X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איציק זריחן טען באוזני שש נשים, כי יוכל לגייס אותן ליחידה מסווגת בה יהיה עליהן לשכב עם עבריינים כדי להוציא מהן מידע - ודרש מהן לקיים יחסים עימו כדי "לשפר את תפקודן"
▪  ▪  ▪
ביהמ"ש המחוזי מרכז. אישר את ההסדר

השוטר לשעבר איציק זריחן, אשר סחט מנשים יחסי מין, נדון ל-51 חודשי מאסר. בית המשפט המחוזי מרכז אישר (יום ה', 28.10.21) את הסדר הטיעון עם זריחן, אשר הושג לאחר הליך גישור. הוא הודה בריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ואינוס במרמה.
זריחן היה שוטר ביחידת המעברים, והציג עצמו במרמה בפני שש נשים כמי שמועסק ביחידה מסווגת ויכול לגייס אותן אליה, שם יזכו לשכר גבוה. הוא טען בפניהן, כי כחלק מעבודתן יהיה עליהן לקיים יחסי מין עם עבריינים כדי להוציא מהם מידע, ודרש מהן לקיים יחסים עימו כדי שיוכל "לשפר את תפקודן". חמש מהן נענו לו וקיימו עימו יחסי מין פעמים רבות, תוך שהוא מותח ביקורת על תפקודן המיני ואוסר עליהן לקיים קשרים רומנטיים עם גברים אחרים.
הפרקליטות נימקה את הסדר הטיעון בכך שהוא מייעל את ההליך ומייתר את עדויות הנפגעות. עוד ציינה, כי קיימים קשיים ראייתיים ומשפטיים בתיק, אם כי הדגישה שהיא נותנת אמון מלא בעדויות הנפגעות - שגם הן הביעו תמיכה בהסדר. שירות המבחן קבע, כי רמת המסוכנות המינית של זריחן היא בינונית-גבוהה ושהוא זקוק לטיפול אינטנסיבי כדי להפחית אותה. זריחן עצמו הביע חרטה וביקש להתחשב בכך שגיסו רצח את אחותו וילדיהם.
השופטים ליאורה ברודי, מיכל ברק-נבו ומיכאל תמיר אומרים, כי הם מאשרים את ההסדר משום שהוא "נשקל בכובד ראש על כל היבטיו, והוא פרי גישור ממושך ויסודי. בפרט לקחנו בחשבון את העובדה שטעם עיקרי להסדר הוא קושי ראייתי-משפטי, וכאשר זהו מצב הדברים - לבית המשפט אין את מלוא הכלים להעריך את מידת הוויתור שעשה כל צד בהגיעו להסדר הטיעון". זריחן חויב לפצות את קורבנותיו ב-174,000 שקל. את המדינה עו"ד נטלי חגי, ואת זריחן - עו"ד זאב אלוני.

תאריך:  28/10/2021   |   עודכן:  28/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
51 חודשי מאסר לשוטר לשעבר שקיבל במרמה יחסי מין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
עמית: אין עילה להתערב בצורה חריגה בהחלטתו של ניצן בעקבות האירועים הקשים בכפר הבדואי; בחינת הראיות מלמדת, כי אין סיכוי של ממש שחקירה מלאה תניב סיכוי סביר להרשעת השוטרים
עידן יוסף
הקבלן נסים א-סח שדרס מתנדב משטרה בנהריה מואשם ברצח    כתב האישום מייחס לו גם הפקרה אחרי פגיעה ושיבוש מהלכי משפט    באירוע נפצע גם השוטר אמיר אבו ריש
מירב ארד
הממשלה אישרה את הצעת שר המשפטים להרחיב את סמכויות החיפוש של המשטרה    סער: "צריך לתת למשטרה ולרשויות אכיפת החוק כלים יותר טובים כדי להצליח במשימותיהם" • השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג': "מוכן שגם ה-CIA ייכנסו אם צריך"
איתמר לוין
"בכיר במשטרה", שכמובן אינו אמיץ די הצורך להזדהות בשמו, טוען שבתי המשפט מקלים מדי בענישה על עבירות נשק    אלא שבחינה אקראית של פסיקת בית המשפט העליון מן השנים האחרונות מלמדת שההפך הגמור הוא הנכון    המשטרה היא הכושלת, היא האחראית, היא האשמה - ולא יעזרו לה כל הנסיונות לגלגל את האשמה על אחרים
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה אדם שהואשם בעבירות מין בבתה של זוגתו, לאחר שהמדינה לא בדקה במשך 9.5 חודשים מדוע הילדה חזרה בה שוב ושוב מגרסתה    גם לאחר שלמדינה נודע על שינוי הגרסה, היא לא זימנה לעדות את מי שיכלו להטיל אור על נסיבות האירוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il