X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הוראת השעה שתוקפה צפוי לפוג הורה שאיבד את ילדו והגיע לגיל הפרישה יוכל להמשיך בעבודתו למשך 4 שנים נוספות
▪  ▪  ▪
השרה לשיווין חברתי, מירב כהן [צילום: דוד חרמץ]

ועדת השרים לחקיקה אישרה (יום א', 12.12.21) הצעת חוק להארכת הוראת השעה שלפיה הורה שאיבד את ילדו והגיע לגיל הפרישה יוכל להמשיך בעבודתו למשך 4 שנים נוספות. על-פי הוראת השעה, מעסיק לא יחייב הורה שילדו נפטר ושהגיע לגיל הפרישה הקבוע בחוק, 67, לפרוש מעבודתו בשל גילו.
כיום, בהתאם לחוק גיל פרישה, הגיל שבו ניתן לחייב עובד לפרוש מעבודתו בשל גילו הוא גיל 67. בהתאם לחוק גיל פרישה (הורה שילדו נפטר), מעסיק של למעלה מ-25 עובדים לא יחייב הורה שילדו נפטר, המועסק על ידו במשך שבע שנים לפחות ושהגיע לגיל פרישה לפרוש מעבודתו בשל גילו, וזאת למשך 4 שנים נוספות. החוק נולד מתוך ההבנה כי המשך התעסוקה עשוי לסייע לאזרח הוותיק להמשיך בחיי השגרה על-אף האסון שפקד אותו, והוא נקבע כהוראת שעה על-מנת לאפשר את בחינת יישומו והשפעתו.
בהצעת החוק מבקש המשרד לשוויון חברתי להאריך את הוראת השעה שמסתיימת בחודש דצמבר 2021 לתקופה של שנה נוספת, כדי לאפשר את השלמת הבחינה לעניין תוקפו של החוק ולאפשר בחינה נוספת של נושא פיטורים מחמת גיל (גיל פרישה חובה).
השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, ציינה כי עבודה היא הרבה מעבר לפרנסה. "היא מעניקה לאנשים תחושת ערך, משמעות ועניין, והדבר נכון שבעתיים למבוגרים שחוו אסון כמו אובדן של ילד. אנו פועלים בימים אלה, במקביל, על-מנת לאפשר לכלל המבוגרים בישראל את החופש לבחור עד איזה גיל לעבוד ולעשות סוף לאפליה הגילאית הקיימת בשוק התעסוקה. באופן עקרוני, אני מאמינה שיש לפטר אנשים רק על-רקע תפקודם ולא על-רקע גילם", אמרה.

תאריך:  12/12/2021   |   עודכן:  12/12/2021
+תיקון לפקודת הראיות יקשה על הסרת חיסיון
23:53 12/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הכנסת צפויה לאשר הצעת חוק המצריכה נוכחות המטופל בדיון משפטי המבקש להסיר את החיסיון על עברו הפסיכיאטרי או הרפואי, ולאפשר לו זכות ערעור שתתקיים בדלתיים סגורות

דיון בדלתיים סגורות [צילום: איתמר לוין]
+מסתמן: השמשה מהירה של מבנים שניזוקו
22:49 12/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כיום מאפשר החוק פטור מארנונה לבניין שנהרס או ניזוק לשמונה שנים לפחות  ▪  הצעת חוק חדשה מבקשת לקצר משמעותית את פרק הזמן כדי לתת עזרה ראשונה שתגדיל את ההיצע בשוק הדיור

מבנה הרוס [צילום אילוסטרציה: ארכיון צה"ל במשהב"ט]
+שרת החינוך שאשא ביטון פיטרה את מנכ"ל משרדה
21:59 12/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גורם במשרד: סלוביק פוטר ברקע חילוקי דעות מקצועיים • משרד החינוך: מאחלים למר סלוביק הצלחה בהמשך דרכו

סלוביק ושאשא ביטון [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+השר רזבוזוב התארח במלון ושודרג בניגוד לנהלים
21:04 12/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר התיירות מיש עתיד התארח במלון היקר בירושלים על חשבון המשרד  ▪  במלון וולדורף אוסטריה אומרים: הוא קיבל סוויטה כפי שעושים לעתים קרובות עם אורחים חשובים  ▪  לשכת השר: השדרוג - ללא ידיעת השר

רזבוזוב. עלות שני לילות - 2,000 ד' [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+דני שחר מונה למנכ"ל משרד התיירות, מאיר בינג - למנכ"ל שוויון חברתי
20:25 12/12/21  |  עידן יוסף

הממשלה מינתה, על-פי הצעת שר התיירות, את דני שחר לתפקיד המנהל הכללי של משרד התיירות. כמו-כן אושר מינויו של מאיר בינג למנכ"ל המשרד לשוויון חברתי.
עוד אישרה הממשלה את התרחבותה באמצעו מינויו של חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי, המתמנה על-ידי שרת החינוך, בהסכמת ראש הממשלה, לסגן שר במשרד החינוך.

[צילום: יח"צ]
+הממשלה אישרה את עידכון מתווה הכיתה הירוקה
14:57 12/12/21  |  איציק וולף

הממשלה אישרה את עידכון מתווה הכיתה הירוקה ואת הארכת המגבלות ליוצאים ולנכסים לישראל. על-פי העידכון, המודל לא יחול על כיתה שבה אומתו שני תלמידים מאומתים, תרחיש זה מהווה כ-5% מהמקרים המדווחים. במקרה שבו נמצא תלמיד אחד מאומת, יבצעו תלמידי הכיתה בדיקת PCR גם ביום השלישי. המודל לא יחול במקרה בו אומת בכיתה תלמיד עם חשד להדבקה בזן האומיקרון.
במצבים בהם לא יופעל מודל הכיתה הירוקה, תלמידים מחוסנים יוכלו ללמוד באופן פרונטלי, ותלמידים שאינם מחוסנים ילמדו בלמידה מרחוק.
עוד אישרה הממשלה את הארכת המגבלות הנוכחיות בנתב"ג, למשך 10 ימים נוספים. תיאסר כניסת זרים לישראל מכל המדינות, למעט מקרים שיאושרו על-ידי ועדת חריגים.

+אושר מינוי אריה רימיני למנהל שירות עיבודים ממוחשבים ברשות המיסים
12:07 12/12/21  |  איציק וולף

הממשלה אישרה הבוקר את הצעת שר האוצר, אביגדור ליברמן, למנות את אריה רימיני לתפקיד מנהל שע"מ (שירות עיבודים ממוחשבים) ברשות המיסים. ועדת האיתור המליצה פה אחד על מינוי רימיני לתפקיד.
בתפקידו החדש יצטרף רימיני - סא"ל במילואים, בוגר מסלול ממר"מ ושירות ביחידת 8200 ובעל תואר ראשון במדעי המחשב ומנהל עסקים - להנהלה הבכירה של רשות המיסים ויהיה אמון על ניהול המערך הדיגיטלי שע"מ (שירות עיבודים ממוחשבים), יחידת ה -IT המונה כ-500 עובדים ומופקדת על אספקת שירותי מחשוב לעובדי רשות המיסים ולקוחותיה, תוך אחריות על ייזום, פיתוח וניהול מכלול שירותים לפי חזון ואסטרטגיית רשות המיסים, לפיהם תפעל הרשות לגביית מיסים יעילה ואפקטיבית, מקוונת ורב-ערוצית והובלת תהליכים של שיפור השירות למשתמשים באמצעות רתימת טכנולוגיות מתקדמות לפיתוח שירותים ויישומים מקוונים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השרים אישרו הארכה בשנה להמשך עבודה להורה שכול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
איציק וולף
ועדת השרים לענייני שב"כ דחתה את בקשת ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, להאריך את זכאות משפחתו לאבטחה    ההחלטה להסרת האבטחה ממחר התקבלה בהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו בדיון
מירב ארד
הוחלט על הגברת אכיפת התו הירוק באמצעות ברקוד - בדגש על מתן דוחות מיד וללא התראות    בדיון התעורר ויכוח קשה מלווה בצעקות בעקבות בקשת בנט לבחון הטלת סגר ואף איסור יציאה לחו"ל על לא-מחוסנים    הורוביץ התנגד - "הצעות לא סבירות" ומסרב גם להאריך את ההגבלות בנתב"ג
עידן יוסף
השר לביטחון הפנים בר-לב בוועידת ישראל לחקלאות: "קיבלנו תוספת של מיליארד ורבע שקל להתמודדות עם הפשיעה, אני יכול לומר שראש הממשלה אמר שאם נצטרך עוד - הדלת שלו פתוחה; זה עוד יעמוד במבחן"
מירב ארד
מקור הירידה בגידול בהכנסות (קיטון של 0.5% בגירעון) וירידה בהוצאות (קיטון של 0.4%)    על-אף הירידה המתמשכת סביבת הגירעון בשנת 2021 גבוהה ביחס לגירעון השנתי בעשור שקדם למשבר הקורונה
עידן יוסף
העצרת בת"א התקיימה ברקע שינויי החקיקה שמקדמת הממשלה בסוגיות דת ומדינה וברקעחשיפת הקשרים בין אנשי רע"ם לחמאס בעזה    למפגינים חולקו סרטים בצבע כחול, שיהיו מעתה סמל המחאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il