X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במכתב שנשלח לרא"ל כוכבי מתקומם סמוטריץ' על התגובה המתנצלת של דובר צה"ל לכתבה של כרמל מנשה על סיוע של לוחמי צה"ל לבציר בכרם של קצין במילואים שנפגצע קשה מירי של מחבלים הדגיש: "תגובת דו"צ אימצה את הנרטיב ולפיו קשר בין לוחמי צה"ל למתיישבים הינו שלילי ופסול"
▪  ▪  ▪
מנשה. אייטם באוריינטציה שלילית [צילום: פלאש 90]

"קשה לברוח מהתחושה שדו"צ נכנע להלכי רוח פרוגרסיביים הנושבים אצל ארגוני השמאל" - כתב יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפנייה לרמטכ"ל ולאלוף פיקוד מרכז בעקבות תגובת דו"צ על שיתוף הפעולה בין צה"ל להתיישבות.
במכתב נשלח לרא"ל כוכבי בעקבות כתבה של כהתבת הצבאית כרמלה מנשה, המספרת על התנדבות מרצון של לוחמי צה"ל לסיוע לבציר בכרם ביצהר של קצין צה"ל במילואים, אריאל בן שטרית, שנפצע קשה לפני מספר חודשים מירי מחבלים במהלך שירות מילואים. "האייטם שודר, כמובן, באוריינטציה שלילית ובניסיון לשלול את הלגיטימציה של הפעולה האמורה, כתב ח"כ סמוטריץ', והוסיף: "מה שקומם אותי הייתה תגובת דובר צה"ל שיישרה קו עם האג'נדה של הכתבת נגד ההתיישבות, נוסחה בנימה מתנצלת ואימצה את הנרטיב ולפיו קשר בין לוחמי צה"ל למתיישבים "שעליהם הם אמורים לשמור" הינו שלילי ופסול".
מנגד, מציין סמוטרקיץ' קיימת באתר צה"ל ידיעה המסקרת בחיוב סיוע שהעניקו לוחמי צה"ל לחקלאים בישובי עוטף עזה. "כך צריך להיות. מדוע סיוע למתיישבים בישובי עוטף עזה הוא לגיטימי וסיוע למתיישבים ביצהר אינו לגיטימי?! מה גם שכאמור, מדובר בעמידה לצידו של לוחם צה"ל שנפצע בעת שירותו, פעולה שיש בה בכדי לחזק את אחוות הלוחמים ואת הערבות ההדדית ביניהם", כותב סמוטריץ' לרמטכ"ל.
"קשה להישאר שווה נפש לנוכח חוסר הסימטריה שבין האופן החיובי שבו רואה צה"ל פעילות התנדבותית של חיילי צה"ל עם המסתננים ומהגרי העבודה בדרום תל אביב, כפי שהוא משתקף מהודעות דו"צ בעניין מעת לעת, לבין היחס השלילי לסיוע החקלאי האמור", סיכם סמוטריץ' והדגיש: "אני סמוך ובטוח שתמצאו את הדרך להעמיד את דו"צ על טעותו".

תאריך:  10/10/2021   |   עודכן:  10/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"דו"צ נכנע להלכי הרוח של ארגוני השמאל"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קטיף בננות בקיבוצים
ישראל עמיאל  |  10/10/21 14:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד התחבורה מפרסם אזהרה לציבור מפני מקרים שבהם נמכרו או הוטענו כרטיסי רב-קו אנונימיים בידי גורמים שלא אושרו על ידו    פורסמה רשימת התנאים המאפשרת קבלת החזר כספי בגין הסדר נסיעה מסוג "ערך צבור"
מירב ארד
עם סיומה המוצלח של הוכחת היכולת לתפעול רק"ם עם שני לוחמים במדפים סגורים, נבחרה התעשיה האוירית על-ידי משרד הביטחון לפתח את השלב השני בתוכנית כרמל: פיתוח והדגמת טכנולוגיות לצוות קרב רב ממדי, העתיד לאפשר שינוי משמעותי ביכולות התמרון
עידן יוסף
בישומון המשודרג של רכבת ישראל ניתן יהיה לקבל הודעות מתפרצות על שינויים בתנועה ובשירות, שיתוף מקום הנוסע ברכבת עצמה כך שניתן להיפגש בקלות עם חברים לנסיעה באותה רכבת, ואף הזמנת קפה לשתייה בתחנה
איציק וולף
העיצום הכספי הגבוה הוטל על-ידי המשרד להגנת הסביבה בעקבות אירוע שפך חומרים מסוכנים שטופל באופן לקוי ובניגוד להיתר הרעלים של החברה, שהובילו לפיצוץ ולשריפה מקומית באחד ממתקני המפעל בחודש מאי 2018    עובדי המפעל פעלו בניגוד להנחיות וגרמו להיווצרות חשמל סטטי, לפיצוץ ולשריפה
איתמר לוין
המהנדס רמי שמש מעיד בוועדת נאור, כי לפני תשע שנים קבע שלא ניתן לקיים את אירועי ל"ג בעומר בשל העדר פתחי מילוט במספר הנחוץ    מדגיש שגם אם יתוקנו כל הליקויים, יכולים להיכנס למתחם הקבר לכל היותר 15-12 אלף בני אדם    מציע להעביר את כל ההדלקות אל חלקים אחרים בהר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il