X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות מחאת הזמרים ניל יאנג וג'וני מיטשל, שדרשו להסיר את שיריהם משירות הסטרימינג ספוטיפיי בעקבות מידע מוטעה שפורסם בפודקאסט של ג'ו רוגן על חיסוני קורונה, הודיע מנכ"ל החברה כי פודקאסטים העוסקים בנגיף הקורונה ייפתחו בהודעת אזהרה "חשוב עבורי שלא נהפוך לצנזור"
▪  ▪  ▪
ג'ו רוגן וניל יאנג. ניסיון להרגעת המחאה [צילום: AP]

שירות הסטרימינג ספוטיפיי צפוי להוסיף אזהרה לפני פודקאסטים שדנים בנגיף הקורונה ובחיסונים נגד הנגיף. כך הודיעה החברה בעקבות המחאה של הזמרים ניל יאנג וג'וני מיטשל, שהודיעו כי הם מעוניינים להסיר את שיריהם מספוטיפיי בשל דיסאינפורמציה שמופצת בפודקאסט של הקומיקאי ג'ו רוגן.
ביום רביעי שעבר הודיע יאנג כי יסיר את כל שיריו מספוטיפיי בעקבות מידע שקרי שמפיץ רוגן על חיסונים נגד קורונה. בשבת הצטרפה אליו ג'וני מיטשל. מנגד, היה ברור שהמחאה לא תוביל להפסקת שידור הפודקאסט של רוגן הנחשב למואזן ביותר בספוטיפיי ואשר במסגרת השקתו שילמה ספוטיפיי 100 מיליון דולר לרוגן על-מנת שישדר אצלה בבלעדיות.
מנכ"ל ספוטיפיי, דניאל אק פרסם אתמול (יום א', 30.1.22) פוסט ובו התחייב להפוך את ספוטיפיי לפלטפורמה שקופה יותר מבעבר. "באופן אישי, אני סבור שיש הרבה אנשים והרבה דעות בספוטיפיי שאני לא מסכים איתם באופן משמעותי. זה חשוב עבורי שלא ננקוט עמדה שתהפוך אותנו לצנזור מן הצד האחד, בזמן שבו אנחנו מוודאים שיש חוקים ושיש השלכות למי שמפר אותם", כתב.
לדברי אק, האזהרות שיצורפו לפודקאסטים שיעסקו בנגיף הקורונה יפנו את המאזינים לפורטל מבוסס העובדות של ספוטיפיי שעוסק בנגיף הקורונה. "מדובר במאמץ חדש להיאבק בדיסאינפורמציה והוא ייצא אל הפועל בימים הקרובים", כתב. אק לא התייחס בדבריו באופן פרטני לניל יאנג, לג'וני מיטשל או לג'ו רוגן.
ג'ו רוגן פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו ובו התייחס למחאה נגד הפודקאסט שלו. לדבריו, הוא תומך בהכנסת האזהרות שיקראו למאזינים להתייעץ עם הרופאים שלהם לפני שהם מקבלים החלטות בנושא קורונה. "אני רוצה להודות לספוטיפיי על התמיכה שלהם ואני מצטער שהם חוטפים כל כך הרבה בגלל העניין הזה", אמר. עוד הוסיף כי הוא לא כועס על ניל יאנג ועל ג'וני מיטשל וכי הוא אוהב אותם ואת המוזיקה שלהם.
לדברי רוגן, הוא מתחייב להשתדל להציג מגוון של דעות ולא להתמקד בדעות השנויות במחלוקת כשהוא מראיין אנשים. "זה נכון לא רק לגבי קורונה, אלא גם לגבי סוגיות אחרות כמו בריאות, כושר, והמצב בעולם. זאת מחויבות מוזרה מאוד - שיש לך את מספר המאזינים והצופים שיש לי. זה לא משהו שהתכוננתי אליו או שצפיתי מראש. אעשה כמיטב יכולתי בעתיד כדי לאזן את העניינים. אבל הסיבה העיקרית שבגללה אני מקיים את השיחות הללו היא כי מדובר בשיחות מעניינות שאני מקווה שאנשים ייהנו מהן. אז אם עצבנתי אתכם - אני מצטער. אם נהניתם מהפודקאסט - תודה".

תאריך:  31/01/2022   |   עודכן:  31/01/2022
+זרקא: עוקבים אחרי זן BA2 שגרם באירופה להתפרצות מחודשת
16:50 31/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עד כה התגלו בישראל 350 מקרים של תת-הזן החדש, שהוא כנראה מדבק יותר מאומיקרון  ▪  שיא במספר המאושפזים החדשים במצב קשה, ומנגד - מקדם ההדבקה ממשיך לרדת

זרקא. התפרצות מחודשת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ח"כ מאי גולן נדבקה בקורונה
13:24 31/01/22  |  מירב ארד

קצין הכנסת, ניצב יובל חן, עודכן (יום ב', 31.1.22) ע״י ח״כ מאי גולן וכן ע״י אחד מעובדי חברת שפיר כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה - נמצאו חיוביים.
היום האחרון בו שהו בכנסת היה - 26.1. כמו כן עודכן הקצין ע״י אחת מעובדות ערוץ הכנסת וכן ע״י אחד מעובדי אגף תחזוקה כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה - נמצאו חיוביים. היום האחרון בו שהו בכנסת היה - 31.1 ו-24 בהתאמה.

+קיצור הבידוד לאוכלוסיות בסיכון ושאינן: PCR או אנטיגן מוסדי
11:55 31/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ראש מטה בריאות הציבור, אילנה גנס: "הצו מוארך בעשרה ימים. יעילות האנטיגן היא סביב 80% וכשהתחלואה תרד נחזור להמליץ להיבדק בPCR"

אילנה גנס. "אפשר להסתמך על האנטיגן" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+קורונה בארץ: מעל 74 אלף מאומתים אתמול
10:23 31/01/22  |  מירב ארד

משרד הבריאות מעדכן (יום ב') כי 74,312 מאומתים חדשים אובחנו אתמול בנגיף הקורונה, מתוך 249,938 נבדקים. בבתי החולים מאושפזים 1,099 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 241 מונשמים. 8,724 נפטרו מפרוץ המגפה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ספוטיפיי תוסיף אזהרה לפודקאסטים על קורונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
בעוד שר המשפטים הצהיר כי לא יתמוך עוד בהארכת התו הירוק, שתוקפו יפוג בתחילת פברואר, הודיעו שרי יש עתיד כי יסכימו לבקשת שר הבריאות להארכת התו בכמה ימים לצורך הסדרת בטיחות דיירי בתי אבות ונמל התעופה בן-גוריון    עם זאת ציינו: "אין ספק שנדרש שינוי לנוכח המציאות המשתנה"
עידן יוסף
במשרד הבריאות חוששים כי הירידה בתחלואה תיבלם, כפי שקרה בכמה מדינות באירופה, ומעוניינים להאריך את התו הירוק בשבועיים נוספים, אך שרים מתנגדים    יפה בן-דויד דורשת שלפני החזרה ללימודים יהיו בדיקות לכולם ופיקוח    חוקרים: שיא הנדבקים מאחורינו, ירידה ל-10,000 מאומתים ביום בתוך כשבועיים    מחצית מבדיקות האנטיגן טרם סופקו לבתי הספר והגנים
איציק וולף
במסגרת ההסכם יסופקו לישראל 5 מיליון מנות חיסון, עם אופציה לרכש 5 מיליון מנות נוספות    החיסון צריך לקבל אישור רגולטורי ישראלי ויהיה אלטרנטיבה נוספת למי שאינו יכול או לא מעוניין להתחסן בחיסון מסוג mRNA
איתמר לוין
הורה למדינה והסתדרות המורים להתחיל כבר במוצאי שבת בהידברות אינטנסיבית על יישום מתווה הקורונה בבתי הספר ולדווח לו ביום שני הבא; עד אז יישאר בתוקפו הצו האוסר לשבש את הלימודים
איציק וולף
נמשכת מגמת העלייה במספר חולי הקורונה המאושפזים במצב קשה בבתי החולים בישראל    אחד מכל ארבעה נבדקים נמצא אתמול חיובי    מקדם ההדבקה ירד ל-1.05 בסימן אפשרי לדעיכה של גל התחלואה, או ל'שטח מת' בנתוני הקורונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il