X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות פרויקט תמ"א 38 ברעננה

חברת נדל"ן נגד נציגיה בארץ

קליפורניה ישראל נדל"ן תובעת 2.8 מיליון שקל ממנכ"לה לשעבר, חנן וקסמן, וממנהל הכספים לשעבר, רו"ח יוסף סינמן בטענה שהביאו אותה לסף קריסה
▪  ▪  ▪
תביעה בשל כתב ויתור

חברת קליפורניה ישראל נדל"ן, המשקיעה בין היתר בפרויקטים נבחרים של תמ"א 38, תובעת 2.8 מיליון שקל ממנכ"לה לשעבר, חנן וקסמן, וממנהל הכספים לשעבר, רו"ח יוסף סינמן. התביעה הוגשה (14.9.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
בתביעה נאמר כי הנתבעים מחזיקים כל אחד ב-10% ממניות החברה וייצגו אותה בישראל, ובעת כהונתם כמנהליה ביצעו עסקות נדל"ן שונות. לטענת התובעת, הם קיבלו על דעת עצמם החלטות כבדות משקל מבלי שנועצו עם בעל השליטה, רוני כהן, המתגורר בארה"ב ועם בנו, יוראי כהן, המכהן כיום כמנכ"ל החברה.
לדברי התובעת, היא חתמה (באמצעות הנתבעים) לפני שבע שנים על הסכם לרכישת פרויקט תמ"א 38 ברחוב אחוזה ברעננה ובהסכם למתן שירותי ייעוץ וליווי לפרויקט תמ"א 38 ברחוב דוד אלעזר בעיר. הנתבעים חתמו על כתב ויתור, שנועד למנוע טענות ותביעות עתידיות של החברה כלפי הצדדים האחרים להסכמים, בעניין זיקת הנאה במגרש ברחוב אחוזה. לדבריה, זיקת ההנאה הייתה הגורם הישיר לסיכול הפרויקט ולאי רישום הדירות בלשכת רישום המקרקעין.
בתביעה נטען, כי הנתבעים לא יידעו את רוני כהן בעניין זיקת ההנאה, מורכבותה, משמעותה והשלכותיה, וכן בנוגע לחתימה על כתב הוויתור. כהן לא היה מאשר את ההסכמים לו היה יודע פרטים אלו. התובעת מציינת, כי תלויות ועומדות נגדה תביעות בגין פרויקט זה, בין היתר מצד דיירי הבית ברחוב דוד אלעזר בגין אי-רישום דירותיהם והיא עומדת בפני סכנה של תביעות נוספות. עוד טוענת התובעת, כי במעשיהם גרמו לה הנתבעים נזקי עתק, תוך שהם מביאים אותה להוצאות עתק, חובות כבדים ואף לסף חדלות פירעון. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד שמעון האן וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  15/09/2021   |   עודכן:  15/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ אבי מעוז הוציא מכתב התראה לפני עתירה לבג"ץ ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת בדרישה להוציא את רפורמת הכשרות מחוק ההסדרים להליך חקיקה רגיל    "איגוד כל כך הרבה נושאים בחוק אחד ובזמן כה קצר - מביא לזילות החקיקה והכנסת, משטח את רמת הדיון ועשוי לפגוע בזכויות הפרט"
עידן יוסף
בסיום חקירתו, הסב, שמוליק פלג, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים    פלג: "הבאתו של איתן לישראל בוצעה בצורה חוקית ואחרי התייעצות משפטית"
איציק וולף
לדברי גנץ, שביקר בפיקוד המרכז, אם יהיו ארגוני טרור שינסו להרים את ראשם - תדאג ישראל "להוריד אותו", כלשונו. "זה נכון באיו"ש וזה נכון גם ברצועת עזה. אנחנו נמשיך לאפשר למיליוני תושבים לחיות ונמשיך לפעול בכל האמצעים".
איתמר לוין
העיתונאי ברוך קרא טען, כי שני אינו מגלה למופיעים בפניו את קשריו עם עו"ד יעקב סידי    נציב התלונות קובע: סידי מעולם לא ייצג את שני, וממילא אין חובת גילוי ובוודאי שאין עילת פסלות
איתמר לוין
השופט אלכסנדר רון הרשיע קשיש במעשים מגונים כלפי נערה על-פי החוק למניעת הטרדה מינית - למרות שאין בו עבירה פלילית שכזאת - במקום להרשיעו על-פי החוק העונשין    שטיין: העונש שגזר שטיין - ארבעה חודשי מאסר על תנאי - הוא קל כנוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il