הכנסותיה של חברת זום בשנת 2021 זינקו בשיעור של 55% ועמדו על כ-4.09 מיליארד דולר. הכנסותיה של החברה, המאפשרת קיום שיחות וידאו מקוונות, ברבעון הרביעי של השנה לבדו עמדו על כ-1.07 מיליארד דולר, עלייה של 21% לעומת הכנסותיה של זום ברבעון המקביל אשתקד.
מספר הלקוחות המנויים של זום עלה ב-66% לעומת שנת 2021 ובסוף הרבעון הרביעי של 2021 היו לחברה כ-191 אלף לקוחות ארגוניים. בהשוואה לרבעון הרביעי אשתקד מדובר בעליה של 35%.
אריק יואן, מייסד ומנכ״ל זום, ציין כי החברה מצפה שהלקוחות שלה ימשיכו בשינוי של הדרך שבה הם נהגו לעבוד ולהיות בקשר עם לקוחותיהם. "די ברור לנו שעסקים בכל העולם רוצים פלטפורמת תקשורת משולבת, בטוחה, מאובטחת וקלה בשימוש", אמר והוסיף כי הוא גאה להמשיך ולהנהיג את המהפכה הדיגיטלית בתקשורת. "בשנת הכספים הבאה אנו מתכוונים להמשיך ולבנות את הפלטפורמה שלנו כך שתעשיר את חוויית הלקוח באמצעות טכנולוגיות חדשות מבוססות ענן תוך צמיחה עתידית", אמר.