X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
יצחק הרצוג ואיתן סטיבה [צילום: קובי גדעון/לע״מ]
הישראלי שימריא לחלל נפגש עם הנשיא
נשיא המדינה נפגש עם איתן סטיבה, הישראלי שימריא לתחנת החלל הבינלאומית במסגרת משימת 'רקיע', והעניק לו עותק של התפילה לשלום המדינה שיקח עמו למסע
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
המתנה המיוחדת [צילום: קובי גדעון/לע״מ]

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש (יום ה', 16.12.21) עם איתן סטיבה, הישראלי שימריא לתחנת החלל הבינלאומית בעוד כחודשיים במסגרת משימת 'רקיע'.
הנשיא וסטיבה דנו בהכנותיו במסגרת משימת 'רקיע', אותה מובילות בישראל עמותת קרן רמון וסוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה. במהלך הפגישה, העניק הנשיא לסטיבה מתנה ייחודית, קובייה עשויה זכוכית עליה חרוטה התפילה לשלום מדינת ישראל בכתב ידו של מחברה, סבו של הנשיא, הרב הראשי הראשון, יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל.
הרצוג איחל הצלחה רבה לסטיבה לקראת המראתו ואמר: "עיני כל העם נשואות אלייך. אני רוצה לאחל לך מעומק הלב הצלחה במשימתך החשובה בחלל, שתשפיע על האנושות כולה לעוד 100 שנה. מי יתן ותמשיך להסב לכולנו, לעמך, למדינתך ולמשפחתך, גאווה רבה. תיסע לשלום, ותחזור לשלום. תשמור על עצמך"!
איתן סטיבה הודה לו ואמר: "כישראלי שנולד, גדל והתחנך כאן, זוהי זכות גדולה עבורי לפגוש את נשיא המדינה ולשתף אותו בפרטי משימת 'רקיע'. מטרתה של המשימה היא לעורר סקרנות על אופן הקיום שלנו בכדור-הארץ ולאפשר לישראלים לקחת חלק בפרויקט בינלאומי ייחודי במגוון תחומים מדעיים, טכנולוגיים, ואמנותיים עם דגש על חדשנות וחינוך. אקח את התפילה איתי וכפי שרשום בה, מקצה השמים היא תחזור לכאן, לארץ, לבית הנשיא".
בעוד כחודשיים ימריא איתן סטיבה לתחנת החלל הבינלאומית במסגרת משימת 'רקיע'. המשימה נועדה לקדם ולהרחיב את תעשיית החלל הישראלית. במהלך שהותו בתחנה הבינלאומית יבצע סטיבה עשרות ניסויים מדעיים עבור חברות ישראליות, ינגיש תכנים חינוכיים לילדי ישראל בעברית וייתן במה ליצירות אמנות ישראליות.

[צילום: קובי גדעון/לע״מ]
תאריך:  16/12/2021   |   עודכן:  16/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישראלי שימריא לחלל נפגש עם הנשיא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
עידן יוסף
במקביל, מכריז הרצוג על מדיניות מקלה ולעונשי קנסות לשקועים בחובותעקב הקורונה ובמחיקת מרשם פלילי ביחס לעבירות של שימוש עצמי בסמים קלים ולמלש"בים
עידן יוסף
הרצוג: "לנהוג באחריות ובאיפוק ולנסות למצוא נתיבות שלום בין כל החלקים בעמנו"    ח"כ קריב: "לא ניפול למלכודת הקמפיין המסוכן והמסית שמובילים ראש האופוזיציה נתניהו ושותפיו, המנסים להבעיר את הכותל"
בעז שפירא
"והיום דווקא כאן דווקא בחברון עלינו לחדש את הקריאה - אחי ואחיותיי, גם היום, עם כל המורכבות, ואינני מתעלם לרגע מהמורכבות - הזיקה ההיסטורית של העם היהודי לחברון, למערת המכפלה, למורשת האימהות והאבות איננה מוטלת בספק. ההכרה בזיקה הזו צריכה להיות מעל לכל מחלוקת"
איציק וולף
נשיא המדינה הדליק נר ראשון של חנוכה במערת המכפלה בחברון    אמר שההכרה בזיקת היהודים לחברון צריכה להיות מעל לכל מחלוקת    "דווקא כאן במרחב המקודש הזה, עלינו להמשיך לחלום על שלום בין כל הדתות בארץ הזאת ולגנות כל גוון של שנאה ואלימות"
איציק וולף
נשיא המדינה פנה לחברי הכנסת גלעד קריב ואלון טל וביקש מהם שלא להגיע בבוקר לכותל המערבי יחד עם נשות הכותל    הרצוג יקיים דיונים בניסיון למצוא פתרונות אפשריים לסוגיה    קריב הודיע שלא יגיע ובעקבותיו הודיעו הח"כים החרדים שהתייתרה הגעתם לרחבת הכותל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il