X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך דיון במליאה, התפתח ויכוח קולני בין חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, שדיבר בעניין הפשיעה החקלאית, לבין חברת הכנסת בן ארי. "בושה שאתה יושב בכנסת, לך לרמאללה!", היא השיבה
▪  ▪  ▪
ח"כ עופר כסיף [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
ח"כ מירב בן-ארי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

עימות בין חברי הכנסת עופר כסיף (הרשימה המשותפת) ומירב בן ארי התגלע (יום ד', 19.1.22) במליאת הכנסת, כאשר ח"כ כסיף התנגד להצעה ואמר: "המדינה היא השודדת הגדולה ביותר בעיקר מאזרחיה הערבים הפלשתינים לטובת היהודים. מה היא הגדרה של פשיעה חקלאית? שריפת שדות בידי מתנחבלים היא לא פשיעה חקלאית".
ח"כ בן ארי מחתה בצעקות על הדברים וכסיף הטיח בה: "את תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך, חוץ מלצרוח לא מסוגלת לעשות כלום".

בן ארי הגיבה: "מי אתה שתדבר אלי בצורה כזו? איך אתה לא מתבייש? שובינסט מיזוגן, גזען ושונא ישראל. כל יום שאתה יושב בכנסת זו בושה למדינה. אתה צריך לעבור לפרלמנט ברמאללה. של נעליך כשאתה מדבר על חקלאי ישראל".

תאריך:  19/01/2022   |   עודכן:  19/01/2022
+חוק הגיוס הונח מחדש על שולחן הכנסת
18:09 19/01/22  |  

+ניצחון לאופוזיציה: אושרה בטרומית הצעת חוק המבקשת להגביל משך חקירה
16:10 19/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון - הגבלת משך זמן החקירה המשטרתית וחקירת הפרקליטות), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת אלי כהן ודוד אמסלם. למרות התנגדות הממשלה, לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 20 חברי כנסת מול 19 שהתנגדו. בקואליציה טוענים כי הופר קיזוז שנקבע מראש עם האופוזיציה, ולא מדובר בהפסד. ההצעה תועבר לוועדת החוקה.
מוצע בה להגביל את משך זמן החקירה המשטרתית בהתחשב בחומרת העבירה הנחקרת תוך מתן אפשרות להארכת משך החקירה לתקופה קצובה מטעמים מיוחדים שיירשמו. עוד מוצע לקבוע משך זמן מוגבל להגשת כתב אישום בהתאם לגוף התובע.

+בטרומית: חילוט רכוש בשווי תקבולי עבירות הנוגעות לפשיעה חקלאית
15:43 19/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חילוט תקבולי עבירה בפשיעה חקלאית, התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת אופיר סופר וקבוצת חברי הכנסת. 41 תמכו בהצעה מול 5 מתנגדים והיא תועבר לוועדה לביטחון פנים.
מוצע בה לקבוע שאם הורשע נאשם בעבירות המנויות בהצעת החוק שעיקרן עבירות רכוש הנוגעות לפשיעה חקלאית, בית המשפט יהיה רשאי להורות לבקשת תובע על חילוט רכוש בשווי תקבולי העבירה. עוד מוצע לקבוע שבית המשפט יהיה רשאי להורות לבקשת תובע או נפגע העבירה שרכוש שחולט יועבר לנפגע העבירה בתנאים המנויים.

+בטרומית: הגברת ההגנה על עצים בוגרים
15:34 19/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת היערות (הגברת ההגנה על עצים בוגרים), התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת יוראי להב הרצנו וקבוצת חברי הכנסת. 53 תמכו מול 49 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לקבוע הסדרים שונים הנוגעים לכריתת עצים; מוצע לקבוע הסדר הנוגע ליידוע הציבור לגבי כריתת עצים מתוכננת ולהגברת מעורבות הציבור בהגנה על עצים הנתונים בסכנה; הסדר נוסף להבטחת קיום הוראות פקודת היערות במסגרת הליכי התכנון ולהבטחת עצמאות שיקול הדעת של פקיד היערות בנוגע לבקשות לרישיון כריתה; מוצע להקים קרן שבין מטרותיה קידום נטיעת עצים חדשים כחלופה לעצים שנכרתו, כספי הקרן יבואו מתשלום כספי היטל הכריתה;מוצע לתקן את חוק התכנון והבנייה כך שהפקדת תוכנית תתבצע רק לאחר בחינת השמירה על העצים הבוגרים לפי חוות דעת פקיד היערות; באשר לעצים הנמצאים בשטחו של אדם פרטי, חוות הדעת תידרש רק אם התוכנית כוללת כריתה של ארבעה עצים או יותר, או לחלופין בהתאם לנתוני העץ כפי שקבוע בהצעת החוק.

+ח"כ בצלאל סמוטריץ' חיובי לקורונה
15:24 19/01/22  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', נמצא חיובי לקורונה. סמוטריץ': "מודה לבנט על 5 ימי חופשה בבית עם פנסיון מלא של 3 ארוחות ביום + נשנושים בין לבין. מרגיש מצוין ברוך השם ומתלוצץ עם עצמי בחדר לבד..."

+אושר בטרומית: הגברת ההגנה על עצים בוגרים
15:22 19/01/22  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת היערות (הגברת ההגנה על עצים בוגרים), התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת יוראי להב הרצנו וקבוצת חברי הכנסת. 53 תמכו מול 49 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע לקבוע הסדרים שונים הנוגעים לכריתת עצים; מוצע לקבוע הסדר הנוגע ליידוע הציבור לגבי כריתת עצים מתוכננת ולהגברת מעורבות הציבור בהגנה על עצים הנתונים בסכנה; הסדר נוסף להבטחת קיום הוראות פקודת היערות במסגרת הליכי התכנון ולהבטחת עצמאות שיקול הדעת של פקיד היערות בנוגע לבקשות לרישיון כריתה; מוצע להקים קרן שבין מטרותיה קידום נטיעת עצים חדשים כחלופה לעצים שנכרתו, כספי הקרן יבואו מתשלום כספי היטל הכריתה;מוצע לתקן את חוק התכנון והבנייה כך שהפקדת תוכנית תתבצע רק לאחר בחינת השמירה על העצים הבוגרים לפי חוות דעת פקיד היערות; באשר לעצים הנמצאים בשטחו של אדם פרטי, חוות הדעת תידרש רק אם התוכנית כוללת כריתה של ארבעה עצים או יותר, או לחלופין בהתאם לנתוני העץ כפי שקבוע בהצעת החוק.

+אושר בטרומית: חילוט רווחי סרסרות
15:20 19/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - חילוט רווחי סרסרות), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת רון כץ, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ מיכל רוזין. 31 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה.
לפי ההצעה, אם אדם הורשע בעבירות סרסרות למעשי זנות, הבאת אדם למעשה זנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות או ניצול קטינים לזנות לפי הסעיפים המצוינים בהצעה, בית המשפט יורה על חילוט רווחיו מביצוע העבירה. הרווחים שיחולטו יועברו לקרן ייעודית שהוקמה לפי החוק.

+בטרומית: איסור הצבת מכונות הימורים של מפעל הפיס
15:16 19/01/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - איסור הצבת מכונות משחק של מפעל הפיס), התשפ"א-2021 של חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. 16 חברי כנסת תמכו מול 3 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתכריע באיזו ועדה יתקיים המשך הדיון. מוצע בה להחריג הפעלת מכונות משחק מההיתר לעריכת הימורים שניתן למפעל הפיס.

+חוק חוות הבודדים בנגב עבר בכנסת
13:40 19/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

החוק עבר עם תמיכה של האופוזיציה, ולמרות התנגדות רע"ם  ▪  ח"כ מנסור עבאס ניסה לבצע תרגיל לח"כ השכל ולהעביר את לדיון בוועדה בראשות וואליד טאהא  ▪  סמוטריץ': "ברכות לחברתי ⁦‪שרן השכל‬⁩ שהתעקשה ולא וויתרה"

ח"כ השכל במליאה. התנגדה להחלטת עבאס[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+חוק האזרחות של ח"כ רוטמן הוסר מסדר היום של הכנסת
12:15 19/01/22  |  מירב ארד

ח"כ שמחה רוטמן הודיע על הסרת חוק הזארחות מסדר היום של מליאת הכנסת. בחשבון הטוויטר שלו כתב ח"כ רוטמן: "חוק האזרחות שלי לא יעלה להצבעה היום. חוק האזרחות הכולל מכסות ושקיפות חשוב מכדי שאתן לציניות של פוליטיקאים חסרי אחריות לסכל העברתו ברוב המבוסס על חברי קואליציה ואופוזיציה ציוניים המכירים בחשיבותו. אני סמוך ובטוח שבשבוע הבא ניתן יהיה להעלותו להצבעה ולשמור על חומת המגן של ישראל".


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אביגדור מעוז אביר קארה / Abir  kara אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana אוסאמה סעדי / Osama Saadi אופיר אקוניס / Ofir Akunis אופיר כץ / Ofir  Katz אורי מקלב / Uri Maklev אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg אלון טל / Alon  Tal אלון שוסטר / Schuster Alon אלי כהן / Eli Cohen אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti אמיר אוחנה / Amir Ohana אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu גבי לסקי / Gaby  Lasky גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan גלעד קריב / Gilad Kariv דוד אמסלם / David Amsalem דוד  ביטן / David Bitan ווליד טאהא / Waleed Taha ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin חיים ביטון / Haim Biton חיים כץ / Haim Katz יאיר גולן / Yair Golan יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב בן צור / Yoav Ben Tzur יואב גלנט / Yoav Galant יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich יואב קיש / Yoav Kish יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon יוסף שיין / Shain Yossi יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano יסמין פרידמן / Yasmin Fridman יעקב ליצמן / Yaakov Litzman יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz לימור מגן תלם / Limor Magen Telem מאזן גנאים / Mazen  Ghanem מאי גולן / May  Golan מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy מאיר כהן / Meir  Cohen מאיר פרוש / Meir Porush מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger מירב בן ארי / Merav Ben Ari מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari מירב כהן / Meirav  Cohen מירי  רגב / Miri Regev מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar מרב מיכאלי / Merav  Michaeli משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משה (מוסי) רז / Mossi Raz מתן כהנא / Matan  Kahana ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz ניר אורבך / Nir  Orbach נירה שפק / Nira  Shpak נפתלי בנט / Naftali  Bennett סימון דוידסון / Simon Davidson סלאלחה עלי / Salalha Ali סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh סעיד  אלחרומי / Said Elharumi עודד פורר / Oded Forer עודה איימן / Ayman  Odeh עופר כסיף / Ofer  Cassif עידית סילמן / Idit  Silman עמיחי שיקלי / Amichai Chikli פטין מולא / Patin  Mula צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi קארין אלהרר / Karin  Elharar רון כץ / Ron Katz רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande רם בן ברק / Ram  Ben Barak שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שמחה רוטמן / Simcha  Rothman שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
עופר כסיף צעק על מירב בן-ארי: "תרנגולת!"
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 24
מירב ארד
החוק עבר עם תמיכה של האופוזיציה, ולמרות התנגדות רע"ם    ח"כ מנסור עבאס ניסה לבצע תרגיל לח"כ השכל ולהעביר את לדיון בוועדה בראשות וואליד טאהא    סמוטריץ': "ברכות לחברתי ⁦‪שרן השכל‬⁩ שהתעקשה ולא וויתרה"
מירב ארד
נציג האוצר: החוק מציע פיצוי למי שהוא או ילדו נמצא בבידוד, עד שלושה ימי בידוד, לכל תקופת בידוד. הזכאות המוצעת היא 430 ש"ח לכל יום בידוד    מנכ"לית נשיאות המגזר העסקי: "אחת הבעיות המהותיות בחוק הוא ההגדרה שבידוד הוא מחלה. דבר שמוביל למחיקה עצומה של ימי מחלה"
עידן יוסף
היועמ"ש עו"ד ענת הר אבן: בחודשים הקרובים ייבחן שינוי השיטה כך שנפגע עבירה יוכל ללכת לדואר הקרוב למקום מגוריו ולקבל את הכסף ישירות    אנט גבאי, נפגעת עבירה: "עברתי אונס אלים. ההתנהלות מול רשות האכיפה והגבייה מתישה ומטלטלת וההרגשה היא שאני לא חלק מהתיק. כבר 10 שנים מחכה לתשובות. הפכו אותי לחוקרת ושלחו אותי לחפש איפה האדם שאנס אותי עובד"
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה דחה הצבעה בנושא    דורש ממשרד הביטחון להגיע להבנות עם משרד הכלכלה כדי לוודא שאין פגיעה נוספת בתעשיה הישראלית בעיצומו של משבר הקורונה    היו"ר ח"כ גלעד קריב: "ברגע שיש מגנון להעדפה לתעשיה ישראלית קטנה ובינונית והיא תלויה במנגנון המכרזי, ואתם הולכים להגדיל ב-100% את מספר ההתקשרויות הפטורות ממכרז - זה לא ייעשה בלי דיון. יכול להיות שהכיוון צריך להיות הבנות על פיצוי התעשיות הקטנות והבינוניות על אובדן ההעדפה באמצעות המנגנון המכרזי"
עידן יוסף
ח"כים וראשי רשויות דורשים בחינה מחודשת לאחר שלטענתם לא נערך שיתוף שלהם ושל הציבור ושלא נלקחו בחשבון רעיונות מהניסיון המקומי של התושבים באזור    נת"ע: התייעצנו עם הרשויות וקיימנו עשרה מפגשי ציבור
רשימות נוספות
"נדרשת בחינה מחודשת למדידת רייטינג"  /  עידן יוסף
קוצרה ב-3 חודשים בקשת הממשלה לתשלומי הטלוויזיה באינטרנט  /  עידן יוסף
"20% מהחברה עניים, אבל אין מפלגת עניים"  /  עידן יוסף
כשהממשלה עוקרת ערכים ציוניים  /  יעקב ברדוגו
בנט ונתניהו, ח"כים ורפובליקנים, מתנגדי חיסונים ומנהיגי חרדים  /  איתמר לוין
שקד נכנעה שוב לתנועה האיסלאמית ובורחת מדיון בעובדות  /  בצלאל סמוטריץ'
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il