X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעוד שר המשפטים הצהיר כי לא יתמוך עוד בהארכת התו הירוק, שתוקפו יפוג בתחילת פברואר, הודיעו שרי יש עתיד כי יסכימו לבקשת שר הבריאות להארכת התו בכמה ימים לצורך הסדרת בטיחות דיירי בתי אבות ונמל התעופה בן-גוריון עם זאת ציינו: "אין ספק שנדרש שינוי לנוכח המציאות המשתנה"
▪  ▪  ▪
האם יישאר למדינה מנוף לחץ לעידוד חיסון נגד קורונה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מחלוקת בממשלה בסוגיית הארכת תקנות התו הירוק. שרי יש עתיד פרסמו הודעה (יום א', 30.1.22) ולפיה יש להאריך את תוקף התו הירוק בכמה ימים לצורך הסדרת מספר סוגיות ובהן בטיחות דיירי בתי אבות ואופן ההתנהלות ביחס לנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון.
תוקפן של תקנות התו הירוק הן עד לתחילת חודש פברואר, שיחול השבוע. בכוונת משרד הבריאות לבקש הארכה של התקנות. זאת, בטענה כי ביטול מוחלט של התו הירוק יהיה למעשה גם ביטול האמצעי האחרון שנותר בידי המדינה לעודד אנשים לקבלת חיסונים נגד קורונה. מנגד, שרים בממשלה הביעו התנגדות להארכה שלו.
"אין ספק כי נדרש שינוי נוכח המציאות המשתנה. אך נכון לעכשיו, אנו ביש עתיד נסכים לבקשת שר הבריאות להאריך את תקנות התו הירוק במספר ימים על-מנת להסדיר את נושא מגן אבות ונתב״ג", ציינו שרי יש עתיד בהודעה שפורסמה הבוקר.
אמש פרסם שר המשפטים, גדעון סער, כי התו הירוק צריך לסיים את דרכו. "כמו באנגליה. כמו בדנמרק. הפגיעה בחרויות ובפרנסה הייתה מוצדקת כל עוד הייתה לכך תכלית אפידמיולוגית מובנת. אין עוד כזאת. לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק", ציין.

תאריך:  30/01/2022   |   עודכן:  30/01/2022
+נתניהו: נצא מהאומיקרון למרות בנט, ולא בזכותו
22:24 30/01/22  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, תוקף את התנהלות ראש הממשלה בקורונה. ברשומה בפייבוק, אמר נתניהו: "כל העולם יצא מגל האומיקרון, אבל כשאנחנו נצא זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט, ומחיר היציאה מגל האומיקרון יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במדינות אחרות. 
"אם הממשלה המשותקת הזאת רק הייתה מקבלת החלטות, אם רק היו מצמצמים התקהלויות ומגבירים חיסונים למבוגרים ולילדים, היינו חוסכים אלפי חולים קשים ומאות אלפי חולים אחרים, שחלקם יסבלו מתופעות לוואי ותסמינים במשך שנים רבות". 
נתניהו הוסיף כי איש אינו יכול לצפות מה תהיה הפגיעה ארוכת הטווח בהמוני הילדים שחלו בגלל מדיניות ההדבקה ההמונית של בנט. "בנט הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים. בפועל הוא והממשלה מעלים את מחירי הדלק, מעלים את מחירי המזון, מעלים מחירים ומעלים מיסים. בנט, לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום".

+קורונה בישראל: 1,086 חולים במצב קשה
15:02 30/01/22  |  מירב ארד

משרד הבריאות מעדכן כי 49,371 מאומתים חדשים אובחנו אתמול. 1,086 חולים מצבם מוגדר קשה ו-243 מונשמים. 8,669 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

+השר גדעון סער נמצא חיובי לקורונה
08:13 30/01/22  |  איציק וולף

שר המשפטים, ח"כ גדעון סער, הודיע לקצין הכנסת כי נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שביצע. סער ישהה ויעבוד מביתו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתמר גרוטו / Itamar Groto  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה בר סימן טוב  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלוקת בממשלה: האם יוארך התו הירוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
במשרד הבריאות חוששים כי הירידה בתחלואה תיבלם, כפי שקרה בכמה מדינות באירופה, ומעוניינים להאריך את התו הירוק בשבועיים נוספים, אך שרים מתנגדים    יפה בן-דויד דורשת שלפני החזרה ללימודים יהיו בדיקות לכולם ופיקוח    חוקרים: שיא הנדבקים מאחורינו, ירידה ל-10,000 מאומתים ביום בתוך כשבועיים    מחצית מבדיקות האנטיגן טרם סופקו לבתי הספר והגנים
איציק וולף
במסגרת ההסכם יסופקו לישראל 5 מיליון מנות חיסון, עם אופציה לרכש 5 מיליון מנות נוספות    החיסון צריך לקבל אישור רגולטורי ישראלי ויהיה אלטרנטיבה נוספת למי שאינו יכול או לא מעוניין להתחסן בחיסון מסוג mRNA
איתמר לוין
הורה למדינה והסתדרות המורים להתחיל כבר במוצאי שבת בהידברות אינטנסיבית על יישום מתווה הקורונה בבתי הספר ולדווח לו ביום שני הבא; עד אז יישאר בתוקפו הצו האוסר לשבש את הלימודים
איציק וולף
נמשכת מגמת העלייה במספר חולי הקורונה המאושפזים במצב קשה בבתי החולים בישראל    אחד מכל ארבעה נבדקים נמצא אתמול חיובי    מקדם ההדבקה ירד ל-1.05 בסימן אפשרי לדעיכה של גל התחלואה, או ל'שטח מת' בנתוני הקורונה
איציק וולף
יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים הביע תמיכה במתווה ביטול בידודי התלמידים, למרות הסיכון הבריאותי הכרוך בו להדבקת מורים בקורונה וקרא לשרת החינוך לאפשר לימודים בזום    "אנו יודעים שהתלמידים לא נבדקים וחלקם הגדול אינו מחוסן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il