X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאיימים להתפטר אם מתווה קיצור התורנויות בבתי החולים יחרוג מ-18 שעות למשמרת משרד הבריאות הודיע על כניסת 2,100 אחים ואחיות חדשים למערך הרפואי בישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

יותר מ-1,800 מתמחים ברפואה, סטאז'רים וסטודנטים לרפואה חתמו על עצומת התפטרות המונית המסמיכה את ארגון מרשם, שבו הם מאוגדים, להגיש בשמם הודעת התפטרות אם מתווה קיצור התורנויות בבתי החולים יחרוג מ-18 שעות.
"הריני מצהיר כי ככל שלא ייושם מתווה לקיצור תורנויות הכולל קיצור תורנויות בכלל המקצועות ומודל תורנות של 18 שעות (16+2) עם פקיעת ההיתר, הריני מסמיך את ארגון מרשם להודיע למשרד הבריאות כי ככל שלא יהיה שינוי במתווה המיושם אני מתכוון להודיע על התפטרותי", נכתב בשם המתמחים שחתמו על העצומה. בשמם של הסטאז'רים נכתב כי תימסר בשמותיהם הודעה כי לא יסכימו להתחיל התמחות, ובשם הסטודנטים תימסר הודעה שאינם מוכנים להתחיל סטאז'.
ובתוך כך הודיע משרד הבריאות על הצטרפות של 2,100 אחים ואחיות למערך הרפואי בישראל. מדובר בבוגרי תכניות הלימוד במוסדות ההכשרה, שעברו את בחינת הרישוי בהצלחה.
הם מצטרפים לכ-1,300 בוגרים שעברו בהצלחה את בחינת הרישוי באפריל 2021. כלל בוגרי מסלול הלימודים של העתודה האקדמית "פסגה", עברו בהצלחה את הבחינה, ויחזקו את שורות צוותי הרפואה בצה"ל.
לדברי שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ההון האנושי המקצועי והמסור של האחים והאחיות הוא עמוד השדרה של מערך הסיעוד ומערכת הבריאות הציבורית כולה, בהתמודדות עם הקורונה וגם בשגרה. "כבר בשנה האקדמית הקרובה נוסיף יותר מ-400 מקומות לסטודנטים לסיעוד בכל הארץ, כחלק מהתוכנית להגדלה דרמטית של כוח האדם בבריאות. יותר סטודנטיות וסטודנטים ילמדו כאן בישראל, ולא יצטרכו להוציא הון על לימודים בחו״ל", אמר.

תאריך:  27/09/2021   |   עודכן:  27/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
1,800 מתמחים וסטאז'רים חתמו על עצומת פיטורין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מנכ"ל משרד החינוך הבהיר למנהלי בתי החולים כי אין להם יכולת לדרוש הצגת תו ירוק ממטופלים האמורים לעבור הליך רפואי - גם אם אינו דחוף, וכי אינם יכולים להגביל מלווים ללא תו ירוק, אלא אם הם מפגינים תסמיני מחלת קורונה    "אין למאבטחים בבתי החולים סמכות פורמלית לדרוש תו ירוק, ויש לנהל את השיח עם הנכנסים באופן מושכל ורגיש"    ניתן להגביל כניסת מבקרים שאינם מטופלים או מלוויהם
איציק וולף
שר הביטחון אישר את המלצת הרמטכ"ל על שורת מינויי בכירים במטה הכללי    המינויים ייכנסו לתוקף בחודשים הקרובים
איציק וולף
החברה טוענת כי בניגוד לטענת הרשויות באיחוד האירופי, שטענו כי גוגל פוגית בתחרות כשהיא מקדמת בכוחנות את היישומונים שלה תוך ניצול הצורך במערכת ההפעלה אנדרואיד, המערכת דווקא תרמה לתחרות בשוק הסלולר באירופה ובעולם מול חברת אפל והמערכת הסגורה שלה iOS
איציק וולף
לדברי בורלא, המנהל את פייזר שמייצרת חיסון נגד נגיף הקורונה, החזרה לחיים נורמליים תהיה למרות הצפי לזנים חדשים של הנגיף    "אני לא חושב שחזרה לחיים נורמליים זה אומר שלא ימשיכו להתגלות זנים חדשים, ואני לא חושב שזה אומר שנוכל לחיות את חיינו בלי חיסונים"
איציק וולף
ראש הממשלה נפגש עם שר החוץ של בחריין ועם שר המדינה של איחוד האמירויות בשולי העצרת הכללית של האו"ם    היום אחר-הצהריים (שעון ישראל) ינאם בנט בפעם הראשונה בפני העצרת הכללית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il