X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנדלבליט, שבתאי. ללא מעצרים מנהליים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
המאבק בפשיעה בחברה הערבית
מנדלבליט: לא לשימוש במעצרים מינהליים
הבהיר כי כלי זה מיועד לשימוש נגד טרור בלבד, פשיעה לאומנית או עימות מזוין - ולא פשיעה פלילית יואב סגלוביץ': מניעת מפגש עו״ד-לקוח אינו נמצא על סדר היום שר המשפטים פועל להרחיב סמכויות החיפוש המשטרתי ללא צו בית משפט מתחילת השנה נרצחו 103 אזרחים ערבים

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הבהיר (יום ב', 11.10.21) כי לא ניתן להשתמש במעצרים מנהליים במסגרת המאבק באלימות בחברה הערבית. לדבריו, כי כלי זה מיועד לשימוש נגד טרור בלבד, פשיעה לאומנית או עימות מזוין - ולא פשיעה פלילית. בכך בלם היועמ"ש את יוזמת המפכ"ל לשימוש במעצרים מנהליים נגד חשודים ברצח או שבכוונתם לבצע רצח.
גם סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ' אשר מונה מתחילת החודש לפרויקטור מטעם הממשלה למאבק בפשיעה בחברה הערבית, התייחס לנושא בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "פרויקטור מטעם הממשלה למאבק בפשיעה בחברה הערבית וכמי שעוסק בשינויי חקיקה מטעם המשרד לבט״פ מול משרד המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה - נושא מעצרים מנהליים ומניעת מפגש עו״ד-לקוח אינו נמצא על סדר היום".
במקביל דווח ב-ynet כי משטרה נערכת לעקל חשבונות בנק חשודים, לפשוט על עמדות להמרת כספים ותחנות הימורים, לחלט רכוש ורכבי יוקרה של חשודים ועוד. עוד דווח כי תוחרף האכיפה על בתי מסחר ותעשיה הפועלים ללא רישוי עסק ומשמשים את ארגוני הפשיעה.
בתוך כל הודיע השר גדעון סער כי ירחיב את סמכויות החיפוש המשטרתי, ולשם כך הוא מקדם תזכיר לתיקון העילות הקבועות בחוק סדר הדין הפלילי (מעצר) שיאפשרו לשוטר לערוך חיפוש בלא צו בית משפט. הצעד נעשה במטרה להקל בתפיסת אמל"ח, והיא נועדה לתת בידי משטרת ישראל סמכות לבצע חיפוש ללא צו.
הלילה מת מפצעיו עורך הדין גאנם פהמי ג'בארין, בן 43 מאום אל-פאחם. הוא נורה ביום שישי האחרון כשיצא ממסגד בעיר. זהו מקרה המוות השני ב-48 השעות האחרונות. בליל שבת האחרון נהרג עאסם סלטי, בן 28, מפגיעת קליע תועה בעת ששהה בביתו בעילוט. מתחילת השנה נרצחו 103 אזרחים ערבים.

תאריך:  11/10/2021   |   עודכן:  11/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט: לא לשימוש במעצרים מינהליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת הכספים קיימה דיון ראשון בחוק לעניין חובות תשלום מע"מ ביבוא שירותים דיגיטליים - "מס נטפליקס"    חברי כנסת ביקשו לפטור אוניברסיטאות ומוסדות רפואיים בניגוד לעמדת רשות המיסים
   חשש שההליך יבריח חברות קטנות המספקות שירותים
עידן יוסף
באזור הישיבה בשטח פתוח במסעדות יידרש מרחק של 1.5 מ' בין שולחן לשולחן    ועדת החוקה אישרה הארכת השימוש בהסכמון לאכיפת בידודים לשבועיים במקום ארבעה תוך דרישה להצגת נתונים מסודרת והסברה לציבור    שיעור ההסכמה לאיכון ההסכמון עומד רק על 10%; 37% בלבד מבצעים PCR בין היום החמישי לעשירי לקיצור הבידוד בחזרה מחו"ל    עד ל-19.10 יוכלו העובדים במוסדות בריאות, רווחה ובמקומות הפועלים בתו ירוק בתחום הפנאי להציג "תעודת קורונה" במקום התו הירוק החדש
עידן יוסף
המועצה הלאומית לכלכלה: "השקעה במטרו איננה בשמנת של מדינת ישראל - 62% מהתוצר העסקי של ישראל הוא במטרופולין ת"א שמייצר הרבה מהכנסות המיסים של ישראל"
עידן יוסף
עידן יוסף
שרת החינוך הציגה בפני ועדת הכספים את תקציב משרדה לשנים 2022-2021    בשנים 2022-2018 גדל תקציב משרד החינוך המקורי נטו בכ-20.2%, מסכום כולל של כ-56.2 מיליארד ש"ח ב-2018, ל-67.5 מיליארד ש"ח ב-2022    השרה: "אי אפשר שזה יהיה רק רדיפה, ההישגיות חשובה אבל צריך לתת גם דגש לערכים ומורשת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il