X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שחקן הפועל חיפה ונבחרת ישראל לשעבר תובע 240,000 שקל, בטענה שנפצע פעמיים ונקבעה לו נכות לצמיתות - אך הפניקס סירבה לפצותו בנימוק שאין המדובר ב"תאונה"
▪  ▪  ▪
[צילום: אדיר בנימיני]

הכדורגלן עדן בן-בסט (הפועל חיפה ולשעבר נבחרת ישראל) תובע 240,000 שקל מחברת הביטוח הפניקס. התביעה הוגשה (13.10.21) לבית משפט השלום בחיפה.
בתביעה נאמר כי הפניקס ביטחה את התובע בפוליסת ביטוח חיים ייעודית לספורטאים מקצועיים, הכוללת תוכנית לפיצוי בגין נכות מתאונה בסכום מירבי של מיליון שקל, תמורתה הוא משלם 4,800 שקל לשנה - כפול מהפרמיה למי שאינו ספורטאי. לדברי בן-בסט, הוא נפצע פעמיים - פציעה בשריר ירך שמאל בזמן משחק בליגת העל, ובשריר הארבע-ראשי ואגן ימין באימון של קבוצתו. המוסד לביטוח לאומי הכיר בשתי הפציעות כפגיעה בעבודה וקבע לו נכות לצמיתות של 10% בגין האירוע הראשון ו-15% בגין האירוע השני.
לדברי בן-בסט, הפציעות הובילו לכך שכיום אינו משחק בקבוצה מקצוענית, נפגע תפקודו בחיי היום-יום, קידומו המקצועי נבלם ונגרמו לו הפסדי הכנסה. הפניקס דחתה את תביעתו של בן-בסט, בנימוק שלא הוכחה עילת התביעה והאירועים המתוארים אינם עונים להגדרת המונח "תאונה" שבפוליסה. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד גלעד פופלינגר וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/10/2021   |   עודכן:  13/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הוצע להוסיף לשירותי בריאות הנפש שמעניקות קופות החולים את סל שירותי בריאות הנפש לגמילה ובכלל זה שירותי אשפוז, שירותים מרפאתיים, גמילה תוך ביתית וטיפול על-ידי צוות רב מקצועי בהתמכרויות שיכלול בין היתר רופא מומחה בפסיכיאטריה, פסיכולוג, עובד סוציאלי, ומרפא בעיסוק
עידן יוסף
לאחר הצגת החוק לא היה שר שישיב לחוק בשם הממשלה    רוטמן: "שקד ברחה, איילת מתביישת. ימינה מכרה את מדינת ישראל לרע"ם ולמרצ"    הליכוד: "בנט ושקד מחזירים את זכות השיבה ומסכנים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי חייב את העבריין אורן אלמקיאס בהוצאות כבדות לאחר שדחה את ערעורו נגד חיובו במס על הכנסות במיליוני שקלים מהימורים, תוך ביקורת עליו ועל עו"ד רפי ליטן שייצג אותו
עידן יוסף
ח"כ קיש על הצעת חוק הסדרת השימוש בקנביס למטרות רפואיות: "את כל החוק הזה אני כבר העברתי במשרד הבריאות, שרן השכל לקחה את מה שאני כסגן שר הבריאות עשיתי"    הורוביץ: "הצעת החוק תוחזר לוועדת השרים לענייני חקיקה לפני הקריאה הראשונה"
עידן יוסף
מצוי באירוע כופרה כנגד מערכת המחשוב של בית החולים    פעילות שאינה דחופה הופסקה    היערכות להעברת חולים לבי"ח לניאדו    משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי עודכנו בפרטי האירוע ומשתתפים בחקירתו ובטיפול בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il