X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי מתרחבת שלושה מהשותפים החדשים ממחלקת Corporate Finance ב-BDO Consulting
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO מתרחבת עם חמישה שותפים חדשים: עו"ד ורו"ח רותם זילבר, עו"ד אדווה בלמס, רו"ח שגיב מזרחי, אבי קאופמן ורו"ח יוסי גולדפינגר. BDO היא פירמת ראיית החשבון והיעוץ העסקי השנייה בגודלה בישראל ומעסיקה כ-1,700 עובדים בשמונה משרדים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת.
שלושה מהשותפים החדשים ממחלקת Corporate Finance ב-BDO Consulting:
עו"ד ורו"ח רותם זילבר הגיע לפירמה ב-2012 כמתמחה. בשנים האחרונות חזר זילבר מרילוקיישן ב-BDO ניו-יורק, שם הוא הקים צוות חזק ועסק בעבודות בדיקות נאותות, הערכות שווי ותוכניות עסקיות. בשמונה השנים האחרונות רותם מתרגל ומרצה בקורסים בתחום הכלכלה, חשבונאות ותמחיר באקדמיה ומחוצה לה.
עו"ד אדווה בלמס הצטרפה ב-2011 כאנליסטית בצוות הייעוץ החיפאי. אדווה מובילה את תחומי תגמול הבכירים והבראת החברות, כמו גם עבודות הערכות שווי, תוכניות עסקיות ובדיקות נאותות. אדווה מנהלת את ההאב החיפאי של הפירמה.
שגיב מזרחי התחיל בפירמה ב-2013 כאנליסט מתמחה שנה שנייה. לאורך השנים ניהל הערכות שווי, מכשירים פיננסיים ובדיקות נאותות מול הלקוחות הגדולים במשק. שגיב גם מלווה ומייעץ לחברות ציבוריות רבות באתגרים הכלכליים של התקינה החשבונאית.
לראשונה מונה שותף מהאקדמיה לפיננסים של BDO: אבי קאופמן החל את דרכו בפירמה לפני כשבע שנים בתפקיד מנכ"ל האקדמיה לפיננסים של BDO, לאחר רכישתה ממגדל שוקי הון. בתקופה זו האקדמיה לפיננסים צמחה במאות אחוזים. אבי הוא מייסד ומנכ"ל האקדמיה לפיננסים מיום היוסדה, בה לומדים מדי שנה מעל 7,000 סטודנטים, ויש לה מעל 40,000 בוגרים.
שותף חדש בסניף בני ברק: רו"ח יוסי גולדפינגר החל את דרכו בפירמה בטרום התמחות בעבודות ביקורת דוחות כספיים של חברות גדולות ומורכבות באשכול הטכנולוגיה וכן חברות ציבוריות ופרטיות בארץ ובחו"ל. בהמשך דרכו המקצועית עבר לסניף בני ברק ואף היה חלק מקבוצת ההובלה של תחום הדיגיטל והטכנולוגיה בביקורת.
יו"ר BDO, דני מרגלית: "הבסיס שלנו כארגון צומח ומתפתח טמון ביכולתנו לקדם את צמיחתם האישית של העובדים ושליטתם כשותפים בפירמה. אני מאחל לשותפינו החדשים הצלחה רבה בהתפתחותם המקצועית, בהידוק הקשר עם לקוחותינו ובטיפוח דור העתיד שלנו ב-BDO ישראל".

[צילום: BDO Israel]
תאריך:  16/02/2022   |   עודכן:  16/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
BDO מתרחבת עם חמישה שותפים חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
עידן יוסף
רונית רפאל מכריזה על השם החדש שנבחר לרשת המתחדשת ומודיעה על מינוי מנכ"ל חדשה    בשלב הראשון ייפתחו כחמישה סניפים של הסטודיו בתוך מרכזי קניות שכונתיים
עידן יוסף
"מבואת ראש הנקרה" היא המקטע הראשון והצפוני ביותר במיזם הלאומי של שביל רציף לאורך חופי הארץ    היא מגיעה עד חופיה הצפוניים של עכו    בתוך כשלוש שנים צפוי השביל להגיע עד גבול רצועת עזה
אלי אלון
בסוף השבוע הלך לעולמו חוקר ומבקר הספרות פרופ' הלל ברזל מגדולי חוקרי הספרות בארץ    הוא נפטר 3 חודשים לפני יום הולדתו ה-97    ברזל זכה בפרס ביאליק לחוכמת ישראל, ובשנת 1998 הוענק לו התואר "יקיר תל אביב"
איציק וולף
מנכ"ל חברת החשמל משנת 2015 ייכנס לתפקידו כמנכ"ל שופרסל עם סיום תקופת ההודעה המוקדמת שלה הוא מחויב בחברת החשמל    יחליף את איציק אברכהן שהודיע על פרישה לאחר 10 שנות כהונה    בלוך: שוק המזון ומוצרי הצריכה מרתק, אני מוכן לאתגר
איתמר לוין
השופט יוסף אלרון מזכיר שיר ידוע של הזמרת הלבנונית המפורסמת, בסיומו של פסק דין בו דחה עתירה בנוגע להעמדתם לדין של שני נהגים שפגעו למוות בנערה שאהבה את שיריה של פיירוז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il