X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיתונאית תובעת את ישראל היום

עמרוסי: פוטרתי לדרישת נתניהו

אמילי עמרוסי טוענת שפוטרה אשתקד מיד לאחר שהתבטאה בתוכנית הרדיו שלה נגד נתניהו ובעד בנט, בנימוק חסר בסיס של "רענון תכנים" במוסף השבועי
▪  ▪  ▪
עמרוסי. תובעת 200,000 שקל [צילום: טל עבודי]

העיתונאית אמילי עמרוסי טוענת (22.12.21), כי החלטת העיתון ישראל היום על פיטוריה לפני שנה נבעה ממניעים אישיים ופוליטיים בלבד, ולא כטענת העיתון בגין "צורך בריענון ושינוי תכנים" במוספי סוף השבוע של העיתון. לטענתה, פיטוריה נבעו מהתבטאותה נגד בנימין נתניהו בתוכנית הרדיו שהגישה, ככל הנראה למורת רוחם של בעלי העיתון, משפחת אדלסון, העורך הראשי, בועז ביסמוט, ומשפחת נתניהו.
עמרוסי אומרת כי החלה את עבודתה בעיתון לפני 12 שנים ופרסמה טור קבוע וכתבות במוספי סוף השבוע וכן מאמרי דעה בעיתון היומי. לטענתה, הכתבות הקשות אותן התבקשה להכין עבור העיתון אודות מקרים קשים בחברה גבו ממנה מחיר נפשי כבד, ומשנת 2014 היא נזקקה לטיפול רפואי בשל כך. ישראל היום לא הציע לה כל סעד נפשי או פסיכולוגי, ואולם למרות המחיר הנפשי שהדבר גבה ממנה, היא המשיכה בביצוע עבודתה ועבודתה זכתה לשבחים. עמרוסי אומרת כי קיבלה 25,000 שקל לחודש תמורת הטור השבועי הקבוע, 3,000 שקל תמורת כל כתבה נוספת ו-800 שקל תמורת כל טור דעה נוסף.
במקביל היא הגישה את התוכנית "אמילי והפרופסור" ברשת כאן ב' בימי שישי. בדצמבר שעבר היא התבטאה בתוכנית נגד נתניהו והביעה תמיכה חד-משמעית בנפתלי בנט, ולאחר מספר ימים זומנה לשיחת שימוע לפני פיטורים. השימוע נוהל בפני ביסמוט וסמנכ"ל משאבי אנוש, מירב פרנט, ולטענת עמרוסי הואו נערך באופן חפוז ורק כדי לצאת ידי חובה. למיטב ידיעתה, היא העיתונאית היחידה שפוטרה ולא קיבלה שום הסבר מלבד המילים "צורך בריענון".
לטענת עמרוסי, פיטוריה לאלתר היו משפילים, מבלי לאפשר לה אפילו טור פרידה מקהל הקוראים כמקובל בעיתונות ומבלי לסיים את תקופת ההודעה המוקדמת באופן מכובד, דבר המעיד שהעילה לפיטוריה הייתה אישית ופוליטית. כחלק מהניסיון להיפטר ממנה לאלתר נעשה גם ניסיון להשתיק אותה, כאשר בתחילת ינואר השנה התבקשה לחתום על כתב ויתור וסילוק לפיו ישראל היום ישלם לה 50,000 שקל כ"מענק הסתגלות", ובתמורה היא תימנע מהגשת תביעה ותתחייב לסודיות מלאה ושמירה על מוניטין העיתון. עמרוסי תובעת מהעיתון 200,000 שקל - בגין פיטורים שלא כדין, שימוע שלא כדין ושכר תמורת 88 טורי דעה. התביעה הוגשה לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב באמצעות עו"ד לוטם מסיקה וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  24/12/2021   |   עודכן:  24/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המטבע הטורקי ממשיך את מגמת עליית הערך שהחלה לאחר הודעת ארדואן על התוכנית לעידוד חסכונות בלירה טורקית
איציק וולף
מיום שני הקרוב - כיתות ז' עד י"ב שבהן פחות מ-70% מחוסנים נגד קורונה ואשר נמצאות ברשויות כתומות ואדומות יעברו ללימודים בשטח פתוח או באופן מקוון    תלמיד ייחשב למחוסן גם אם קיבל רק מנת חיסון אחת
איציק וולף
משרד החינוך יחלק מחשבים ניידים בעלי מודם סלולרי ל-18.5 אלף גננות ול-6,500 גני ילדים בחינוך הממלכתי בעשירונים 1 עד 5 לצורך הגברת האוריינות הדיגיטלית בגנים
איציק וולף
ועדת הכספים אישרה תוספת תקציבית של 11.8% לתקציב הביטחון במסגרת מסווגת שפירוטה יידון בוועדה המשותפת לתקציב הביטחון
איציק וולף
מכהן מאז חודש ספטמבר כממלא-מקום נשיא האוניברסיטה לאחר שהנשיא המייסד שלה, פרופ' אוריאל רייכמן, הודיע על פרישתו    "מודה לדירקטוריון ולאסיפה הכללית על האמון שנתנו בי ועל הזכות להמשיך את המפעל יוצא הדופן הזה, האוניברסיטה הפרטית הראשונה בישראל, ולהובילו לפסגות נוספות בארץ ובעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il