X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קליר כימיקלים טוענת שהמתחרה בתחום מוצרי הניקוי, שניב תעשיות נייר, מפרה את זכויותיה בסימנים המסחריים הוותיקים "קליר" ודמות הברבור
▪  ▪  ▪
סימם מסחרי מזה 70 שנה

קליר כימיקלים תובעת 20 מיליון שקל מחברת שניב תעשיות נייר, בטענה להפרת סימני המסחר שבבעלותה. שתי החברות עוסקות בתחום מוצרי הניקוי והתביעה הוגשה (18.1.22) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.
קליר טוענת, כי שניב מפרה את סימני המסחר "קלין" ודמות הברבור שבבעלותה, כאשר היא מייצרת מוצרי ניקוי וחיטוי, שקיות אשפה ונייר טואלט תוך שימוש בסימני מסחר הדומים להם עד כדי הטעיה. לדברי קליר, מדובר בשניים מסימני המסחר הוותיקים בענף מוצרי הניקוי במדינה. הם מצויים בשימוש 70 שנה וצברו מוניטין במוצרים לגביהם הם רשומים.
לדברי קליר, שניב (בניהולו של פסח ברנט) הייתה קבלן הייצור שלה וייצרה עבורה מוצרי נייר טואלט באריזת הנושאות את שני הסימנים לפי דוגמאות שהיא סיפקה לה לצורך כך. אולם היא טוענת, שניר הפרה את חובת האמון שלה ועשתה שימוש בסימנים אלה לשם ייצור מוצרי נייר זהים למוצריה. קליר מעירה, כי ברנט ניהל איתה מו"מ לרכישת המותג קלין, אך ללא הצלחה בשל אי-הסכמה על המחיר.
בתביעה נאמר כי שניב הבטיחה לה לחדול מהפרת סימן המסחר "קלין" ולאמץ סימני מסחר אחרים שאינם מפרים את זכויותיה, ואף העבירה לה את סימני המסחר החדשים שבחרה. אלא שבפועל, טוענת קליר, ההפרות נמשכות וכשלו כל ניסיונותיה להביא להפסקתם ולקבלת פיצוי הולם בגינן. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אייל פרייס, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  18/01/2022   |   עודכן:  18/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יניב פלג אמר לחפץ, בהתייחסו לשמירה על זכות השתיקה: "תשובה אחד שווה לך את כל הגירודים האלה והבלגן הזה והחוסר שינה הזה"    השופט שחם לפלג: יצרת משוואה - זו הבנה סבירה של הדברים
עידן יוסף
נת"ע ומשטרת ישראל יפנו בזמן הקרוב את המבנים האחרונים שמעכבים את סלילת תוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה באזור כפר שלם    מנכ"ל נת"ע: "התחלנו עם 100 מבנים לפינוי ונותרו 12, שניאלץ לפנותם בצער ברגישות, אך בנחישות"
עידן יוסף
בדיון מיוחד לציון יום ההולדת לכנסת השתתפו בכירי המשק והאקדמיה מתחומי הרוח והמעשה, שהציגו את התוכניות ליצירת כלכלה מכלילה, לצמצום אי-השוויון וצעידה לעבר חברת מופת
מירב ארד
הבהיר: "מהבדיקה עלה שחלק מהמקרים אינם נכונים. בין השאר, לא התבצע שימוש בכלים מסוג זה מול מפגיני הדגלים השחורים, טלפונים של ראשי רשויות ומעקב אחרי גורמים המתנגדים למצעד הגאווה. פרטים אלה אינם נכונים"    "מדובר באחד התחומים הכי מבוקרים ומפוקחים על-ידי כלל הגורמים המשפטיים"    השר בר לב: "אין פרקטיקה של האזנות סתר"
איציק וולף
היו"ר הפורש, שלמה אליהו, הודיע כי הוא מעוניין במינוי המשנה לשעבר לנשיאת העליון לדירקטור וליו"ר הדירקטוריון בשל כישוריו, מומחיותו וניסיונו הרב גם בתחום העסקי ובתחום הממשל התאגידי    ד"ר גבי פיקר יכהן כמנכ"ל בתקופת הביניים עד לכניסת יוסי בן ברוך לתפקיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il