X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
שמואל הרבסט יחליף את אביטל חן, המסיים כהונה של שש שנים ומתמנה לנשיא בתי המשפט הקהילתיים הפעילות בבית משפט השלום בירושלים - 10% מערכאה זו
▪  ▪  ▪
הרבסט. שמונה שנים במערכת
"זה יותר בגללם"
איתמר לוין
גם שקט, גם יעילות וגם בקיאות בפרטים - כל אלו מתגלים באולמו של השופט שמואל הרבסט ביום עמוס של מעצרים עד תום ההליכים. בהחלט לא תופעות מובנות מאליהן כל אחת בפני עצמה, ובוודאי לא כולן יחדיו
לרשימה המלאה

השופט שמואל הרבסט נכנס (1.12.21) לתפקידו כנשיא בתי משפט השלום בירושלים (הכוללים גם את בית שמש). הוא מחליף את אביטל חן, שסיים קדנציה בת שש שנים ומונה לנשיא בתי המשפט הקהילתיים. הרבסט מונה בידי שר המשפטים, גדעון סער, הסכמת נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.
הרבסט מונה לשופט שלום במחוז ירושלים בשנת 2013. בשנת 2019 מונה לכהונת סגן הנשיא האחראי על בית המשפט בבית שמש. הוא סיים את אוניברסיטת בר-אילן בשנת 2001 והתמחה בפרקליטות מחוז ירושלים. בשנים 2013-2005 עבד בפרקליטות הפלילית של המחוז. בשנת 2012 קיבל תואר שני מאוניברסיטת תל אביב ונורת'ווסטרן בשיקגו.
בשנת 2020 נפתחו בבית משפט השלום בירושלים קרוב ל-75,000 תיקים, שהיו 10.9% מכלל התיקים החדשים, ונסגרו 70,000 תיקים שהיו 11.3% מכלל התיקים שנסגרו; המלאי בסוף השנה עמד על 35,000 תיקים, שהיו 9.7% מכלל המלאי. בבית משפט זה מכהנים 52 שופטים - 50 בירושלים ושניים בבית שמש. בתי המשפט הקהילתיים מתמקדים בעבירות קלות ובעבריינים צעירים, תוך העדפת שיקום (בפיקוח משפטי הדוק) על פני ענישה. כיום קיימים שישה כאלו בששת המחוזות השיפוטיים: במרכזי המחוזות (תל אביב, ירושלים, חיפה, נצרת ובאר שבע) וברמלה.

תאריך:  01/12/2021   |   עודכן:  01/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ההגנה במשפט נתניהו מציגה בחקירתו הנגדית של ניר חפץ את איומי החוקרים עליו במישור האישי: תנחת עליך פצצה, הפכנו כל פינה שניסית להסתיר, הילדים שלך ואשתך לא ירצו להיות בקשר איתך
מירב ארד
ראש חטיבת התכנון בצה"ל: "צוות מיוחד שיבצע בדיקה מקיפה בנושא. כל מי שמשובץ ביחידות מחוץ לצבא ייבדק על ידינו"    ח"כ סטרוק: "למה סוהרות צריכות לטפל באסירים גברים?"
מחלקה ראשונה
בלשכת השר לשירותי דת אומרים כי הרפורמה מקודמת בתיאום עם רבנים בולטים    ישראל היום מפרסם כי על-פי המוצע, רבני הערים יוכלו לגייר, אך השליטה תישאר בידי הרבנות הראשית    השר כהנא: "אם לא נפעל בנושא, נפגע בזהות היהודית של מדינת ישראל"
מירב ארד
הצוות יבחן את האקלים היחידתי בארגונים ויציג מסקנות והמלצות במטרה להבטיח תנאי שירות הולמים וסביבת שירות בטוחה
מירב ארד
ההמלצה התקבלה ברוב של 13 תומכים לעומת עשרה מתנגדים    המומחים קבעו שבהיעדר טיפול יעיל אחר, ניתן להמליץ על אישור חירום לשימוש בתרופה, תחת הגבלות    הומלץ לאשר את השימוש בתרופה ללא-מחוסנים או לבעלי דיכוי חיסונים    פרויקט הקורונה בישראל: "לא תרופה מושלמת, אבל זו תרופה חשובה לחולים שיש להם מחלות רקע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il