X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ייכנס לתפקידו בשבוע הבא

עוזי שר יהיה מנכ"ל ענבל

הוועדה למתן היתרים קיבלה את בקשתו של מי שהיה סגן החשב הכללי, וקבעה שהצינון בטרם יעבור לחברת הביטוח הממשלתית יחל להימנות מאז יוני אשתקד
▪  ▪  ▪
אין חשש לניגוד עניינים

עוזי שר יוכל להיכנס בשבוע הבא (6.3.22) לתפקידו כמנכ"ל חברת הביטוח הממשלתית ענבל - קבעה (22.2.22) הוועדה למתן היתרים שבבית המשפט המחוזי בירושלים. היא קיבלה את בקשתו של שר, לשעבר סגן בכיר לחשב הכללי, בנוגע לחישוב תקופת הצינון שלו.
הוועדה קבעה, כי על שר תחול תקופת צינון בת 8.5 חודשים, החל מהמועד בו הודיע לממונים עליו כי לא יעסוק בענייני ענבל (16.6.21) ולא עם סיום העסקתו בשירות המדינה (7.12.21). שר הועסק משנת 2012 כסגן בכיר באגף החשב הכללי, בתחילה כסגן בכיר לענייני חשבונות ודיווח, ומחודש אשתקד כסגן בכיר לרכש, תפעול, נכסים ולוגיסטיקה.
נציבות שירות המדינה הסכימה שהוא יוכל להתחיל בתפקידו בענבל בתום שלושה או ארבעה חודשים ממועד פרישתו משירות המדינה, בראשית דצמבר אשתקד. הנציבות השאירה לשיקול דעתה של הוועדה את הקביעה הסופית בקשר לכך. לדברי הנציבות, אין חשש לניגוד עניינים בין עבודתו של שר במשרד האוצר והעניינים בהם עסק במסגרת זו, לבין העסקתו בענבל במועד המבוקש. במתן ההיתר כמבוקש אין חשש לפגיעה בטוהר המידות ואף לא במראית עין, ועיכוב במתן ההיתר עלול לסכל את קבלתו של שר למשרה המבוקשת.
בהחלטת הוועדה נאמר כי במסגרת תפקידו במשרד האוצר היו ל-שר ממשקים רבים עם חברת ענבל, בה שימש כמשנה למנכ"ל בטרם החל את תפקידו בשירות המדינה. השופט אביגדור דורות ועוה"ד שמעון דולן וישי אילן אומרים, כי תקופת צינון בת 8.5 חודשים היא מספקת, שכן מדובר כאמור בחברה ממשלתית ושר עדכן כבר ביוני שעבר את הגשת מועמדותו לתפקיד מנכ"ל החברה. ממועד זה הוא חדל לעסוק בענייני החברה, ומונה לתפקיד לאחר שנבחר בידי ועדת איתור אשר קיבלה את אישורה של ועדת גילאור ואת אישורו של שר האוצר, אביגדור ליברמן, כבר בנובמבר אשתקד.

תאריך:  27/02/2022   |   עודכן:  27/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נשיא אוקראינה אומר שהוא רוצה לנהל מו"מ עם רוסיה, אך לא בבירת בלארוס שלטענתו אינה ניטראלית    בריטניה תטיל עיצומים על אוליגרכים נוספים    נשיאת הפרלמנט האירופי: כל העיצומים האפשריים נמצאים על השולחן
מירב ארד
הוסיף: ״ביטול בחינות הבגרות החיצוניות במקצועות ההומניים יהפוך אותם לסוג ב׳    " לוותר על המקצועות ההמוניים יביא בסופו של דבר לביטולם"
איציק וולף
מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן יעלה ב-34 אגורות לליטר ויעמוד על 7.05 שקל לליטר    מנהל מינהל הדלק במשרד האנרגיה: הפלישה הרוסית לאוקראינה הובילה לעלייה במחירי הנפט, ואליה נוספה התחזקות הדולר ביחס לשקל
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר בפתח ישיבת הממשלה כי ביומיים הקרובים יוטסו מישראל לאוקראינה 100 טון ציוד הומניטרי לאזרחים שבאזורי הקרבות ולאלו שמנסים להימלט מהם    לא הזכיר בדבריו את רוסיה והבהיר: "אנחנו מתנהלים באופן מדוד ואחראי"
איציק וולף
מניית החברה העוסקת בניהול צ'טים באתרים עסקיים ממשיך לרדת והבוקר ירד ב-21.21% לאחר פרסום דוחות החברה בחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il