X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת סבוריט סיימה מוקדם מן הצפוי את פעילות החשיפה של הרובוט-שף שלה להדפסת המבורגרים מן הצומח לאחר שנגמרו חומרי הגלם שהוקצו לפעילות החשיפה מעל ל-500 המבורגרים הודפסו במסעדת BBB בהרצליה וזכו לציון גבוה במדד שביעות הרצון של הסועדים
▪  ▪  ▪
"קהל הסועדים הצביע ברגליים" [צילום: סבוריט, מתוך מצגת החברה]

חברת סבוריט, שהשיקה טכנולוגיה להדפסת המבורגרים במסעדת BBB בעיר הרצליה, דיווחה (יום א', 16.1.22) כי מכשיר הרובוט-שף שהפעילה שם ייצר יותר מ-500 המבורגרים בשבועיים האחרונים. מנכ"ל החברה, רחלי ויזמן, הודיעה הבוקר כי לנוכח הצלחת הניסוי שוקלת החברה להקדים את שלב המסחור שלה משנת 2023 לשנת 2022.
קצב הייצור של הקציצות בנקודת ההסעדה עמד בממוצע על כ-6 דקות לשלוש קציצות בייצור סימולטני. במהלך תקופת החשיפה הוגש מספר גבוה של המבורגרים של החברה ליום, שעולה על הממוצע היומי של תחליפי בשר המוגשים באופן רגיל במסעדה.
פעילות החשיפה המסחרית של הרובוט-שף הסתיימה מוקדם מן הצפוי, ב-11 בינואר 2022, לאחר שהסתיימו חומרי הגלם להכנת ההמבורגרים.
עוד דיווחה החברה כי במדד שביעות הרצון של הסועדים - שבוצע הן באמצעות תשאול הסועדים והן באמצעות שאלונים אנונימיים, נמצא כי בסולם של 1 עד 5 קיבלו קציצות ההמבורגר המודפסות ציון של 4.12. הצעת ההתאמה האישית של החברה, שהופיעה למזמיני ההמבורגרים המודפסים ביישומון של סבוריט, זכתה להערכה אצל הסועדים ולציון של 4.28 בסולם של 1 עד 5.
"על-פי התובנות של החברה, קהל הסועדים 'הצביע ברגליים' לטובת קציצה עסיסית עם מקסימום טעם, עם פידבקים חיוביים רבים להנאה מחוויית האכילה, המרקם והטעם וכן מההתאמה לאורח החיים של הפחתת צריכת בשר מהחי. החברה תעשה שימוש בנתונים אלה ובנתונים נוספים ואחרים שהתקבלו במסגרת פעילות החשיפה כדי להמשיך לפתח את המוצר", נמסר בהודעה לבורסה.

המודל העסקי: מכירת מחסניות חומרי גלם

מנכ"ל סבוריט, רחלי ויזמן, אמרה היום כי המודל העסקי של החברה צפוי להסתמך על מכירת מחסניות חומרי הגלם המשמשים לייצור ההמבורגרים. החברה תבצע מכירה חד-פעמית של מכונות הרובוט-שף למסעדות ולמטבחים גדולים, ולאחר מכן תמכור את מחסניות חומרי הגלם באופן שוטף.
בין המטרות העסקיות של החברה עד לסוף שנת 2022 - הקמת אופרציה בשוק האמריקני הנחשב לשוק המרכזי בתחום ייצור ההמבורגרים הצמחיים, חתימת מזכרי הבנות עם לקוחות פוטנציאליים, חתימה על חוזה ייצור מחסניות חומרי גלם עם קבלן משנה בארצות הברית וחתימה על חוזה לייצור מכונות עם קבלן משנה, וחתימה על הסכמי הפצה בשוק היעד.
בתשובה לשאלת News1 ציינה ויזמן כי חומרי הגלם שבהם משתמשת החברה הם כשרים, ומיוצרים במפעלים כשרים בכשרות של הרבנות הראשית לישראל. עוד ציינה כי מכונות הרובוט-שף פועלות כמערכות סגורות שמונעות חדירה של כל חומר חיצוני, עובדה שמעניקה ביטחון ביחס לשמירה על הכשרות, כמו גם על שמירה מפני חדירת אלרגנים.
אילן פנחס, שף וסמנכ"ל ברשת BBB, ציין כי הניסוי שבוצע במסעדת הרשת בהרצליה הצליח מעל ומעבר למצופה. הם ציינו כי הציפיה הייתה למכירת עד 20 קציצות ביום. בפועל נמכרו בין 70 ל-90 קציצות ביום. ויזמן הוסיפה על דבריו ואמרה כי בימים אלו עובדת החברה על תוכניות המסחור שלה לצורך אספקת מלאי. "יש לנו יכולת ייצור של חומרי הגלם ואנחנו בתהליך הזמנה של החומרים כדי להגיע לכמה שיותר צרכני קצה", אמרה.

תאריך:  16/01/2022   |   עודכן:  16/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כל בני הערובה לא נזקקו לטיפול רפואי    החוטף מת מירי המשטרה וזוהה על-ידי ה-FBI    ברשת CNN ניתן היה לראות את החטופים נמלטים מבית הכנסת    נשיא ארה"ב: נעמוד נגד האנטישמיות ונגד עליית הקיצוניות במדינה
עידן יוסף
מיזם התחבורה הציבורית החדש ייצא לדרך בסוף השבוע    חלק מן הקווים העמוסים יבוטלו לטובת אוטובוסים חשמליים מהירים, אך כלל לא בטוח שמשרד התחבורה נותן מענה לקשרים הדרושים בין שכונות העיר    מבחן ההצלחה יימדד בהגדלת מספר הנוסעים
מגזין סגולה
חיילי המשמר הפרטוריאני רצחו ברומא את הקיסר גלבה
עידן יוסף
במהלך טקס בר מצווה פרץ מוסלמי לבית התפילה בקוליוויל ולקח כמה בני ערובה בהם ראש הקהילה    טוען שלא מאפשרים לו להיפגש עם אחותו בכלא בארה"ס
עידן יוסף
חקירתו של נבחר הציבור בלהב 433 התקיימה בהמשך למעצרם בסוף השנה של תשעה חשודים בחשד לסחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה במסגרת מכרז קרקעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il