X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
התחפושת שנשכחה ברכבת
על-פי תנועת התחפושות
תחפושת נדירה שהוכנה על-ידי מתנדבת בארגון "מתנדבי חדרה" עבור ילדה שאחיה חולה במחלה קשה נשכחה ברכבת עובדי הרכבת איתרו אותה והצילו את חג הפורים של הילדה
המציאה לאחר שהושבה למתנדבי חדרה

צוותי רכבת ישראל מורגלים בהשבת אבידות יקרות ערך לבעליהן לאחר שנשכחו ברכבת, אך את האבידה המיוחדת והנדירה לפורים שסייעו להשיב לפני מספר ימים לא ישכחו ברכבת ישראל זמן רב.
לפני מספר ימים קיבל אבי אלמליח, סמנכ"ל הפעלה ברכבת ישראל, אשר אחראי על פיקוד הרכבות המנהל את תנועת הרכבות, ובעצמו תושב העיר חדרה, שיחה ממתנדבת בארגון "מתנדבי חדרה", אשר מתנדביו עובדים עם ילדים חולים ובני משפחותיהם.
המתנדבת סיפרה בעצב לאלמליח כי על רכבת שעצרה בחדרה והמשיכה לכיוון צפון נשכחה תחפושת מיוחדת ונדירה, אותה הכינה בעמל רב בחודש האחרון עבור ילדה שאצלה היא מתנדבת, אשר אחיה חולה במחלה סופנית ולכן משפחתה מלווה על-ידי מערך המתנדבים של הארגון.
אלמליח הודיע על כך מיד למנהל המשמרת בפיקוד הרכבות מוטי זוהר, אשר יחד עם העובדים בפיקוד ופקחי הרכבות באזור החלו בסריקות יסודיות לאיתור האבידה החשובה.

מכרמיאל עד חדרה
מוטי זוהר מנהל משמרת בפיקוד הרכבת

על ארגון מתנדבי חדרה
ארגון סיוע מקומי המספק מענה לכל צרכיהם של משפחות חולי סרטן בעיר, אלמנות ויתומים. כמו-כן נותן הארגון מענה רחב לנכים, למאושפזים בבתי חולים, לקשישים, ולפונים נוספים הזקוקים לסיוע. בנוסף משמש הארגון כזרוע ביצועית לרוב ארגוני החסד והחירום הפעילים ברחבי הארץ.

לאחר כשעה מתוחה, שבה סרקו עובדי הרכבת מספר רכבות, נמצאה לבסוף התחפושת אשר הגיעה לתחנת כרמיאל, ובמבצע מורכב של עובדי הרכבת, הועברה התחפושת בהשגחה קפדנית לחיפה, משם לקח אותה אישית מוטי זוהר לחדרה, על-מנת שתיאסף על-ידי המתנדבת ותימסר לילדה.
"עם קבלת ההודעה על האבידה הבנתי כי מדובר באירוע מיוחד", מספר מוטי זוהר, מנהל המשמרת בפיקוד הרכבות הארצי אשר ניהל את מבצע השבת האבידה לבעליה, "התרגשתי מאוד לסייע לילדה החמודה ומשפחתה, אני מקווה כי החיוך שעלה על פניה בזכות התחפושת יישאר לנצח, ומאחל בריאות שלמה לה ולמשפחתה".
חזקי מנת, מנכ"ל ארגון מתנדבי חדרה, מסר כי "חג הפורים הוא אחד מרגעי השיא השנתיים שלנו בעמותה, שכן אופי החג מאפשר לילדים הפוגה קלה ומשמחת מהקשיים עימם הם ומשפחותיהם מתמודדים כל השנה. לכן כשחשבנו שהתחפושת הנדירה שמאמץ רב הושקע בהכנתה אבדה ברכבת, הרגשנו צער רב. לשמחתנו, פעולה מסורה של עובדי הרכבת שהבינו מיד את חשיבות התחפושת, ולא הסכימו להתייאש, איתרה את התחפושת, ודאגה שתישלח אישית חזרה לחדרה. אנו מאחלים חג שמח ובריאות לכל ילדי ישראל".

תאריך:  14/03/2022   |   עודכן:  14/03/2022
+עשׂרת בני המן נתלו שוב בנירנברג
12:54 14/03/22  |  בלפור חקק   |   לרשימה המלאה

אסתר ביקשה את בקשתה לעתיד: היא פונה אל "המלך" (שהוא הקב"ה), כאן לא נאמר "המלך אחשוורוש"  ▪  היא מבקשת את תלייתם של עשרת בני המן, בשידור חוזר בהיסטוריה בשנת תש"ז בנירנברג  ▪  מה בדיוק קרה שם?

פתרון סופי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
ציפי לידר
קַבלו סקופ: בפורים היהודים קיבלו את התורה מתוך אהבה ושמחה   מדוע נבראה האישה מן הצלע?    אסתר המלכה לובשת מלכוּת - גם אַת יכולה    לנוע צנוע
איתן קלינסקי
אינני חפץ בהתייהדות מתוך אימה ופחד    אני מבקש התיהדות מתוך הזדהות עם ערכיה    ארון הספרים היהודי מבורך בערכים, שהייתי רוצה שיכבשו את הגויים ולא "כי נפל פחד היהודים עליהם"
חניאל פרבר
חג פורים - הרבה שמחה ועליצות, משתאות ושכרות, והמיוחד שבו שאיננו נחגג בכל המקומות בארץ באותו היום
שושנה ויג
יוסף גערליצקי
מעלתם הגדולה והמיוחדת של בני ישראל, ונכונותם למסור נפשם על קידוש שמו יתברך במשך שנה שלימה, התבטאה בגלוי ובבהירות רק כשנמצאו בגלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il