X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנשיא הרצוג בכנס ג'רוזלם פוסט:

"אירן מנצלת את היעדר הפעולה נגדה"

גם רה"מ התייחס בנאומו לאירן ואמר: "אירן מפרה את התחייבויותיה, לא נמתין יותר" שר המשפטים סער: "פתוח לשת"פ עם מנהיג אחר בליכוד, אך לא על חשבון הסכמי הכנסת הזו"
▪  ▪  ▪
הנשיא הרצוג בכנס ג'רוזלם פוסט [צילום: מרק ישראל סלם]

"אנחנו רואים כישלון של העולם בפעולה נגד אירן, לגדוע את זרועות התמנון שלה במזרח התיכון, לסגור את תוכנית הגרעין שלה. אירן מנצלת את חוסר הפעולה נגדה וחוסר התיאום וזה מהווה איום ברור על השלום והביטחון" - תקף הנשיא המדינה יצחק הרצוג בנאומו בכנס ג'רוזלם פוסט את התנהלות העולם מול תוכנית הגרעין של טהרן.
הוועידה העשירית של קבוצת הג'רוזלם פוסט נערכת היום (שלישי) במוזאון הסובלנות בירושלים, בהשתתפות אישים בכירים, בהם ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג, נשיא הקונגרס היהודי העולמי; מייק פומפאו, מזכיר החוץ של ארה"ב לשעבר; סטיב מנושין, מזכיר האוצר של ארה"ב לשעבר ועוד.
הנאומו התייחס הרצוג להסכמי אברהם שנחתמו לפני שנה ואמר כי "ההסכמים הם פריצת דרך יוצאת דופן בהיסטוריה של האזור". הוא הוסיף: "אני מקווה שעוד מדינות במזרח התיכון יאמצו אותם, ואני רוצה להודות לממשל האמריקני על הבאתם של הסכמים אלו לשולחן ותמיכתה בהם. התגאיתי לקבל את השגריר הבחרייני בירושלים. אני מחויב לקיים דיאלוג מכבד עם שאר מנהיגי העולם. לאחרונה ביקרתי את המלך עבדאללה ברבת עמון. דיברתי ארוכות גם עם הנשיא א-סיסי, שיחה נוספת עם הנשיא ארדואן ודיברתי גם עם מחמוד עבאס (אבו-מאזן). זה חשוב לקיים דיאלוג עם אלו שמעוניינים לדבר איתנו".
ראש הממשלה נפתלי בנט, התייחס גם הוא לנושא האירני, ואמר כי "שוחחתי עם מספר מנהיגים. עם הנשיא ביידן, הקנצלר מרקל ואחרים. אירן מפרה את התחייבויותיה במסגרת הסכם הגרעין. אנחנו לא נחכה, ואני מקווה שהעולם יטיל עליהם אחריות. "זה פתרון של שלום בנוגע לאירן, אבל יש גם אחרים. אני אעסוק בכך בחודשים הקרובים".
שר המשפטים, יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, התייחס להתפתחויות במפלגתו הקודמת - הליכוד, ולהודעה של ח"כ יולי אדלשטיין כי יתמודד מול נתניהו בפריימריז. הוא נשאל האם יש אפשרות שיצטרף לממשלת ימין, והשיב כי "אנחנו מחויבים להסכמים שעליהם חתמנו עם מפלגות אחרות. אני אקח אותך בחזרה אחורה - אם הליכוד יציב מועמד אחר זה יהיה טבעי לשתף פעולה, לא רק עבור תקווה חדשה, אלא גם בשביל מפלגות אחרות. עם מנהיגים אחרים הכל פתוח, במונחי אידאולוגיה אנחנו לא רחוקים מהם, לפני שהפכו למפלגה של אדם אחד.
שר האוצר אביגדור לימברן התייחס לתפקוד הממשלה ואמר: "הממשלה מתפקדת, זה מה שחשוב. אין מאבקים בלתי פוסקים, אין עימותים פנימיים כמו שאנחנו היינו רגילים מתקופת נתניהו. פוליטיקה וקואליציות זה לא מועדון חברים קרובים, יש אינטרסים, אבל אין מאבקים. יש חיכוכים, אבל זו ממשלה מתפקדת ואיש לא מפריע לשני

תאריך:  12/10/2021   |   עודכן:  12/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אירן מנצלת את היעדר הפעולה נגדה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשרד להגנת הסביבה קבע כי המידע שהועבר במסגרת השלמות שנדרשה הנהלת בית הזיקוק לבצע אינו מכיל את הנתונים הנדרשים    "הליך מתן היתר פליטה חייב להתבסס על מידע ונתונים אמינים ומלאים, שבהעדרם לא ניתן לבחון את הבקשה - ובוודאי שלא לאשרה"
איתמר לוין
ישועה הורה להעביר לאישורו מראש כל טקסט שנגע לנתניהו ומשפחתו, והיה מחזיר אותם עם הוספות והשמטות    דוברי נתניהו לא היו איתו בקשר, "כי הם יכולים להשפיע על האתר בדרכים אחרות"    ישועה הורה למשוך מגלובס ידיעות שליליות על כחלון, "כי הוא עושה לבזק חיים קשים"
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה עתירות נגד תכנון מחצבות בטורעאן ובשדה בריר תוך שהוא מדגיש כי בשלב התכנון המפורט יתקיימו סקרי בריאות וסביבה שיקבעו האם ניתן יהיה להקים את אתרי הכרייה והחציבה
יצחק דנון
מי שהיה מ"מ סמנכ"ל מבצעים ונכסים, אסף יחזקאל, טוען למעשים פסולים של היועצת המשפטית ומנהלת אגף התקציבים    המדינה הוא מנסה להמשיך לקבל שכר בלי לעבוד
איתמר לוין
מעיד שישועה הורה לו שלא לפרסם את פרשת הצוללות, בנימוק שצריכות להתקבל החלטות רגולטוריות במיליארדי שקלים בנוגע לבזק    בעקבות הפרסום למחרת אמר ישועה לאלעד, כי משפחת נתניהו דורשת לפטרו    אומר שהתפטר קודם לכן מתפקידו כראש מערכת החדשות, בעיקר בשל ההתערבויות של משפחת נתניהו בתכני האתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il