X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה, המפעילה מרכז לניתוחים בתל השומר, מבקשת הקפאת הליכים לחודשיים לצורך מכירת פעילותה ב-18 מיליון שקל וגיבוש הסדר נושים
▪  ▪  ▪
רמון. ויתר על שכרו [צילום: פלאש 90]

חברת שי מדיקל, בראשותו של השר לשעבר חיים רמון, מבקשת (24.11.21) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לעכב לחודשיים את ההליכים נגדה לשם גיבוש הסדר חוב ואישורו. החברה מפעילה את המרכז הרפואי פריימדיקל שליד בית החולים שיבא, בו מבוצעים ניתוחים קטנים ובינוניים.
המרכז הרפואי פועל במתכונת של השכרת חדרי ניתוח וקליניקות לרופאים. רמון הוא אחד מבעלי המניות ויו"ר הדירקטוריון, והוא מנהל בפועל את המרכז יחד עם המנהלת רונית וייסלר-פז. על-פי הבקשה, רמון אינו גובה מאז מאי אשתקד את התשלום החודשי המגיע לו - 25,000 שקל - וגם חלק מן המנהלים הבכירים ויתרו על שכרם.
לדברי החברה, מזה תקופה ארוכה היא מתמודדת עם קשיים תפעוליים ותזרימיים שהחריפו כתוצאה ממגיפת הקורונה. על-אף מהלכי התייעלות שננקטו שנתיים האחרונות ואשר צמצמו משמעותית את הפסדיה, לא יכלה החברה להתגבר על תוצאות הקורונה, למרות סיוע בדמות של הלוואות בערבות המדינה שקיבלה. חובותיה של החברה מסתכמים ב-32 מיליון שקל: 14 מיליון שקל לבנק הפועלים, 8 מיליון שקל כהלוואות בעלים, 6 מיליון שקל לספקים ונותני שירותים ומיליון שקל לעובדים; לקוחותיה חייבים לה רק 950,000 שקל.
לדברי החברה, היא כבר נקטה בהליכי הבראה משמעותיים ומקיפים ובאחרונה חתמה על עסקה למכירת חדרי הניתוח, תיק לקוחות וציודה לחברת הרצליה מדיקל סנטר תמורת 18.5 מיליון שקל. העסקה הייתה אמורה להיחתם היום, ובאמצעותה בכוונתה של החברה להסדיר מחדש את התחייבויותיה כלפי נושיה במסגרת הסדר נושים. לדברי החברה, העסקה תבטיח את המשך שיקומה ופעילותה במסגרת הרצליה מדיקל סנטר. החברה אומרת כי בקשתם אתמול של 15 מרופאיה לפתוח נגדה הליך חדלות פרעון, גורם לסיכון ממשי של העסקה ולאובדן נכסיה העיקריים - רשיון משרד הבריאות והמוניטין שלה.
החברה טוענת, כי קבוצת המשקיעים בראשות רמון שרכשה לפני ארבע שנים 75% ממניותיה, גילתה עובדות שלא היו ידועות לה בעת הרכישה. במסגרת זו התגלו חובות והסכמים בהיקפים של מאות אלפי שקלים, ביניהם הסכמי בונוסים למנכ"לית ומנהלת הכספים הקודמות של המרכז, אשר נדרשו לתשלום מיידי עם כניסתם. בנוסף לכך התברר, כי חובות רבים כלפי ספקים ורשויות לא הוצגו בספרי החברה. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד אמיר ברטוב ושמרית מלמן.

תאריך:  24/11/2021   |   עודכן:  24/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שי מדיקל בראשות רמון בחובות של 32 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בנוסף קראה הוועדה להסדיר בצו מיסוי הולם של כוס נייר המצופה באחוז נמוך של פלסטיק, וכן לתת מענה להסדרת כלים רב פעמיים דקים שנופלים בגדר המיסוי
מירב ארד
מוצע לקבוע בהסדר החדש כמה שינויים לעומת ההסדר הקיים בתיקון מס' 54 שמטרתם לצמצם במידה מסוימת את הסדר השחרור המינהלי המוגבר כך שלא ייכללו בהסדר זה אסירים בעלי רמת מסוכנות גבוהה
איתמר לוין
"הייחוד של וואלה היה שהעברתי את המסרים לאלוביץ; בשום מקרה אחר לא שלחתי לבעלים"    מספר לראשונה כיצד נוצר סרטון "הערבים נוהרים לקלפיות"    "כאשר אני כותב לאלוביץ שזו בקשה של נתניהו, הסיכוי שזה יתפרסם הוא בסביבות 100%, ובאמצעי תקשורת שאינם נתפסים כידידותיים - הסיכוי הוא נמוך מאוד"
מירב ארד
שיא של כל הזמנים לעומת הפסד של כ-13.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד    הרווח הנקי ברבעון השלישי צמח בכ-50% לכ-22 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
איתמר לוין
מתאר את בחירות 2015: נתניהו קבע מה יש להוריד מהראיון שערך דב גיל-הר ודרש שתגובתו לביטול הרוטציה לבני-הרצוג תהיה בכותרת הראשית    "בפרשת המעונות - למעשה מטה הליכוד קבע מה יהיו האייטמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il