X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המכשול באורך 65 ק"מ כולל חומה תת-קרקעית עם אמצעי גילוי טכנולוגיים, גדר פיזית, מכשול ימי, מערך גילוי וחדרי לחימה, כדי למנוע כל חדירה מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל גנץ: "מציבים קיר ברזל, בטון וסנסורים בין החמאס לתושבי הדרום"
▪  ▪  ▪
המכשול סביב רצועת עזה [צילום: טל עוז / משרד הביטחון]

פרויקט המכשול סביב רצועת עזה הושלם לאחר שלוש וחצי שנות עבודה, כך הכריזו ראשי מערכת הביטחון (יום ג', 7.12.21) באירוע במעמד שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, בכירים במשרד הביטחון ובצה"ל וראשי המועצות בעוטף עזה.
המכשול באורך 65 ק"מ כולל חומה תת-קרקעית עם אמצעי גילוי טכנולוגיים, גדר פיזית, מכשול ימי, מערך גילוי וחדרי לחימה, כדי למנוע כל חדירה מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל.
שר הביטחון בני גנץ הסיר את הלוט מעל הפרויקט שהוכרז כמבצעי: "המכשול, שהוא פרויקט טכנולוגי ומבצעי, ראשון במעלה, שולל מחמאס אחת מהיכולות שאותן ניסה לפתח, ומציב קיר ברזל, סנסורים ובטון, בינו לבין תושבי הדרום. עם הקיר הזה, אנחנו מעניקים חומת הגנה לתושבי הדרום, ולא פחות חשוב - תחושת ביטחון אישי שמתאפשרת ומאפשרת לאזור היפה הזה להמשיך לצמוח.
שגרת החיים פה, היא הניצחון הגדול שלנו, והיא האויב הגדול ביותר של ארגוני הטרור. נמשיך להיערך כדי לנטרל כל יכולת של החמאס לפגוע באזרחי ישראל -בדגש על איום הרקטות שנמצא כרגע על הכוונת, מתוך שטח הרצועה. נעשה את הכל בכדי למנוע הזרמת ידע וטכנולוגיה אירנית לעזה, ונמשיך לשבש ולסכל כל ניסיון של חמאס להפעיל את שלוחותיו באיו"ש או בישראל."
גנץ הוסיף: "כדי לשנות את המציאות בעזה הדרישות שלנו פשוטות וברורות- הפסקה של הטרור, הפסקה של התעצמות של חמאס, שקט ארוך טווח, והשבת הבנים. אנחנו פועלים לשם כך לילה ויום, והפעולות כל הזמן מתרחשות מתחת ומעל לפני השטח. אני מציע לחמאס להתעסק בקידום הנושאים האלו - ולא באיומי סרק."

תאריך:  07/12/2021   |   עודכן:  07/12/2021
+"אז אמר השטן"
11:53 07/12/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - עיוות נפשי, אזור לחימה, בלתי-חדיר, שיבוץ, אבן ומינויים  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת ואושר  ▪  חנוכה שמח וחודש טוב

שוקן. נפל הרחק מהעץ [צילום: אוניברסיטת בר אילן]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הושלמו העבודות להקמת המכשול סביב רצועת עזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - עיוות נפשי, אזור לחימה, בלתי-חדיר, שיבוץ, אבן ומינויים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת ואושר    חנוכה שמח וחודש טוב
עמנואל בן-סבו
כדי לרצוח ולטבוח יהודים אין צורך בסיבה, אין צורך במילת הקסם הכיבוש, צריך רק יהודי, סכין או רובה, וטרוריסט שאינו מחפש סיבות כדי להמשיך את מסורת הדורות המפוארת של רצח יהודים
איציק וולף
נער פלשתיני משכם התנגש באמצעות רכב בביתן שמירה במעבר תאנים ופצע אחד המאבטחים במקום לפני שנורה למוות    שר הביטחון: האירוע יתוחקר לעומק, נעלה את הכוננות בכל המעברים"
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס מתנגד לרגיעה ארוכת טווח עם ישראל ודורש שעסקת חילופי השבויים תתקיים בשני שלבים. נדחה ביקורו של ראש המודיעין המצרי בישראל וברצועת עזה בגלל העיסוק של הדרג המדיני בישראל בנושא הגרעין האירני
עידן יוסף
כלי הנשק של הלוחמיפ נלקחו מהם    מפכ"ל המשטרה להורי הלוחמים: "ילדיכם פעלו כשורה וכפי שמצופה משוטרי ולוחמי משטרת ישראל באירוע מהסוג הזה. אנחנו מלווים את ש' ו-ל' באופן צמוד לרבות סיוע משפטי בתקווה שההליך יסתיים מהר ככל שניתן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il