X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תביעות הדדיות במיליוני שקלים

מאבק בין שתי חברות ניקיון

קלינור טוענת שחברת יעלים - קבלן משנה שלה - לא שילמה לעובדיה מיליונים שהעבירה לה לשם כך; יעלים טוענת שלא קיבלה מיליוני שקלים המגיעים לה
▪  ▪  ▪
העובדים תובעים [צילום אילוסטרציה: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

חברת קלינור שרותים לישראל, המעסיקה 2,000 עובדי ניקיון, תובעת 9 מיליון שקל מקבלנית המשנה יעלים שירותי כוח אדם, שסיפקה לה שירותי ניקיון. התביעה הוגשה (5.12.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. קלינור שייכת לקבוצת מוקד, העוסקת בשירותי שמירה וניקיון, ואילו יעלים נמצאת בבעלות יעל פרץ.
לטענת קלינור, יעלים שלשלה לכיסה שלא כדין 6.7 מיליון שקל וגרמה לה נזק של 2.4 מיליון שקל בהתקשרות ביניהן מאז ינואר 2018. בניגוד להתחייבויות ומצגים שהציגו לה יעלים ופרץ, חלק ניכר מהתמורה שקיבלו ממנה ואשר נועדה בעיקרה לתשלום שכר וזכויות לעובדים שהוצבו אצל לקוחותיה של התובעת, שולשלה לכיסיהן ולא שולמה בפועל לעובדים. לדברי קלינור, פרץ הודתה שבקופתה של יעלים אין די כסף לתשלום לעובדים - מה שמלמד שהכספים שהוצאו ממנה שלא כדין, הוברחו לידי פרץ עצמה.
בתביעה נאמר כי ההימנעות מתשלום לעובדי יעלים באה לידי ביטוי גם ב-130 תביעות של עובדי יעלים (שברובן הוגשו גם נגד קלינור). תביעות אלו מעלות חשש להתנהלות בלתי חוקית של יעלים ופרץ, ומלמדות שהסכום שלא שולם לעובדים הוא לפחות 6.7 מיליון שקל. מדובר ברכיבי השכר אותם לא שילמו הנתבעות באופן מלא לעובדים, אף שקיבלו אותם מהתובעת. עוד נטען, כי הנתבעות חייבות לתובעת 2.4 מיליון שקל בשל ההוצאות והנזקים שנגרמו ועדיין נגרמות לה כפועל יוצא מהתביעות שהגישו נגדה עובדי יעלים.
בחודש אוקטובר הגישה יעלים לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 2.8 מיליון שקל נגד קלינור, בטענה שהיא לא שילמה לה סכומים המספיקים לשלם לעובדיה את מלוא זכויותיהם בהתאם לצו ההרחבה החל בענף הניקיון. תביעתה של קלינור הוגשה באמצעות עוה"ד חן בכר, נעמה שבתאי-בכר ורומן גורלניק, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  06/12/2021   |   עודכן:  06/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חברי כנסת מהקואליציה מציעים להסמיך בית משפט מחוזי לתת, לבקשת תובע, צו להסרת תוכן שיוגדר "פוגעני" מרשת האינטרנט
עידן יוסף
בוועידת היסוד של תקווה חדשה טען סער: "קיבלתי הצעה בעל-פה ובכתב להתמנות לראש ממשלה ראשון ברוטציה וסירבתי"    הנדל: "אנשי תקווה חדשה בראשות גדעון סער הם כמו המכבים"
עידן יוסף
היחידה החוקרת ברשות המיסים עצרה את אפל, יחד עם הבכיר לשעבר ברשות, שמעון כהן    אפל שוחרר בתנאים מגבילים, כהן שוחרר למעצר בית    בתחקיר כאן חדשות נחשף שהשניים ביצעו על-פי החשד עסקת תיווך במיליונים, מבלי לדווח על כך לרשויות
עידן יוסף
ברקע המחלוקת העזה מול ארה"ב בסוגיה האירנית, בנט הודה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולממשלו על "הידידות החמה, הפתיחות, ועל גישתם לשיקום התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, כדי שלא תהיה נחלתה של מפלגה אחת"
עידן יוסף
חצי שנה מאז הוקמה ממשלת בנט-לפיד, סקר חדשות 12 מגלה כי רוב הנשאלים מעדיפים את הממשלה הקודמת בראשות נתניהו על פני הנוכחית    הליכוד מוביל בפער משמעותי על המפלגות האחרות, ובצירוף ימינה יש לנתניהו ממשלה    וגם: מה חושב הציבור על תפקודו של בנט ושרי ממשלתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il