X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לירון רוזנבלום אומר שעופר אלקלעי וגיא מונרוב החליטו לפרק את השותפות לפני כשנה וחצי, וכי הוא פוטר בידי אלקלעי משום שהחליט להמשיך לעבוד עם מונרוב
▪  ▪  ▪
אלקלעי. השותפות התפרקה

רו"ח לירון רוזנבלום, שהיה שותף, מנהל צוות, ומבקר במגזר שוק ההון במשרד הביקורת החקירתית, הביקורת הפנימית וניהול הסיכונים אלקלעי-מונרוב, תובע מהמשרד 753,000 שקל. הוא טוען להפרת זכויותיו הקוגנטיות לאורך שנות עבודתו והתכחשות לחובותיה החוזיות של השותפות לתשלום בונוסים בגין הכנסות ורווחים שתרם לשותפות. הוא חושף, כי בעלי המשרד - עופר אלקעי וגיא מונרוב - החליטו לפרק את השותפות, אך בפועל היא עודנה קיימת.
בתביעה, שהוגשה (23.2.22) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר כי הוא פוטר לפני חודשיים לאחר 14 שנות עבודה בשל הסכסוך בין ראשי המשרד. לטענת רוזנבלום, כאשר הבין אלקלעי, כי הוא ימשיך לעבוד אצל מונרוב, החליט למנוע ממנו את קבלת זכויותיו. חמור עוד יותר, טוען רוזנבלום, הוא הניסיון של אלקלעי להפעיל עליו מכבש לחצים על-מנת שיוותר על זכויותיו, רק כי החליט להמשיך לעבוד אצל מונרוב.
לטענתו, אין מחלוקת בדבר זכאותו לקבלת בונוסים בגין שנת 2021. מונרוב הסכים לתשלום חלק מזכויותיו בתנאי שאלקלעי ישא גם הוא בתשלום, אך הלה סירב. עוד טוען רוזנבלום, כי השותפות לא שילמה לו בונוסים בגין עבודה בשנת 2020 ששולמה ב-2021, דמי הודעה מוקדמת, שעות נוספות ופדיון ימי חופשה. לטענתו, אין מחלוקת בדבר זכאותו לכל אלו, והוא נופל קורבן למחלוקת בין בעלי המשרד. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד שבתאי מיכאלי וטל אסולין-מנחמוב, וטרם הוגש כתב הגנה.
תגובת רו"ח עופר אלקלעי
<'U>
"משרד אלקלעי מונרוב התפצל לבקשתי לפני יותר משנה לאור רצוני להתמקד בתחום הביקורת החקירתית וחוות דעת לבית משפט. ארבעה שותפים הצטרפו אלי ומר רוזנבלום הצטרף לגיא מונרוב וזאת לפי שיקול דעת של כל שותף. מר מונרוב שותפו היום לא שילם למר רוזנבלום בגין הטענות בכתב התביעה דבר המלמד על קלישות הטענות. למרות האמור מנסה מר רוזנבלום לצייר את הפרשה כסכסוך אישי. מר רוזנבלום קיבל את כל הכספים המגיעים לו עד פרוק השותפות ואינו זכאי לכל תשלום נוסף לאחר סיומה".

תאריך:  23/02/2022   |   עודכן:  23/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שותפות אלקלעי-מונרוב שוללת זכויותיי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, יצחק דנון
טוענת שנציגי משרד הביטחון קיימו פגישות חשאיות עם נציגי שפיר הנדסה ושיכון ובינוי, אשר עלו לשלב השני במכרז להקמת בסיס בו ירוכזו המפקדות המצויות כיום במרכז הארץ - וכך הוכשרו ההצעות הפסולות שלהן
עידן יוסף
עבד כעיתונאי יותר מ-60 שנה ושימש כפובליציסט מוביל    הוא הביא חשיפות רבות, התריע על פרוץ מלחמת לבנון הראשונה, והיה הראשון לדווח על פרישתו של מנחם בגין ולחשוף את תוכנית ההינתקות
מירב ארד
לא תשתתף בחקיקה הפרטית היום בכנסת, ולא תיקח חלק בהצבעות פרט לשלוש חוקים של האופוזיציה שהיא מתנגדת להן    הנהלת הקואליציה: "מפסיקים להתנהל מול איומים"
מירב ארד
הנשיא האוקראיני הודיע גיוס מילואים נרחב לאזרחים בבני 18 עד 60    רוסיה פרסה יותר מ-100 כלי רכב צבאיים ועשרות אוהלי חיילים בדרום בלארוס    שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה, קרא למדינות המערב להטיל סנקציות נוספות כנגד רוסיה    דוברת הבית הלבן הודיעה פסגה בין נשיא ארה"ב ג'ו ביידן למקבילו הרוסי "בהחלט לא בתוכניות כרגע"
מירב ארד
"בכל מקום שבו יש עצים, צפויות להתרחש שריפות", אומרת פרופ' לאה ויטנברג מאוניברסיטת חיפה, הנציגה הישראלית בצוות המומחים של האו"ם שחיבר את הדוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il