X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קרית התקשוב [צילום: דוברות משרד הביטחון]
רחפן משרד הביטחון תיעד את קריית התקשוב
ציון דרך נוסף במהלך הלאומי למעבר צה"ל דרומה: קריית התקשוב הדיגיטלית המוקמת בימים אלה בבאר-שבע עלתה לראשונה מעל פני הקרקע ולראשונה ניתן לראות את המבנים שיאכלסו אלפי משרתים

קרית התקשוב הדיגיטלית המוקמת בימים אלה בבאר-שבע עלתה לראשונה מעל פני הקרקע ובצילום של רחפן משרד הביטחון לראשונה ניתן לראות את המבנים שיאכלסו אלפי משרתים.

בקריית התקשוב הדיגיטלית, שמוקמת על-ידי מנהל המעבר דרומה במשרד הביטחון, אגף התקשוב וההגנה בסב״ר ואגף התכנון בצה״ל, ישרתו כ-6,300 משרתים. הקריה משתרעת על שטח של כ-180 דונמים בצפון העיר באר שבע, מתוכם כ-200,000 מ"ר בנוי. הקריה מוקמת בשיטת PFI (מימון, תכנון, הקמה ותפעול) באמצעות קבוצת החברות 'שיכון ובינוי ואפריקה-ישראל' שיקימו ויתפעלו אותה בזיכיון למשרד 25 שנה.
קרית התקשוב הדיגיטלית נבנית כ"בסיס חכם". היא כוללת תשתיות מתקדמות ויעילות אנרגטית. הקריה תוכננה כעוגן המרכזי של אקו-סיסטם טכנולוגי במטרופולין באר שבע, שיכלול יחידות צבאיות, משרדי ממשלה, חברות טכנולוגיה, אוניברסיטה ותעשיה.

[צילום: דוברות משרד הביטחון]

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, אמר כי "הראשונים בחזית הטכנולוגית והמודיעינית, טובי אנשינו, הם הראשונים להוביל את מימוש החזון - חיילי ומפקדי צה״ל הם אלו שמובילים את המהלך הלאומי לפיתוח הנגב. כמו במעבר קריית המודיעין לנגב, גם הקמת קריית התקשוב בבאר שבע מהווה הזדמנות כפולה ליצירת סביבת עבודה ויכולות מתקדמות למשרתינו ולהעצמת הנגב. המעבר, בשיתוף משרד הביטחון ומשרדי הממשלה, הוא ביטוי נוסף לתרומתה של מערכת הביטחון וצה״ל לחברה הישראלית ולפיתוח הנגב והאנשים המשרתים בו״.
ראש אגף התקשוב וההגנה בסב״ר, אלוף ליאור כרמלי, אמר כי ״אגף התקשוב וההגנה בסב״ר גאה להיות שותף וחלוץ במימוש חזון המעבר לנגב. המעבר בעל חשיבות לאומית, יעמיד לאגף, על משרתיו, סביבת עבודה ויכולות מתקדמות לעמוד במשימותיו להבטחת עליונות צה"ל בממד הקיברנטי״.
סיכם שר הביטחון, בני גנץ, שאמר: "המשך התקדמות פרויקט קריית התקשוב הוא חלק מהחזון הכולל של מערכת הביטחון לחיזוק הנגב, תשתיות צה"ל וביטחון ישראל. אני מודה לאנשי משרד הביטחון וצה"ל המובילים אותו. נמשיך בפיתוח החזון הזה, לצד רתימת כלל הגופים הממשלתיים והרשויות המקומיות להצלחתו".

תאריך:  15/12/2021   |   עודכן:  15/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רחפן משרד הביטחון תיעד את קריית התקשוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
צמחונים, מתגעגעים לסטייק או המבורגר מדמם? ה"אונייה" (Ounje) שפרושה "מזון" בשפת היורבה, תוסיף לבשר המתורבת והצמחוני את מה שהיה חסר לו עד כה כדי להרגיש כמו הדבר האמיתי - עסיסיות אדומה ומרקם פריך
עידן יוסף
סגן השר מחרים את ההצבעות בשל הכוונה להחיל את התו הירוק על הקניונים    בכירים באופוזיציה: "איילת שקד או מתן כהנא מוזמנים לחזור לכנסת לשלושה חודשים ולאפשר לחברתם לנוח בבית לאחר הלידה"
עידן יוסף
פורום חברות האיוד ובעלי עסקים יוצאים למאבק נגד הטלת המס, חסר התקדים, על מוצרי האיוד ואומר כי מס כזה הוא חסר תקדים בעולם    לדבריהם המשמעות תהיה חזרת מעשנים רבים לסיגריות טבק מסוכנות ויצירת שוק שחור מסוכן וחסר שליטה
איתמר לוין
מעיד: נתניהו סבר שהתקשורת עושה שימוש במשפחתו כדי להפיל אותו    מספר על קשר קרוב מאוד לשרה נתניהו שגרם לו קושי רגשי לחתום על הסכם עד המדינה    מאשר שלעיתים העביר בקשות של שרה נתניהו כאילו הגיעו מבעלה
עידן יוסף
טוענת: מתווה הצמידים הוא בלתי חוקתי    "ממשלת ישראל מנסה לכפות על בעלי קניונים להיות 'סלקטור' עבורה ולהשתתף בניסוי של 'סימון' אזרחים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il