X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התרגיל, שתוכנן להתקיים באקספו בדובאי, נערך לבסוף מעל פלטפורמה וירטואלית עקב מגבלות הקורונה, התקיים בהובלת מערך סייבר חירום וביטחון במשרד האוצר הישראלי, ובסיוע משרד החוץ
▪  ▪  ▪
[צילום: יוטיוב]

משרד האוצר קיים (יום ה', 9.12.21) משחק מלחמה רחב היקף וייחודי שנועד לדמות מתקפה סייבר-פיננסית בינלאומית. התרגיל רב המשתתפים, שהתקיים היום בפעם הראשונה, תוכנן במשרד האוצר בשנה האחרונה יחד עם שותפים ממשרדי אוצר ברחבי העולם וארגונים פיננסיים גלובליים.
התרגיל, שתוכנן להתקיים באקספו בדובאי, נערך לבסוף מעל פלטפורמה וירטואלית עקב מגבלות הקורונה, התקיים בהובלת מערך סייבר חירום וביטחון במשרד האוצר הישראלי, ובסיוע משרד החוץ.
את השיח הפיננסי הנחתה יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר לשעבר, ובסימולציה השתתפו נציגים מארה"ב, בריטניה, איחוד האמירויות, גרמניה, איטליה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, תאילנד, קרן המטבע הבינ"ל, ה-BIS, והבנק העולמי.
הכלכלנית הראשית, שירה גרינברג, שעמדה בראש הצוות הישראלי, ציינה כי התרגיל הייחודי ופורץ-הדרך שנערך היום הציף את החשיבות שיש לפעולה גלובלית מתואמת של ממשלות יחד עם בנקים מרכזיים אל מול איומי סייבר פיננסי. "התרגיל הוא עדות נוספת לעמדת ההובלה העולמית של ישראל, לא רק במדיניות הגנת סייבר במרחב הפיננסי המקומי, אלא גם בהובלת מדיניות גלובלית", אמרה.
ראש מערך סייבר חירום ובטחון במשרד האוצר, יוני מור, שהוביל את התרגיל הוסיף כי הסימולציה היום הבהירה שהתיאום בין מנהיגים כלכליים מכל העולם, האמון ביניהם והנכונות להתבונן באומץ בתרחישים ובפערים בכלים הקיימים הם המפתח להצלחה בהתמודדות עם האתגרים שלפנינו.

תאריך:  09/12/2021   |   עודכן:  09/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משחק המלחמה דימה מתקפת סייבר פיננסית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשרד פרסם אזהרה מפני קבלת ייעוץ בריאותי מאורן זריף    "פרסומיו נעשים ללא כל בסיס מדעי תוך הטעיית הציבור וייחוס אסור של סגולות ביחס לשיטות הטיפול והריפוי באופן המהווה תחליף לטיפול רפואי"
עידן יוסף
במקביל, מכריז הרצוג על מדיניות מקלה ולעונשי קנסות לשקועים בחובותעקב הקורונה ובמחיקת מרשם פלילי ביחס לעבירות של שימוש עצמי בסמים קלים ולמלש"בים
איתמר לוין
ברון: הביקורת על עסקות בעלי עניין שעברו אישור משולש ונדונו בידי ועדה בלתי תלויה, תהיה מוגבלת למקרים בהם עבודת הוועדה לא דימתה תנאי שוק מבחינת בעלי מניות המיעוט    קובעת גם את הכללים לעבודת הוועדה
יפעת גדות
תגלית דרמטית בתחום הקטליזה צפויה להוביל לייעול תהליכי ייצור במגוון תחומים ולצמצום פליטות גזי חממה    את המחקר הובילה ד"ר שרלוט ווגט מהטכניון
מירב ארד
נציג האוצר: העלות התוספתית הצפויה של התקנות החדשות היא כ-15 מיליון שקלים    יו"ר הוועדה ח"כ סילמן למשרדי הבריאות והאוצר: "הביאו שיקולים של קידום הפריפריה ורפואת הקהילה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il