X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה המריא לגלזגו שבסקוטלנד וניצל את הרגעים לפני עלייתו למטוס לטעון כי האופוזיציה תנסה בשבוע הקרוב לפרסם חדשות כזב רבות "הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם. לכן, אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול"
▪  ▪  ▪
בנט בעלייתו למטוס, היום [צילום: חיים צח, לע"מ]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, המריא לסקוטלנד, שם ישתתף בוועידת האקלים המתקיימת בגזלגו. הוא ניצל את הרגעים לפני עלייתו למטוס והצהיר כי תקציב המדינה צפוי לעבור השבוע.
"מרגע שהתקציב יעבור השבוע, זה קונה יציבות רבת שנים לממשלה, והמשמעות לאופוזיציה היא התפוררות והתפרקות לרסיסים. הם מבינים את זה, והם נואשים. הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם. לכן, אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול. אין משהו שהם לא יעשו השבוע כדי להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות החמישיות", אמר. "אני רוצה להרגיע את כולם - חבל על המאמץ. אנחנו נעביר את התקציב, התקציב יעבור".
לדברי בנט, התקציב יעבור בגלל שמדינת ישראל זקוקה ליציבות, לניהול טוב ורגוע וכי איש לא רוצה לסחרור הבחירות האינסופיות.
"אני מותיר מאחוריי את מדינת ישראל שהשתלטה על הקורונה, על זן הדלתא. המדינה בשליטה, המדינה בצמיחה כלכלית של 7.1% - זו הצמיחה הכלכלית הגדולה מזה שנים רבות. המדינה בכיוון טוב. לכן, אני מבקש מחברי הכנסת של הקואליציה: התנהלו באורך רוח. השבוע הזה ייגמר עם תקציב מאחורינו ובע"ה עם שגשוג גדול", אמר.

תאריך:  31/10/2021   |   עודכן:  31/10/2021
+בכירים במשותפת אומרים שיצביעו נגד התקציב
20:38 31/10/21  |  עידן יוסף

הרשימה המשותפת העבירה מסמך דרישות לקואליציה בעד תמיכה בתקציב. אולם בכירים במפלגה אומרים (א') כי החליטו להצביע נגד התקציב גם במחיר של בחירות (חדשות 13). בכירים ברשות הפלשתינית ובאש"ף פנו לח"כים ערבים: תימכו בתקציב והבטיחו את ממשלת בנט. ברש"פ חוששים מפני אי-מעבר הקונסוליה האמריקנית לירושלים וומקיזוז כספי המע"מ לרשות (ערוץ 20).

+הקואליציה קבעה את סדרי הדיון בתקציב
19:42 31/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גם במשרד האוצר לא חלמו שכל סעיפי חוק ההסדרים יעברו, ולכן החוקים נחקקו בחופזה ללא דיון מעמיק ונוסחו באופן גרוע"  ▪  טופורובסקי: "מסכים שתהליך אישור הצעת חוק מיסוי משאבי טבע, לא נעשה בתהליך אידיאלי"  ▪  אורבך: "לאחר העברת התקציב יש לנו רצון ליצור התנהלות אחרת ולפתוח דף חדש עם האופוזיציה"

ניר אורבך [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: חבל על מאמץ האופוזיציה, נעביר תקציב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ברור שזה יעבור ושאנו עמוק
alice  |  31/10/21 17:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תקציב המדינה
עידן יוסף
בתום דיון ממושך אישרה ועדת הכספים את חוקי התקציב לשנים 2022-2021 לקריאה שנייה ושלישית    יו"ר הוועדה קושניר ביקש להגביל את הסתייגויות האופוזיציה, חבריה סירבו להסדר, ובתום חילופי דברים הגיעו הצדדים לסיכומים על הקצאת כספים קואליציוניים לבקשת האופוזיציה
עידן יוסף
כוללת לשכה ויועצים    שכרו החודשי של ח"כ עומד על כ-45,000 שקל ברוטו    מנכ"ל הכנסת תומך בכך שגם לשר שאינו ח"כ תהיה לשכה בכנסת, ומגלה שלחמישה אין    ח"כים דורשים להגדיל את שכר היועצים ואנשי הסיעות
עידן יוסף
שרת התחבורה הציגה כי בתקציב הביצוע לשנת 2022 שיעמוד על 38 מיליארד שקל - 80% מיועדים לצרכי התחבורה הציבורית ו-20% בלבד לכבישים    תוכנית החומש להשקעה בתחבורה הציבורית תכלול 2 מיליארד שקל לשבילי אופניים וכ-5 מיליארד שקל למגזר הערבי, והסובסידיה בתחבורה הציבורית תעמוד בשנת 2022 על כ-11.75 מיליארד    ח"כים מחו: בפריפריה חייבים להשקיע בכבישים
עידן יוסף
כך דיווח לוועדה לביטחון פנים מנכ"ל המשרד לביטחון פנים תומר לוטן, והוסיף: בחצי השנה הקרובה נראה הישגים ב'הקרסת' ארגוני פשיעה. עד יולי 2022 אנו מצפים לסדרת הצלחות מבצעיות    יו"ר הוועדה: לא ייתכן שהמאבק בתאונות הדרכים אינו אחד מיעדי המשרד. אנשים נהרגים יום-יום בדרכים
עידן יוסף
שרת החינוך הציגה בפני ועדת הכספים את תקציב משרדה לשנים 2022-2021    בשנים 2022-2018 גדל תקציב משרד החינוך המקורי נטו בכ-20.2%, מסכום כולל של כ-56.2 מיליארד ש"ח ב-2018, ל-67.5 מיליארד ש"ח ב-2022    השרה: "אי אפשר שזה יהיה רק רדיפה, ההישגיות חשובה אבל צריך לתת גם דגש לערכים ומורשת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il