X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עובדי חברה ישראלית חשודים כי הונו אזרחים אמריקנים במיליוני דולרים באמצעות סחר במטבעות וירטואליים מעצרים נוספים בוצעו במדינות נוספות בעולם
▪  ▪  ▪
[צילום: מארק לניהאן, AP]

המשטרה עצרה הלילה (יום ד', 6.10.21) בתל אביב במסגרת חקירה סמויה חובקת עולם בשיתוף ה-FBI, עשרים ושישה תושבי גוש-דן, בחשד לביצוע עבירות מרמה והלבנת הון במסווה של עסקות "פורקס במטבעות דיגיטליים", כלפי אזרחים אמריקנים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.
בלשי יחידת ההונאה המחוזית ויחידת מג"ב שחר 101 אתרו בתום חקירה סמויה שניהלו בחודש האחרון, את המשרד בת"א ממנו על-פי החשד בוצעו העסקות כלפי תושבי ארה"ב, לצד זיהוי מערך ההונאה, המונה למעלה מ-20 ישראלים העובדים במקום. במקביל למבצע המעצרים בארץ, בוצעו באותה עת מעצרים במדינות נוספות על פני הגלובוס, ע"י רשויות אכיפה נוספות בחו"ל.
בנוסף למעצר החשודים, ערכו שוטרי יחידת ההונאה חיפוש ותפיסת מחשבים ואמצעי אחסון דיגיטליים, שעל-פי החשד מהווים ראיות בתיק החקירה.
שני החשודים המרכזיים - תושבי גוש-דן בשנות ה-30 לחייהם, יבואו במהלך היום לדיון בבית המשפט השלום בת"א, בבקשה להאריך את מעצרם.

תאריך:  06/10/2021   |   עודכן:  06/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
26 ישראלים נעצרו בחשד להונאה בסחר במטבעות וריטואליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
1,292 עמודים הכוללים תמלול של ישיבות הנהגת המדינה והתייעצויות מדיניות-ביטחוניות רגישות הותרו לפרסום    גנזת המדינה: "לראשונה זה 48 שנה ניתן לעקוב אחר הדינמיקה שהתרחשה בתוך הממשלה בנוגע למלחמת יום הכיפורים"
איציק וולף
חברת גילת, שבשליטת סאטקום מערכות, קיבלה מלקוח ממשלתי ישראלי הזמנה לאספקת שירותי תקשורת לווינית בשווי של 6.8 מיליון שקל למשך שנה    התמורה תשולם בתשלומים שווים מהחודש ולמשך שנה
עידן יוסף
לראשונה זה חודש וחצי, בבתי החולים מאושפזים 489 חולים במצב קשה    ד"ר אלרעי-פרייס בראיון ראשון אחרי המתקפה של בנט: "לא היה נעים לשמוע, לא שקלתי להתפטר"    למרות שרה"מ הצהיר כבר על ביטול הבידודים במערכת החינוך ראש שירותי בריאות הציבור אמרה כי "בוחנים מתווים נוספים"
עידן יוסף
ב-15 באוקטובר תחל סופרבוס בהפעלת מטרונית חיפה במקום דן בצפון    תשלב אוטובוסים חדשים, תוסיף קווים חדשים ותרחיב את היקף השירות ב-50%    121 מטרוניות חדישות יחליפו את 100 המטרוניות שפועלות כיום במערך
עידן יוסף
על סף הסכמות בעניין ייעוד כספי האכיפה בנת"צים עירוניים בוועדת הכלכלה? ח"כ טופורובקי: יש עתיד דורשת להשקיע אותם גם בבטיחות בדרכים    הוועדה המשיכה את הדיון בהגברת האכיפה בנתיבי תחבורה ציבורית - והוצגו בה סיכומים על דעת משרדי התחבורה והאוצר לפיהם 50% מכספי האכיפה שתבוצע ברשויות יושקעו בתח"צ    רגע לפני תום הדיון הודיע ח"כ טופורובסקי כי הוא דורש שיתאפשר שימוש בכסף גם לבטיחות בדרכים ואמר: כרגע אין בתקציב מספיק כסף לבטיחות בדרכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il