X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד לאה סגל טוענת שקוסטליץ עשה יד אחת עם בעלה בנפרד, עו"ד יואב סגל, כדי לגרש אותה ממשרדו בו הייתה שותפה בכירה ולמנוע ממנה את הכספים המגיעים לה
▪  ▪  ▪
קוסטליץ. טענה לגירוש פומבי [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]

עו"ד לאה סגל תובעת 2.8 מיליון שקל מעו"ד ירון קוסטליץ ומשרדו, בטענה שהיא סולקה ממנו כאשר קוסטליץ עשה יד אחת עם בעלה בנפרד, עו"ד יואב סגל. סגל אומרת כי היא עוסקת מזה 20 שנה בתחום העבודה, הייתה שותפה במשרד קוסטליץ - מן הבולטים בארץ בתחום הצווארון הלבן - ואף הייתה השלישית בחשיבותה במשרד.
בתביעה, שהוגשה (26.1.22) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי לאה הייתה שותפה במשרד מאז הקמתו בשנת 2014 באמצעות חברת י.ל סגל המשותפת לה וליואב. לטענתה, למרות שהזרימה למשרד הכנסות בקצב שוטף ולעתים בהיקפים גבוהים, היא קיבלה שכר זעום ולא נטלה חלק במקבלת ההחלטות על חלוקת ההכנסות בין השותפים. בה בעת, היא נאלצה לשאת בנטל משמעותי וגבוה בהוצאות המשרד, אשר דרך קבע נבעו ברובן הגדול מפעילותו של קוסטליץ.
לטענת סגל, בחודש יוני אשתקד ננקטו נגדה מספר פעולות משולבות, אשר נועדו להדיר את רגליה מן השותפות וכן לפגוע בה ברמה האישית והכלכלית. ביום בו הגיש יואב לבית המשפט למשפחה בקשה ליישוב סכסוך, הוא וקוסטליץ הורו לבנק לגרוע את חברת י.ל סגל מחשבון השותפות ובכך למעשה למנוע את גישתה לחשבון. בהמשך לכך נמחק שמה מאתר המשרד, נסגרה כתובת הדוא"ל הרשמית שלה, נלקח ממנה מחשבה האישי ונמנעה ממנה גישה להמשך עבודה במשרד.
במקביל, טוענת סגל, שונתה בצורה מלאכותית הגדרתו של יואב במשרד משותף מייסד לשכיר, כדי שלא להעביר כספים לחברה המשותפת, וכך נפסקה לחלוטין העברת הכספים אליה. באוקטובר אשתקד היא גורשה פיזית ופומבית מן המשרד באופן חד-צדדי ופוגעני. לטענתה, נגרם לה נזק של 1.8 מיליון שקל מאובדן הכנסות עתידיות, וכן היא תובעת פיצוי של מיליון שקל על פגיעה במוניטין ועוגמת נפש. היא מבקשת מבית המשפט לחייב את קוסטליץ ויואב במתן חשבונות בעניין כל ההכנסות וההוצאות של המשרד מיום הקמתו, וכן בעניין הכנסות והוצאות עתידיות צפויות. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד נועם בר-דוד והדר וייס, וטרם הוגש כתב הגנה.
תאריך:  26/01/2022   |   עודכן:  26/01/2022
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה תעסוק בשלל נושאים הנוגעים לצרכנות, שקיפות, נגישות והגברת התחרות במשק לטובת הצרכן הישראלי
איציק וולף
משרד הכלכלה יקדם תיקוני חקיקה במסגרת עסקת החבילה במשק    שכר המינימום יעלה באופן מדורג במשך 3.5 שנים ויעודכן בכל חודש אפריל    העידכון הראשון - באפריל 2022 שבו ייקבע שכר המינימום על 5,400    בדצמבר 2025 יעודכן שכר המינימום ל-6,000 שקל
איציק וולף
הקמע, בגודל 2 סנטימטר על 2 סנטימטר, התגלה בערימות עפר שנלקחו מאתר מזבח יהושע בשנות השמונים של המאה הקודמת    "מצאנו מעבדה בפראג שמבצעת צילומים מתוחכמים שמאפשרים בניית מודל תלת ממד, לחפצים בגודל הזה, נסעתי לשם עם הקמיע וחזרתי עם התוצאות"
איציק וולף
חתמה על הסכם עם פרטנר פתרונות תקשורת לרכישת זכות שימוש בלעדית בסיבים אופטיים שינותבו בין מתקן החברה לירדן    הזיכיון - ל-20 שנה עם אפשרות להארכה כמעט בעוד 5 שנים נוספות    "העסקה תאפשר הרחבת פעילותה ופריסתה הגאוגרפית של החברה לנקודות נוספות במדינות ערב ובמזרח הרחוק"
איציק וולף
ארצות הברית תשקול הטלת עיצומים אישיים על נשיא רוסיה במקרה שבו רוסיה תפלוש לאוקראינה    "אין כוונה להציב כוחות צבאיים של ארצות הברית ושל נאט"ו בשטחה של אוקראינה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il