X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברה לייעוץ בתחום הפיננסי תובעת 3.5 מיליון שקל מהחברה הבורסאית העוסקת בהדפסות תלת-מימד, בטענה שאינה משלמת את כל המגיע לה תמורת הסיוע בהנפקתה אשתקד
▪  ▪  ▪
גייסה 169 מיליון שקל

חברת אייקון טכנולוג'י ונצ'רס תובעת 3.5 מיליון שקל מחברת מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת-מימד. התובעת עוסקת בפיתוח עסקי ובייעוץ בתחומי הפיננסים והקניין הרוחני, ואילו הנתבעת עוסקת בהדפסות תלת-מימד. היא נסחרה בבורסה בשווי של 411 מיליון שקל, בעל המניות הגדול בה הוא גרשון מילר(8.2%) והמנכ"ל הוא ארז צימרמן. את 2020 היא סיימה עם הכנסות של 4 מיליון דולר והפסד של 5.5 מיליון דולר.
בתביעה, שהוגשה (24.2.22) לבית המשפט המחוזי מרכז, נאמר כי מאסיבית שכרה את אייקון למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי בנושא גיוס הון והכנה להנפקה. שנה לאחר מכן הודיעה מאסיבית על הפסקת ההתקשרות ונימקה זאת במגיפת הקורונה. לטענת אייקון, בניגוד להסכם - מסרבת הנתבעת לשלם לה את בונוס הצלחה המגיעים לה עבור הגיוס בו ייעצה, וכן את התשלום עבור תקופת ההודעה המוקדמת שנקבעה בהסכם (60 יום).
התובעת אומרת כי סייעה בהכנת הנתבעת להנפקה ראשונה לציבור, בהכנה של הערכות שווי לצורך גיוסי הון פוטנציאליים, ייעצה ופעלה באסטרטגיית גיוס הכספים, וקיימה פגישות עם משקיעים פוטנציאליים בארץ ובחו"ל. ההנפקה בוצעה בשנה שעברה ומאסיבית גייסה 169 מיליון שקל.
לטענת התובעת, הנתבעת דחתה ללא נימוק את דרישתה שלה לדמי הצלחה ואף טענה שאין כלל יריבות ביניהן, כאילו הן מעולם לא התקשרו בהסכם ופעלו לפיו. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יורי נחושתן, גל שבהי ועמנואל תוסייה-כהן, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  28/02/2022   |   עודכן:  28/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אייקון טכנולוג'י נגד מאסיבית תלת מימד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
ריאליטי קרן השקעות בנדל"ן והעיר הלבנה מיזם לינקולן תובעות 5.8 מיליון שקל מרשת ויקטורי ובעליה, בטענה שלא שילמו דמי היתר תמורת השימוש החורג במתחם בזק בתל אביב
מירב ארד
כך הודיע שר התפוצות נחמן שי בדיון בוועדת חוקה    ציין: "נגדיל את הסכומים בהמשך. הראינו שהממשלה מובילה ולא מחכה"    השרה פנינה תמנו שטה: "כ-10,000 פניות לסוכנות היהודית - 70% מתחילת המתקפות, כשליש מעוניינים בעלייה"
איתמר לוין
אומרת שהמשטרה השתמשה בפגסוס רק בתיק 4000 ושהטלת החיסיון על המידע הנוגע לתוכנה אינה חריגה    "באנשי הקשר שהוצאו בניגוד לצו נעשה שימוש מקרי והדבר יוסבר במעמד צד אחד"
מירב ארד
ברשות המיסים ביקשו לקבוע את הצו כהוראת קבע, אך הוועדה סברה כי נוכח תנודתיות שוק הרכב יש להמשיך לנקוט בהוראת שעה בנושא    יו"ר הוועדה, ח"כ קושניר: "השינויים הטכנולוגים בשוק הרכב מאוד תדירים, יכול להיות מאוד ששוב יכנס פיתוח לשוק שיהיה יקר מאוד בתחילה בדומה לרכב החשמלי"
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב: "הבקשה להבהרת הנורמה בלשון החקיקה היא הגיונית ואף מתבקשת"    ח"כ סעדי: "עתה בית המשפט העליון מבקש לאשרר סעיף כאילו התקנות הותקנו כדין מאז חוק העונשין ועד היום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il