X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאות בעלי חנויות בתחנה המרכזית החדשה בת"א טוענים, כי החנויות שרכשו לפני עשרות שנים לא נרשמו על שמותיהם, שכן הבעלים ניסו לנכס לעצמם שטחים נרחבים ככל האפשר
▪  ▪  ▪
לכל היותר נרשמו הערות אזהרה

מאות בעלי חנויות בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב מבקשים (2.1.22) מבית המשפט המחוזי בעיר להצהיר על בעלותם בחנויותיהם ועל זכאותם לחלק מזכויות הבנייה העתידיות במתחם התחנה, לרבות אלו הצפויות להתקבל במסגרת תוכנית המתאר של תל אביב שאושרה לפני מספר שנים. התביעה הוגשה נגד חברת התחנה המרכזית החדשה וחברת אחזקות התחנה מקבוצת נצב"א.
בתביעה נאמר כי מרבית בעלי החנויות, אותן רכשו לפני עשרות שנים, לא זכו מעולם לקבל את החנויות והם אינם יכולים לעשות בהן כל שימוש ואף לא לקבל תשואה בגינן. זאת, לטענתם כתוצאה מהתנהלותה של התמח"ת לאורך השנים בחוסר תום לב, כאשר כל מטרתה לנכס לעצמה שטחים ממתחם התחנה. בשל מחדלים אלו, נטען בתביעה, אף אחד מהתובעים אינו רשום בלשכת רישום המקרקעין כבעל הזכויות בנכס, וכי לכל היותר נרשמו הערות אזהרה. הם נותרו תלויים בחסדי הנתבעות וללא כל ביטחון קנייני, על כל המשתמע מכך.
בתביעה נאמר כי במסגרת אישור הסדר הנושים התחייבו הנתבעות לדאוג לקידום הליכי הרישום של זכויות התובעים על שמם, וכן לקדם תוכנית בניין עיר תוך שמירה מלאה על זכויותיהם. אלא שבפועל, כחלק ממהלכיהן להשתלט על שטחים נרחבים ככל האפשר במתחם התחנה, הן פועלות לטובתן עצמן ונמנעות משיתוף פעולה עם התובעים. פעולות אלו עלולות לפגוע באופן מהותי בהיקף הזכויות המוקנות להם מכוח ההסכמים ומכוח הדין, ובכלל זה בזכותם לחלק יחסי ברכוש המשותף בשטחים קיימים וכן בשטחים ובזכויות בנייה עתידיות.
לדברי התובעים, כעת - לנוכח התוכנית לפנות את מתחם התחנה ולהפסיק את השימוש התחבורתי בה - ברור שהם לא יזכו לקבל את קניינם ולא יפיקו כל רווח ממנו. כעת מתבררת התמונה בדבר תכנונו העתידי של המתחם, ויש צורך לרשום ולהתאים את חלוקת הזכויות במתחם התחנה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד מוטי קניאל וצבי שוב, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  03/01/2022   |   עודכן:  03/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעלי חנויות בתמח"ת תובעים לרשום אותן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
העירייה טוענת שהחברה לא החלה לבנות 230,000 מ"ר של מסחר ותעסוקה, אותם אמורה הייתה להשלים בסוף 2018, וכך איבדה ארנונה בעשרות מיליוני שקלים
מירב ארד
בשנה החולפת נרשמה עליה מאסיבית בתלונות על מכירה במכר מרחוק - 64% מהתלונות    תלונות נגד חברות תקשורת ממשיכות להוביל את רשימת התלונות    החלה פעילות היחידה למניעת הטעיות בפרסום - ב-190 פרסומים נמצאו הטעיות בפרסום
יפעת גדות
חוקרים פיתחו גבישים ננומטריים מוליכים למחצה, ידידותיים לסביבה, היודעים לרפא את עצמם    הם הראו כיצד חומרים המכונים "פרובסקיטים כפולים" מתקנים פגמים הנוצרים בהם בעקבות חשיפה לקרינת אלקטרונים חודרת
מירב ארד
ח"כ סילמן: "לא ייתכן אף פעם שתקנות כאלו שנוגעות לתפקוד בתי החולים ובוודאי בתקופה כזו של מאבק והתמודדות, לא יעברו דרך ועדת הבריאות; הוועדה לא תקדם דברים אחרים של משרד הבריאות, כל עוד זה לא יונח"
מירב ארד
לפי הצעת החוק יוארך תוקפה של הוועדה המיוחדת לתכנון העיר חריש    ח"כ סעדי הגיע להסכמה עם מינהל התכנון, לפיה "ככל שתקודם תוכנית לתחנת מעבר או למסוף תחבורה, הוועדה המיוחדת תעשה את כל המאמצים להגיע להסכמה עם הרשות הגובלת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il