X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחוז האבטלה בארצות הברית ירד מ-4% ל-3.8%. מאז סוף ינואר החלה להיות מורגשת בארצות הברית הקלה בתחלואת האומיקרון, ובעקבות הקלה זו שבו ענפי מסחר רבים לפעילות רגילה השכר השעתי הממוצע עלה ב-5.1% בעקבות ניסיון של מעסיקים לגייס עובדים
▪  ▪  ▪
השכר השעתי הממוצע עלה ואחוז האבטלה ירד [צילום: טד שפרי, AP]

678 אלף משרות חדשות נוספו למשק האמריקני בחודש פברואר 2022, בסימן נוסף להתייצבות של ארצות הברית לאחר גל האומיקרון של נגיף הקורונה. רבות מן המשרות הן בענפי השירותים וההסעדה, שהפעילות שלהם הצטמצמה באופן משמעותי גם בגל התחלואה האחרון.
משרד העבודה האמריקני דיווח (יום ו', 4.3.22) כי אחוז האבטלה בארצות הברית ירד מ-4% ל-3.8%. מאז סוף ינואר החלה להיות מורגשת בארצות הברית הקלה בתחלואת האומיקרון, ובעקבות הקלה זו שבו ענפי מסחר רבים לפעילות רגילה.
על-פי הנתונים הרשמיים, שיעור הסועדים במסעדות בארצות הברית הגיע לרמה שנרשמה לפני שלוש שנים, בפברואר 2019 כשנה לפני שפרצה מגפת הקורונה ושיבשה את פעילות הכלכלה העולמית. עלייה נרשמה גם בהזמנות של חופשות בבתי מלון וענף התעופה שב לפעילות סדירה.
השכר השעתי הממוצע בארצות הברית עלה ב-5.1% לעומת השנה שעברה - סימן לניסיונות של מעסיקים למשוך אליהם את העובדים לאחר תקופה ארוכה שבה חסרי עבודה התמהמהו בחזרתם לשוק התעסוקה הפעיל.
האינפלציה בארצות הברית נמצאת ברמת שיא שלה שלא נראתה מאז שנת 1982, ומחירי המוצרים מאמירים - גם כאשר מדובר במוצרי יסוד כמזון, דלק ושכירות.

תאריך:  04/03/2022   |   עודכן:  04/03/2022
+ירידות חדות: הבורסה בגרמניה צנחה ב-3.68%
13:56 04/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בין החברות שרשמו ירידות חדות לאחר השתלטות רוסיה על תחנת הכוח הגרעינית הגדולה באירופה נמצאת חברת האנרגיה הגרמנית יוניפר שערכה צנח ב-11.9%  ▪  מחירי הנפט נמצאים שוב בעלייה, בשיעור של 2%, ועומדים על 112.7 דולר לחבית ברנט.

שם המשחק: שליטה במקורות האנרגיה [צילום: מיכאל זון, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שווקים פיננסיים
איציק וולף
בין החברות שרשמו ירידות חדות לאחר השתלטות רוסיה על תחנת הכוח הגרעינית הגדולה באירופה נמצאת חברת האנרגיה הגרמנית יוניפר שערכה צנח ב-11.9%    מחירי הנפט נמצאים שוב בעלייה, בשיעור של 2%, ועומדים על 112.7 דולר לחבית ברנט.
איציק וולף
בין הגורמים לירידה במכירות של גאפ - המשך שיבוש הפעילות של השווקים בשל העיכובים בשרשרות האספקה של חומרי הגלם. לדברי מנכ"ל גאפ, סוניה סינגל, הבעיות שעמם נתקלה הרשת במהלך הרבעון הרביעי "השתיקו", כלשונה, את הביצועים שנרשמו במהלך השנה
איציק וולף
איציק וולף
רק אתמול עמד מחיר ברנט על 104.97 דולר לחבית. לפני שנה, במרס 2021 עמד מחירה של חבית ברנט על 69.88 דולר לחבית    עליית המחירים נרשמה למרות הודעת ביידן על שחרור מיליארדי חביות נפט מן המאגרים האסטרטגיים
איציק וולף
החברה התחייבה שלא תחתום על מכירה או שיעבוד של אישורי המראה ונחיתה קבועים שיש לה בארץ ובעולם ללא אישור מראש ובכתב    מועד גיוס ההון תמורת מועדון הנוסע המתמיד נדחה לאמצע מרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il