X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי עמד בתשעת החודשים הראשונים של השנה על 262 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל אשתקד הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק ב-238% ועמד על 133.3 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
30,918 יחידות דיור ב-35 ערים בארה"ב [צילום: מתוך הדו"ח של אלקטרה נדל"ן]

חברת אלקטרה נדל"ן סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 ברווח נקי של כ-262 מיליון שקלים. גידול בשיעור של 227.5% לעומת רווח נקי של 80 מיליון שקלים בתשעת החודשים הראשונים של 2020. מדובר ברווח יותר מכפול מן הרווח הנקי השנתי של אלקטרה נדל"ן לשנת 2020 שהושפע ממגיפת הקורונה ועמד על 104 מיליון שקלים.
על-פי ההודעה שמסרה אלקטרה נדל"ן לבורסה (יום ד', 17.11.21), חלק ניכר מן ההכנסות שרשמה בתשעת החודשים הראשונים - בסך של כ-277 מיליון שקלים - היה מדמי הצלחה עבור ההשקעות שעשו הקרנות שלה במקבצי דיור בארצות הברית. הכנסות החברה מדמי שכירות עמדו על 34.8 מיליון שקל, לעומת כ-5.5 מיליון שקל בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מהשלמת עסקת המכירה והעברת הבעלות על מלוא זכויות החברה (50%) בקרקע ליזמות נדל"ן בתל אביב ברבעון השני של שנת 2021.
הרווח הנקי שרשמה אלקטרה נדל"ן ברבעון השלישי של 2021 עמד על 133.3 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 34.8 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד - גידול של 238%.
חברת אלקטרה נדל"ן פועלת להקמת דיור להשכרה בארצות הברית. כיום היא פעילה ב-35 ערים בארצות הברית. החברה מנהלת 97 מקבצי דיור ששיעור התפוסה הממוצע שבהם עומד על 96%. מדובר ב-30,918 יחידות דיור שבניהול החברה המתופעלות על-ידי 790 עובדים. שווי השוק של החברה עומד על כ-3.4 מיליארד שקל וההון העצמי שלה עומד על 660 מיליון שקל. שווי הנדל"ן המנוהל של אלקטרה נדל"ן עומד על 6.3 מיליארד דולר.

תאריך:  17/11/2021   |   עודכן:  17/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השרה להגנת הסביבה זנדברג: אוטובוסים חדשים ינועו על חשמל משנת 2026 וכלי רכב פרטיים משנת 2030 ינועו על חשמל    יו"ר ועדת הקרן לאזרחי ישראל: קרן העושר תשקיע על-פי תבחינים סביבתיים
עידן יוסף
משרד המשפטים: יש הנחיות ברורות שעל פיהן פועלים בבתי הדין מהי הסמכות לדרוש בירור יהדות ובאלו מקרים    בתי הדין הרבניים: הפניה לבדיקת דנ"א ניתנת רק למי שלא הצליח להוכיח יהדותו בדרך אחרת    ח"כ דוידסון: "עד היום אני שומע התלחשויות שאמי לא יהודייה"
עידן יוסף
ראש המוסד שוחח עם עמיתו הטורקי    עורך הדין יוסלביץ' נפגש עם נטלי: "אני אישה פשוטה שלא מתעסקת בריגול"    קונסולים ישראלים פגשו את השניים לפרק זמן ארוך והעבירו להם בגדים וציוד    שר הפנים הטורקי: "ניתן לקרוא לזה ריגול פוליטי וצבאי"
יצחק דנון
המדינה: לאוניד לנדסמן ומרינה אקסלרוד, בעלי השותפות "רסט אינטרנשיונל", לא דיווחו בשנים 2014-2009 על מלוא הכנסותיהם ממכירת כרטיסים
יצחק דנון
טוען שאין לאפשר לעמותת אות העיצוב להתפרק מרצון, בין היתר לנוכח חשש לחלוקת רווחים אסורה וניגוד עניינים בינה לבין חברה שבבעלות גיורא אוריין - שגם עמד בראש העמותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il