X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסגרת המתווה תציע המדינה לקבל סיוע שיועמד בדרך של אגרות חוב המירות למניות לתקופה של שלוש שנים ללא ריבית הסיוע יועבר לחברות התעופה במקביל להזרמת הון בעלים לחברת התעופה בסכום שווה
▪  ▪  ▪
לצלוח את הקשיים שחווה הענף [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]

משרד האוצר ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים גיבשו מתווה סיוע נוסף לחברות התעופה הישראליות. במסגרת המתווה תציע המדינה לחברות התעופה לקבל סיוע שיועמד בדרך של אגרות חוב המירות למניות לתקופה של שלוש שנים ללא ריבית. סיוע המדינה יועבר לחברות התעופה במקביל להזרמת הון בעלים לחברת התעופה בסכום שווה (יחס של 1:1). ההיקף הכולל של סיוע המדינה לכל חברות התעופה הישראליות לא יעלה, במצטבר, על 44 מיליון דולר.
לאחר שלוש שנים תוכל כל חברת תעופה לבחור האם לפרוע למדינה את אגרת החוב או להמיר את החוב למניות שיוקצו למדינה במחיר שישקף הנחה על שער המנייה שייקבע על-ידי המדינה בהתאם למועד ההמרה.
ההמרה תיעשה איך ורק במצב שבו חברת התעופה תהיה ציבורית ומניותיה יהיו סחירות. בכל מקרה חלק המדינה בהון המניות של כל אחת מהחברות לא יעלה על 24%. כל עוד המדינה תחזיק במניות, הן יהיו מורדמות כך שהמדינה לא תשתתף בהצבעות כבעלת מניות אך תהיה זכאית לזכויות ההוניות הצמודות למניות.
שר האוצר, אביגדור ליברמן: "מתווה הסיוע הנוסף יאפשר לחברות התעופה הישראליות לצלוח את הקשיים שחווה הענף ב-20 החודשים האחרונים ויחזק את מבנה ההון שלהן. במקביל שמרנו על כספי משלם המיסים כך שהחברות ישיבו את הכסף למדינה כשהמצב ישתפר והן ישגשגו".
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "התעופה הישראלית היא נכס אסטרטגי-לאומי משמעותי למדינת ישראל והיא עברה טלטלות קשות בשנתיים האחרונות. לאור חשיבות ענף התעופה הישראלי, פעלנו יחד עם משרד האוצר להבטחת מתווה סיוע הוגן ומאוזן שמשלב בין האחריות שלנו כממשלה לבין האחריות של בעלי השליטה בחברות השונות. המתווה שהבאנו יועיל לציבור הישראלי בראש ובראשונה וכן ידאג ליציבות החברות והעובדות והעובדים בהן".

תאריך:  21/11/2021   |   עודכן:  22/11/2021
+מרצ מתנגדת לחוק המסתננים שאישרה ועדת השרים
20:38 21/11/21  |  

עוד מחלוקת בקואליציה: מרצ הודיעה לשרת הפנים איילת שקד שתתנגד לחוק המסתננים שאושר היום בוועדת שרים לחקיקה (חדשות 12)

+יקודם מתווה למימון היעדרות בשל ימי בידוד גם לעצמאיים
13:04 21/11/21  |  מירב ארד

משרדי האוצר והכלכלה, בשיתוף סגן השר אביר קארה, מרחיבים את הסדרת מתווה מימון ימי הבידוד גם לעצמאיים. בהתאם, יקודם בתוך פרק זמן קצר מתווה למימון היעדרות בשל ימי בידוד גם לעצמאיים, כך שגם עצמאי אשר הפסיד ימי עבודה בגין חובת בידוד שלו או של ילדיו ישופה על כך.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
44 מיליון דולר - סיוע נוסף לחברות התעופה הישראליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
יעקב ברדוגו
שמרית מאיר, היועצת המדינית של ראש הממשלה, הפכה לדומיננטית מאוד בסביבתו ומאפילה על מי שהייתה שותפתו של בנט, שרת הפנים איילת שקד    רוח אוסלו מרחפת בלשכת בנט והוונטילטור הראשי הוא היועצת המדינית, שמושכת באופן מובהק לכיוון של פעלתנות מדינית
מירב ארד
הבת שירז אוקנין: "הבטחתם לי וקיימתם, ואני אהיה אסירת תודה לכם לנצח"    רה"מ בנט: "ביום זה כל עם ישראל זה המשפחה של כולנו, ביחד"    השר לפיד: "שולחים לכם חיבוק ואהבה מכל עם ישראל, ולכו לישון איזה 20 שעות לדעתי"
עידן יוסף
השר גדעון סער: "כשנתניהו חיזר אחרי כדי להקים ממשלה הוא הציע לחוקק את החוק להגבלת זמן הכהונה, אותו חוק שקרא לו היום אנטי דמוקרטי"    טוען שנתניהו אף הציע להחיל את זה באופי רטרואקטיבי שלוש שנים אחורה
עידן יוסף
בשיחות סגורות אומר השר כי לא יאפשר להעניק לזרמים הדתיים ייצוג בניהול הכותל ומוסיף כי מי שאמורות לנהל את המקום הן המדינה והסוכנות היהודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il