X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פוטין. לא מסיג כוחותיו [צילום: סרגיי גוניב, ספוטניק/פול קרמלין]
חיילי רוסיה התקדמו לעמדות ירי ליד אוקראינה
אין עדויות לכך שהחיילים הרוסים בדרך לבסיסים רוסיה וסין מהדקות את היחסים כנגד נאט"ו מתקפת סייבר רוסית כנגד יעדים אוקראיניים תרחיש: הכוחות הרוסיים יתקדמו וישתלטו גם על מולדובה

החיילים הרוסים עברו (יום ג', 15.2.22) לעמדות ירי ליד אוקראינה ואין שום עדויות על כך שרוסיה מסיגה את החיילים לאחור - כך מסר גורם אמריקני לרשת ABC.
ברשת פוקס ניוז העלו תרחיש אפשרי לפלישה רוסית לאוקראינה: הרוסים ינסו להשתלט במהירות על קייב - המתקפה תחל בלוחמה אלקטרונית והפצצות מהאוויר של תשתית אוקראינית הכרחית. הכוחות הרוסיים יתקדמו וישתלטו גם על מולדובה.
הרוסים טוענים שהם החלו להסיג כוחות מאוקראינה כחלק מסיום תרגיל כמקובל, אבל מדינות באירופה דורשות מרוסיה צעדים משמעותיים יותר.
בהצהרה משותפת נגד נאט"ו, מהדקות רוסיה וסין את היחסים ביניהן, בניסיון לשנות את מאזן הכוחות העולמי ופועלות לשיתוף פעולה צבאי והשקעות.
שר החוץ של ארה"ב, אנתוני בלינקן, אמר בשיחה עם שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב, כי ארה"ב עדיין מודאגת מאפשרות של פלישה רוסית וכי רצונה לראות נסיגה משמעותית, אמינה וכזו שניתנת לאימות.
בכיר בשורות הבדלנים הפרו-רוסים במזרח אוקראינה העריך כי במקרה של התקפה אוקראינית - לא מן הנמנע שנפנה לבקשת סיוע צבאי מרוסיה. לדבריו, המחוז שבו הוא פועל מעוניין בהכרה בינלאומית כמדינה עצמאית.
-בתוך -כך, ההיענות לקריאות משרד החוץ הישראלי לחזרת ישראלים - נמוכה מאוד.

תאריך:  15/02/2022   |   עודכן:  16/02/2022
+‏רוסיה מכחישה מעורבות במתקפת הסייבר
12:05 16/02/22  |  עידן יוסף

‏רוסיה מכחישה מעורבות במתקפת הסייבר על אתרי אינטרנט מרכזיים באוקראינה. עוד נמסר מהקרמלין כי "נאט"ו טועה בכך שאין ראיות לנסיגה של כוחות רוסיים".

+פוטין גורם לעולם להמשיך לנחש מה יקרה באוקראינה
07:54 16/02/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אקונומיסט מנתח את אירועי הימים האחרונים: הערפל הדיפלומטי עומד בעינו, פוטין מהסס האם להכיר בעצמאות החבלים הבדלניים, ביידן מזהיר שסכנת הפלישה עומדת בעינה - ותושבי קייב מגיבים כמו שעשו בעת אסון צ'רנוביל

קייב. עצבנות, לא פניקה [צילום: אפרם לוקאצי, AP]
+ביידן: רוסיה תראה עיצומים שלא ידעה
22:46 15/02/22  |  עידן יוסף

ביידן מזהיר: "אם רוסיה תפלוש לאוקראינה - נטיל עיצומים כה עוצמתיים שרוסיה טרם ידעה. נחסום את צינור הגז לגרמניה ונגן על כל סנטימטר של טריטוריה של נאט"ו בכל העוצמה האמריקנית".
"התקפה על (מדינה) אחת היא התקפה על כולן", אמר הנשיא, והבהיר כי נאט"ו איננה איום על רוסיה ואיים כי תהיה תגובה נחושה להתקפה על אוקראינה. ביידן ציין כי התקפה רוסית על אוקראינה עדיין נמצאת על הפרק, והדגיש כי יש לתת לדיפלומטיה כל אפשרות להצליח.
הנשיא הוסיף כי אין עדויות לכך שהחיילים הרוסים בדרך לבסיסים - והם עדיין נמצאים בעמדות המאיימות על אוקראינה.

+אוקראינה מבקשת סיוע בינלאומי מנאט"ו
22:34 15/02/22  |  עידן יוסף

אוקראינה מבקשת סיוע בינלאומי מנאט"ו: לפי הצהרה שפרסם הארגון, קייב מתכוננת למצבי חרום בקנה מידה גדול שיכולים להשפיע על האוכלוסייה האזרחית שלה.

+מוסקבה מבצעת מתקפת סייבר כנגד קייב
21:10 15/02/22  |  עידן יוסף

החלה התקפת סייבר ענקית על קייב. מעליות לא עובדות בעיר ומחשבים שובשו. שדה התעופה משותק. הלוחמה האלקטרונית כוללת שיבוש אותות GPS במזרח אוקראינה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיילי רוסיה התקדמו לעמדות ירי ליד אוקראינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת רוסיה באוקראינה
איציק וולף
המשקיעים מגיבים על ההודעה שפרסם משרד החוץ הרוסי ובה טען כי יחידות מצבא רוסיה החלו לעזוב את אזור גבול אוקראינה    מדד הדקס עולה ב-1.61% ובמסחר המוקדם בוול סטריט עולה הדאו ג'ונס ב-319 נקודות    מזכ"ל נאט"ו מצנן את ההתלהבות: עדיין לא ראינו סימנים להרגעה בשטח הרוסי
מירב ארד
משרד ההגנה הרוסי עדכן כי חלק מיחידותיו השלימו את התרגילים והחלו דרכם בחזרה לבסיסיהן    שר החוץ של אוקראינה דמיטרו קולבה:" הצלחנו למנוע הסלמה נוספת"    שרת החוץ הבריטית הזהירה כי אפשרות לפלישה עדיין קיימת בסבירות גבוהה
יאיר נבות
הקאנצלר שולץ יגיע היום למוסקבה יממה אחרי ביקורו אצל הנשיא זלנסקי, וייפגש עם הנשיא פוטין    שולץ ודאי יזהיר שוב את פוטין מההשלכות האפשריות של הרחבת הפעולה הצבאית נגד אוקראינה, פוטין יכחיש, ובזה כנראה יתמצה הביקור. הסיכוי לפריצת דרך דיפלומטית נראה נמוך
רפי לאופרט
הניחושים בדבר כוונותיו הצבאיות של פוטין מגיעים לשיאם. לא יהיה נכון לחשוב שהוא פועל מתוך גחמה המבקשת לנצל מצב זמני לא נוח של ארה"ב באסיה ובאירופה. הוא מבקש להחזיר לרוסיה נכסים ביטחוניים ופוליטיים מעצמתיים שאבדו לה בעת פירוק בריה"מ, בטרם מתגבש בעולם מבנה מעצמתי רב-קוטבי חדש עם אזורי השפעה מובהקים. אם ישיג זאת ללא מלחמה, ישמחו על כך כמעט כולם; האם אוקראינה מוכנה לשלם את המחיר?
איציק וולף
לאחר שפורסם כי רינת אחמטוב, האדם העשיר באוקראינה ומי שנמצא במקום ה-327 ברשימת עשירי תבל, הוא אחד מהאולגרכים שברחו מן המדינה לנוכח החשש לפלישה רוסית, פורסמה מטעמו הודעת הבהרה: אהיה במריופול ב-16 בפברואר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il