספרות לעומת כ-50 אטמוספרות במצב הקודם
איציק וולף
ראש הממשלה שוחח עם הרמטכ"ל ועם המפקדים הבכירים של צה"ל בגזרת רצועת עזה ואמר להם כי הוא מעניק להם גיבוי מוחלט    השיחה - על-רקע הביקורת הציבורית על התחקיר הראשוני בעקבות מותו של בראל חדריה שמואלי ז"ל    "מצפה מפוליטיקאים ואנשי ציבור שלא לגעת בצה"ל ובמפקדיו"
איציק וולף
נשיא המדינה נפגש עם עבדאללה בארמונו של המלך הירדני ברבת עמון    "שוחחנו על הסכם לייבוא חקלאות בשנת השמיטה, נושאי אנרגיה, קיימות ופתרונות למשבר האקלים שניתן לקדם יחדיו"
איציק וולף
הרמטכ"ל מגיב באיגרת ששלח למפקדי צה"ל על הביקורת שהופנתה לעבר צה"ל לאחר שנמנע מנקיטת צעדים נגד המפקדים בזירת העימות בגבול הרצועה שבה נהרג לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי מירי מטווח אפס    "אין תפקיד ואין מקצוע שלא נעשות בו טעויות, ובלחימה מול האויב במיוחד"    "חברה שלא תגבה את חייליה ומפקדיה גם כשטעו, תגלה שאין מי שיילחם עבורה. הנכונות לשאת באב"דות היא תנאי לחוסן לאומי"
איציק וולף
משרד הבריאות ממליץ למתפללים בחגי תשרי לקיים את התפילות במקומות פתוחים ולא בבתי הכנסת    ילדים מתחת ל-12 יכולים להיכנס לבית הכנסת על סמך בדיקת PCR בלבד, ולא על סמך בדיקה מהירה    תוקף הבדיקה - 96 שעות ולא 72 שעות כדי לאפשר לילדים כניסה לבית הכנסת בכל ימי ראש השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il