X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
רונית רפאל בפסטיבל קאן [צילום: רוני בר]
לילך בודפגה נבחרה למנכ"ל סטודיו C של רונית רפאל
רונית רפאל מכריזה על השם החדש שנבחר לרשת המתחדשת ומודיעה על מינוי מנכ"ל חדשה בשלב הראשון ייפתחו כחמישה סניפים של הסטודיו בתוך מרכזי קניות שכונתיים
לילך בודפגה [צילום: יח"צ]

רשת סטודיו C תשנה את שמה ל"סטודיו C החדש By Ronit Raphael". כך הודיעה (יום ד', 16.2.22) רונית רפאל, העוסקת בתחומי טיפולי היופי והשְׁלוֹמוּת (wellbeing) בארץ.
רפאל, שרכשה בחודש אוגוסט האחרון את רשת סטודיו C מידי כונס הנכסים, פועלת בתחום האסתטיקה. בימים אלה היא משלימה מהלך נוסף שבו היא נכנסת לעולמות הכושר, העיצוב וחיטוב הגוף עם רכישת רשת סטודיו C.
ההכנות לקראת הפתיחה המחודשת של הסטודיו בעיצומן. ועדת האיתור סיימה את מלאכתה ובחרה בלילך בודפגה כמנכ"ל הרשת. בעברה לילך הייתה סמנכ"ל מכירות ושירות של סטודיו C, ובתפקידה האחרון שימשה סמנכ"ל מכירות של רשת סבון ישראל.
רשת סטודיו C תיפתח מחדש לקראת סוף חודש אפריל 2022, ונמצאת בתהליך של גיוס צוותי עובדים, עיצוב הסניפים הקיימים ושדרוגם לצד פתיחת סניפים במקומות חדשים. בשלב הראשון ייפתחו כחמישה סניפים בתוך מרכזי קניות שכונתיים.
"רבות מהנשים שהתאמנו ברשת מיומה הראשון הביעו את רצונן לחזור ולחדש את המינוי ולהמשיך להתאמן באותה שיטה שהוכחה כיעילה ומתאימה ביותר עבורן", אמרה רפאל. "הרשת המתחדשת תייצר חוויה חדשה ללקוחות כאשר סניפי הרשת החדשים יהיו באגבור מושלם לפעילות 12 מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" שפועלים בישראל כבר 30 שנה. בהתאמה, גם סניפי סטודיו C יאמצו את תפיסת השלומות שלי, ולצד אולמות האימונים ייפתחו מתחמי טיפולים אסתטיים וחנות שבה יוצעו למכירה מוצרי הקוסמטיקה מבית L RAPHAEL. הצבע הכתום והמוכר של המותג שלנו שמסמל בריאות, אנרגטיות, תעוזה שאפתנות, שמחת חיים ויצירתיות ישתלב בכל המרכזים החדשים לצד עיצוב חדש ומרגש".
רונית רפאל החלה את דרכה בתחום האסתטיקה הטיפולית לפני כ-35 שנים, בעקבות התמודדות אישית בכוויה כימית קשה בפניה שנגרמה בגין טיפול כושל בפצעי בגרות. החיפוש אחר פתרונות אישיים הניע אותה לייסד לראשונה בארץ גוף המרכז את כל הפתרונות בתחומי הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית - תחת קורת גג אחת. לדבריה, עד כה טופלו ברשת "רונית רפאל-מדע היופי" למעלה מחצי מיליון לקוחות.

תאריך:  16/02/2022   |   עודכן:  16/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לילך בודפגה נבחרה למנכ"ל סטודיו C של רונית רפאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
עידן יוסף
"מבואת ראש הנקרה" היא המקטע הראשון והצפוני ביותר במיזם הלאומי של שביל רציף לאורך חופי הארץ    היא מגיעה עד חופיה הצפוניים של עכו    בתוך כשלוש שנים צפוי השביל להגיע עד גבול רצועת עזה
אלי אלון
בסוף השבוע הלך לעולמו חוקר ומבקר הספרות פרופ' הלל ברזל מגדולי חוקרי הספרות בארץ    הוא נפטר 3 חודשים לפני יום הולדתו ה-97    ברזל זכה בפרס ביאליק לחוכמת ישראל, ובשנת 1998 הוענק לו התואר "יקיר תל אביב"
איציק וולף
מנכ"ל חברת החשמל משנת 2015 ייכנס לתפקידו כמנכ"ל שופרסל עם סיום תקופת ההודעה המוקדמת שלה הוא מחויב בחברת החשמל    יחליף את איציק אברכהן שהודיע על פרישה לאחר 10 שנות כהונה    בלוך: שוק המזון ומוצרי הצריכה מרתק, אני מוכן לאתגר
איתמר לוין
השופט יוסף אלרון מזכיר שיר ידוע של הזמרת הלבנונית המפורסמת, בסיומו של פסק דין בו דחה עתירה בנוגע להעמדתם לדין של שני נהגים שפגעו למוות בנערה שאהבה את שיריה של פיירוז
עידן יוסף
השניים יובילו את רצועת הבוקר המתחדשת של גלי צה״ל בין 08:00 ל-10:00, ראש בראש מול קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il