חברת סבוריט, שהשיקה טכנולוגיה להדפסת המבורגרים במסעדת BBB בעיר הרצליה, דיווחה (יום א', 16.1.22) כי מכשיר הרובוט-שף שהפעילה שם ייצר יותר מ-500 המבורגרים בשבועיים האחרונים. מנכ"ל החברה, רחלי ויזמן, הודיעה הבוקר כי לנוכח הצלחת הניסוי שוקלת החברה להקדים את שלב המסחור שלה משנת 2023 לשנת 2022.
קצב הייצור של הקציצות בנקודת ההסעדה עמד בממוצע על כ-6 דקות לשלוש קציצות בייצור סימולטני. במהלך תקופת החשיפה הוגש מספר גבוה של המבורגרים של החברה ליום, שעולה על הממוצע היומי של תחליפי בשר המוגשים באופן רגיל במסעדה.
פעילות החשיפה המסחרית של הרובוט-שף הסתיימה מוקדם מן הצפוי, ב-11 בינואר 2022, לאחר שהסתיימו חומרי הגלם להכנת ההמבורגרים.
עוד דיווחה החברה כי במדד שביעות הרצון של הסועדים - שבוצע הן באמצעות תשאול הסועדים והן באמצעות שאלונים אנונימיים, נמצא כי בסולם של 1 עד 5 קיבלו קציצות ההמבורגר המודפסות ציון של 4.12. הצעת ההתאמה האישית של החברה, שהופיעה למזמיני ההמבורגרים המודפסים ביישומון של סבוריט, זכתה להערכה אצל הסועדים ולציון של 4.28 בסולם של 1 עד 5.
"על-פי התובנות של החברה, קהל הסועדים 'הצביע ברגליים' לטובת קציצה עסיסית עם מקסימום טעם, עם פידבקים חיוביים רבים להנאה מחוויית האכילה, המרקם והטעם וכן מההתאמה לאורח החיים של הפחתת צריכת בשר מהחי. החברה תעשה שימוש בנתונים אלה ובנתונים נוספים ואחרים שהתקבלו במסגרת פעילות החשיפה כדי להמשיך לפתח את המוצר", נמסר בהודעה לבורסה.