X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האישור ניתן לאחר חצי שנה של עיכוב ההחלטה תועבר לסנאט ומשם לחתימת הנשיא ביידן בנט, גנץ ולפיד הודו לאמריקנים: "עדות ליחסים האסטרטגים בין ישראל לארה״ב"
▪  ▪  ▪
מערכת כיפת ברזל בגבול לבנון [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]

‏בית הנבחרים האמריקני אישר הלילה (יום ה', 10.3.22) את חבילת הסיוע הביטחוני לישראל, כולל מיליארד דולר לכיפת ברזל, לאחר עיכוב של כחצי שנה, בשל התנגדותם של חלק מהדמוקרטים. כעת ההחלטה תועבר לסנאט ומשם, לאחר ההצבעה הסופית מחר, לחתימת הנשיא ג'ו ביידן.
ראש הממשלה נפתלי בנט כתב בפייסבוק: "אנו מעריכים מאוד את המחויבות של ארה״ב לביטחון ישראל. ‏אני רוצה להודות במיוחד לנשיא ביידן, שבפגישתנו הבטיח שהסיוע יעבור - ועמד במילתו".
שר הביטחון, בני גנץ, הודה לבית הנבחרים על הסיוע, שיאפשר להבטיח את ביטחונה של ישראל ולאפשר הגנה טובה יותר על האזרחים: "תודה מיוחדת לנשיא ביידן על מנהיגותו ותמיכתו הבלתי מתפשרת בביטחון ישראל. ‏אני מבקש להודות בנוסף לחברי מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, שדחף את ההצעה. הקשר האסטרטגי ביננו לבין ארה"ב, שמבוסס על ברית אינטרסים וערכים משותפים, חיוני לביטחון ישראל ולשמירה על עליונותה הביטחונית באזור ונעשה הכל כדי לחזק אותו ולשמור עליו".
שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, כתב כי "התמיכה שקיבלה מדינת ישראל הלילה בבית הנבחרים האמריקני היא עדות ליחסים האסטרטגים בין ישראל לארה״ב. תודה על הסיוע של מיליארד דולר למערכות כיפת ברזל ועל המחויבות לביטחונה של מדינת ישראל לאורך השנים. אני רוצה להודות לבית הנבחרים, להנהגה הדמוקרטית והרפובליקנית, ובמיוחד ליושבת-ראש בית הנבחרים ולמנהיג הרוב הדמוקרטי, ידידי ישראל, ננסי פלוסי וסטני הוייר".

תאריך:  10/03/2022   |   עודכן:  10/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית הנבחרים אישר מיליארד דולר לכיפת ברזל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בקרמלין מתכננים מתקפה קשה על בירת אוקראינה לאחר שיתגברו הכוחות הרוסיים על כמה תקלות לוגיסטיות שהאטו את התקדמותם אל קייב    ארה"ב חוששת גם משימוש בנשק ביולוגי
איציק וולף
סגן נשיא ארצות הברית לשעבר קיבל תואר דוקטור לשם כבוד באוניברסיטת אריאל בשומרון והעריך כי אם ממשל ביידן יחתום על הסכם גרעין חדש עם אירן - הנשיא הבא יהיה רפובליקני ויבטל את ההסכם ביומו הראשון בתפקיד
איציק וולף
הכנסת אישרה את הצו הכולל מיסוי בהתאם לנפח המנוע של הכלי והפחתה מסכום המס החל לכלי רכב דו-גלגליים בהם מותקנות מערכות בטיחות שונות
איציק וולף
נשיא אוקראינה טוען כי מדינות המערב מתמהמהות בהגשת סיוע קריטי למדינתו בטענתן כי הכרזה על אזור אסור בטיסה בשמי אוקראינה יהפוך את המצב המתוח עם רוסיה לגרוע יותר    "גרוע עבור מי? עכשיו מאוד גרוע ובעתיד יהיה מאוחר מדי. הם יסגרו את השמיים אם המצב הנוכחי יימשך זמן רב, אבל נפסיד מיליוני בני אדם"
איציק וולף
חברת הטבק הבריטית אימפריאל ברנדס הודיעה על השעיה מוחלטת של פעילותה ברוסיה    מקדונלדס מעריכה כי תפסיד 50 מיליון דולר בחודש מסגירת עסקיה ברוסיה    אדידס מעריכה כי תפסיד הכנסות בגובה של 250 מיליון אירו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il