X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסטארט-אפ הישראלי גאוקס חתם על הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית הביטוח היפנית סומפו היפנים ישתמשו בבינה מלאכותית לניתוח תלת ממדי של צילומי אוויר של מבנים לצורך הערכות סיכוני ביטוח מבנה
▪  ▪  ▪
הדמיית ניתוח המבנים על ידי גאוקס [צילום: פביאן קולדורף]

סומפו, חברת הביטוח השנייה בגודלה ביפן, תשלב את הטכנולוגיה של גאוקס בתחום ביטוחי הרכוש כדי לשפר את הדיוק בתהליך הערכת הסיכונים והחיתום; גאוקס פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לניתוח צילומי אוויר של מבנים לצורך הערכת סיכוני ביטוחי מבנה. ההסכם הוא פרי עבודה של מרכז החדשנות של סומפו בתל אביב היוזם ומוביל שותפויות טכנולוגיות של ענקית הביטוח היפנית בישראל.
סומפו, חברת הביטוח השנייה בגודלה ביפן, פעילה ביותר מ-30 מדינות ויש לה מחזור הכנסות שנתי של 36 מיליארד דולר. ב-2018 הוקמה מעבדת חדשנות בתל אביב, בהובלתו של ינון דולב, ומאז השיקה מספר שיתופי פעולה מסחריים עם חברות טכנולוגיה ישראליות והשקעות הון סיכון.
גאוקס הוקמה באמצע 2018 על-ידי שלושה מייסדים: איציק לביא (מנכ"ל); אלי לביא (סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי) וגיא עטר (סמנכ"ל פיתוח עסקי). בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא את ענקית ההשקעות ICM ושותפות המו"פ שור-טק.
גאוקס פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לניתוח תלת מימד של צילומי אוויר לצורך הערכת נכסי נדל"ן בצורה אוטומטית ובעלת דיוק גבוה. טכנולוגיה זו צפויה לתרום רבות לעולמות ביטוחי הרכוש מכיוון שהיא מפיקה מידע רב, תלת ממדי עשיר בנתונים הרלוונטיים לביטוח מבנים פרטיים ומסחריים, כגון גודל גג המבנה, סוג הגג, מצבו ושיפועו וכך הלאה.
בין היתר, נועדה הטכנולוגיה של גאוקס לסייע לסומפו לייעל את תהליך החיתום בגין נזקי רכוש שנוצרו עקב אסונות טבע שרובם הם פועל יוצא של שינויי אקלים דרסטיים שהפכו ליותר שכיחים בעשור האחרון, כולל ביפן עצמה.
ההערכה המדויקת שמאפשרת הטכנולוגיה של גאוקס תאפשר לסומפו להציע לכל בעל נכס פרמיה דיפרנציאלית שמשקפת את מידת הסיכון המתאימה לו בצורה אוטומטית. סומפו מעריכה שבאמצעות הפלטפורמה של גאוקס ייווצר לה חיסכון תפעולי של מיליוני דולרים בשנה וחיסכון בעליות התביעות .
איציק לביא, מייסד-שותף ומנכ"ל גאוקס, ציין כי ביצוע הערכת סיכונים למבנים יאפשר לסומפו לשקף באופן הוגן את רמת הסיכון למבוטחים. "הטכנולוגיה שלנו חוסכת לסומפו את הצורך לשלוח סוקרים לכל בית בעת הליך החיתום בעלויות גבוהות ואף לתת הצעת מחיר מדויק בצורה אוטומטית ללקוח, שבסופו של דבר נהנה משירות מהיר עם הצעת מחיר מדויקת. לא זאת בלבד, אנחנו מאפשרים בקרה על נכסים שכבר מבוטחים ואת האפשרות לבחון האם חלה התדרדרות בתחזוקת המבנה שמשמעותה הגברת הסיכון", אמר.

ינון דולב, דיה שרידי, איציק לביא ומיטל שביט [צילום: פביאן קולדורף]
תאריך:  15/02/2022   |   עודכן:  15/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טכנולוגיה ישראלית תעריך פגיעות של מיליוני מבנים ביפן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
לאחר שפורסם כי רינת אחמטוב, האדם העשיר באוקראינה ומי שנמצא במקום ה-327 ברשימת עשירי תבל, הוא אחד מהאולגרכים שברחו מן המדינה לנוכח החשש לפלישה רוסית, פורסמה מטעמו הודעת הבהרה: אהיה במריופול ב-16 בפברואר
איציק וולף
עד עתה פרסה רוסיה 105 קבוצות טקטיות גדודיות סמוך לגבולותיה עם אוקראינה, ו-14 קבוצות נוספות נמצאות בדרכן אל האזור    שר החוץ של אוקראינה: "טעות לחשוב שקייב תיפול בתוך כמה ימים - אין צורך לשקול תרחיש אפוקליפטי כזה"
איציק וולף
אקזיט ענק צפוי ליצרנית המוליכים למחצה ממגדל העמק    ענקית השבבים אינטל מעוניינת לרכוש את החברה כחלק מאסטרטגיית היציאה שלה ממשבר אספקת המוליכים למחצה שמעכב אספקת שבבים    הודעה רשמית צפויה להתפרסם עוד השבוע
איציק וולף
הרווח של החברה האם של דלתא מותגים ברבעון הרביעי זינק ב-76.3% ועמד על 42.5 מיליון דולר, לעומת 24.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020    בעלי המניות יקבלו דיבידנד של 10 מיליון דולר
איתמר לוין
הרשות לאיסור הלבנת הון: מספר המתקפות, בהן נעשה ניסיון לסחוט כופר תמורת הימנעות מפרסום מידע רגיש, מגיע ל-5-1 מיליון בשנה    כופר ששולם בעקבות מתקפה הגיע לידי בנק אירני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il