X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה, המשווקת ברי מים מסוננים, תובעת 8.3 מיליון שקל בטענה שאילץ את הספק הראשי שלה לנפח חשבוניות ושלשל לכיסו את ההפרשים
▪  ▪  ▪
מתבססת על תצהיר של הספק

חברת אי.בר מים טוענת, כי המנכ"ל צחי פינק הוציא שלא כדין מקופתה מיליוני שקלים. החברה, המשווקת ברי מים מסוננים בשם E-Var, רכשה פעילות זו מחברות אלקטרה בר מים ומי עדן. אחד המשקיעים בה, לפני חמישה חודשים, הוא עו"ד עופר פירט - שותף בכיר במשרד פירט-וילנסקי-מזרחי-כנעני המייצג אותה. היא תובעת 8.3 מיליון שקל מהמנכ"ל לשעבר ומרעייתו, סמדר פינק.
בתביעה, שהוגשה (31.8.2) לבית המשפט המחוזי מרכז, נאמר כי היא מבוססת בעיקרה על תצהיר של אייל צברי - הספק של החברה, מי שמייבא את הברים מסין ומשמש כמנהל מערך השירות של התובעת; התצהיר מגובה במסמכים, אומר אי.בר מים. פינק הוא מנכ"ל החברה מאז 2019 (כיום - באמצעות חברת ס.צ פינק ייעוץ).
לטענת צברי, פינק דרש ממנו - כבסיס להתקשרות עם החברה לאספקת סננים ונורות - כי ינפח את ב-30% דרישות התשלום שלו מהחברה ויעביר לו את ההפרש, והוא נענה מחוסר ברירה. לדברי החברה, בידיה תיעוד לתשלומים אלו בדמות חשבוניות שהנפיק פינק וראיות נוספות. על-פי תצהירו של צברי, כאשר החברה ביצעה ממנו הזמנה כלשהי, פינק שלח אליו מהדוא"ל הפרטי שלו טבלת אקסל ובה המחיר בגין ההזמנה ובנפרד - התוספת הנדרשת. בנוסף, פינק היה מנפח בטבלאות אלו את כמות החלפים שכביכול הזמינה החברה, ואת הפער בתמורה היה על צברי להעביר אליו.
בתביעה נטען, כי הוצאה זו של כספים שלא כדין מקופתה של החברה הכבידו קשות על מצבה הזרימי, ואף חייבו את בעליה להזרים לה סכומים גדולים מכיסיהם, על-מנת למנוע את קריסתה. כאמור, החברה תובעת גם את סמדר פינק, בטענה שהיא נהנתה מכספי הגניבה יחד עם בעלה.
בית המשפט מתבקש לחייב את בני הזוג להשיב לתובעת את כספה, לפצותה בגין הפרת ההסכם למתן השירותים ובגין הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מניפוח ההזמנות ולחייבם בפיצויים עונשיים.
התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד לירון ליברמן וגיל בן-כליפה, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השר לביטחון פנים הצהיר באירוע של משטרת ישראל כי יעניק גיבוי לשוטרים המעורבים באסון מירון    "הטעות והעוול שנעשו על-ידי ועדת אגרנט, שהחליטה לבחון רק את צבא ההגנה לישראל, ולא את הדרג הפוליטי, ובוודאי לא גורמים נוספים - טעות זו אסור שתישנה"
איתמר לוין
בני משפחה העבידו בכפייה במאפייה ברהט שישה ילדים בני 15-6    שטיין הפחית שישה חודשים מעונשו של אחד מהם, בשל פער גדול מדי בענישה שהטיל בית המשפט המחוזי
איציק וולף
יו"ר ההסתדרות פנה לשרת האנרגיה בבקשה לקיים דיון דחוף על עתידם התעסוקתי של עובדי מפעל רותם אמפרט נגב    "בעוד פחות מארבעה חודשים המפעל ייסדר ואלפי עובדים ומשפחותיהם יישארו ללא פרנסה"
איתמר לוין
בשנת 2012 הוגש כתב אישום נגד אדם שביצע בבתו עשרות עבירות מין בשנים 2006-1996, כאשר הייתה בת ארבע עד 14 - אך בניגוד לדרישת החוק, לא ניתן אישורו של היועץ המשפטי לממשלה לגבי שש השנים הראשונות    למברגר נתן אישור בדיעבד רק ערב הדיון בערעור, באיחור של תשע שנים    התוצאה: האיש זוכה מהעבירות הישנות ועונשו הופחת מ-20 ל-15 שנות מאסר
איציק וולף
טעות זיהוי נפטרת מקורונה בבית חולים סיעודי הביאה לשליחת גופה לא נכונה לקבורה    משרד הבריאות הודיע שפתח בבדיקה    "מקרה חמור ומצער, נציגי לשכת הבריאות והמוסד הסיעודי הגיעו למשפחות כדי לטפל באירוע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il