X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוען שמגיעה לו הנחה של שני שלישים

הצלב האדום נגד חיובו בארנונה

הארגון מבקש מבית המשפט לקבוע שהוא חייב לשלם רק שליש מסכום הארנונה הרגיל תמורת משרדיו בירושלים, כפי שנעשה לדבריו מאז 1967
▪  ▪  ▪
עבר למשרדים חדשים [צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90]

הצלב האדום מבקש (2.9.21) מבית המשפט המחוזי בירושלים להמשיך ולשלם רק שליש מן הארנונה על משרדיו בירושלים. הארגון מבקש להורות למשרד הפנים ולעיריית ירושלים להימנע מגבייה ארנונה בשיעור מלא.
בעתירה נאמר כי מאז 1967 משלם הצלב האדום - כמו מלכ"רים אחרים - שליש בלבד משיעור הארנונה המלא בגין משרדיו בעיר. לאחרונה הפסיקה העירייה את מתן ההנחה, בלא הודעה מוקדמת ובלא שימוע, וזאת לאחר שעבר למשרדים חדשים - מהלך אותו ביצע בהתבסס על ההנחה בארנונה. הצלב האדום טוען, כי מדובר בשינוי מדיניות פתאומי וחסר הצדקה, ללא כל נימוק וללא הודעה רשמית. לא ברור מדוע שינוי של משרדים גורם לביטול פטור, והארגון מייחס לעירייה ולמשרד הפנים שיקולים פסולים.
הצלב האדום מציין, כי לפני שלוש שנים הגישה העירייה תביעה נגדו בסך 650,000 שקל בטענה לחוב ארנונה לשנים 2018-2017 בגין משרדיו בדרך שכם, וסוכם שהוא יבקש ממשרד הפנים לקבל את ההנחה. הוא הגיש בקשה כזאת, אך העירייה דחתה אותה בנימוק של אי-השלמת מסמכים. לדבריו, הוא אינו יכול להירשם כמלכ"ר או כעמותה מקומית, ולכן אינו יכול להמציא את המסמכים שמבקשת העירייה (אישור ניהול תקין ודוחות כספיים), מסמכים שהם רלוונטיים לעמותות ולמלכ"רים מקומיים ולא לארגון בינלאומי ייחודי דוגמתו. העתירה הוגשה באמצעות עו"ד סני חורי וטרם הוגשו תגובות משרד הפנים והעירייה.

תאריך:  09/09/2021   |   עודכן:  09/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בהפרת סדר שנערכה באזור רמאללה ירו המתפרעים ירי 'חי' לעבר כוח צה"ל שהיה במקום. לא היו נפגעים והחיילים השיבו בירי של אמצעים לפיזור הפגנות
עידן יוסף
אחרי מאמצי שכנוע, זבולון סימן טוב החליט להימלט למדינה שכנה וצפוי להגיע בהמשך לארצות הברית, אך לפי שעה לא לישראל    מבצע הוצאתו מומן בידי רב חרדי מניו-יורק ואיתו חולצו כ-30 נשים וילדים אפגנים
מחלקה ראשונה
במהלך חופשה בטורקיה מת הבדרן דודו דותן מדום לב
איציק וולף
נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי, התייחסה לראשונה לבריחת האסירים הפלשתינים והגדירה אותה "אירוע חמור הפוגע באופן ישיר בליבת העשייה של שירות בתי הסוהר"    קראה לסוהרים לנהוג בממלכתיות ובאיפוק לנוכח גילויי ביקורת ואכזבה במעגלים החברתיים והמשפחתיים שלהם והבהירה: "אני כאן כדי להמשיך להוביל אתכם"
איציק וולף
חבר הכנסת עופר כסיף הביע הבנה למחבלים שברחו מן הכלא הישראלי בערב ראש השנה    "שום חומה או נקמנות מצד הכובש - בקציעות או בשאטה, בגדה, בעזה או בירושלים המזרחית - לא ימנעו מהפלשתינים את המשק המאבק לשחרור מהדיכוי הרצחני שמפעילה עליו ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il