X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרב קנייבסקי ז"ל. צפי לאחת ההלוויות הגדולות בישראל [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
כביש 4 ייחסם מהשעה 6:00;
אלפי שוטרים יאבטחו הלוויה
המשטרה צופה שמאות אלפי בני אדם יגיעו מחר להשתתף בהלוויה של הרב חיים קניבסקי ז"ל שנפטר זמן קצר לפני כניסת השבת 3,000 שוטרים יאבטחו את האירוע המתקיים בצל טראומת מירון והלווית הרב ואזנר שהובילו למקרי מוות מצפיפות

גוש-דן צפוי להיחסם משעות הבוקר המוקדמות מחר בבוקר (יום א', 20.3.22) לקראת הלוויתו של הרב חיים קניבסקי ז"ל שתצא בשעה 12:00 בצהריים מביתו שבבני ברק. בין היתר ייחסם כביש מספר 4 ויוקמו בו מתחמי חניה והסעות להלוויה הצפויה להיות אחת הגדולות שהתקיימו במדינת ישראל.
בשעות אחר-הצהריים התקיים במטה הכללי של המשטרה דיון על היערכות המשטרה לקראת ההלוויה. במבצע צפויים להשתתף כ-3,000 שוטרים והצפי הוא להגעת מאות אלפי מלווים שיבקשו לכבד את זכרו של מי שנחשב בעיניהם כגדול הדור בעולם התורה. ההלוויה מתקיימת בצל טראומת אסון מירון ובצל תקדים הלווית הרב שמואל וואזנר ז"ל בבני ברק - שני אירועים רבי משתתפים במגזר החרדי שהסתיימו במקרי מוות.
כביש מספר 4 צפוי להיסגר מהשעה 6:00 בבוקר ממחלף מורשה ועד מסובים, עד פיזור האירוע. החסימה תהיה למשך לכל הפחות 12 שעות. במקטע הכביש הארוך הזה צפויה המשטרה לאפשר לאזרחים להגיע לבני ברק באמצעות אלפי אוטובוסים. כמו-כן ייחסמו כל הכניסות לעיר בני ברק. עומסים כבדים צפויים גם בכביש 6, בכביש 5, בכביש ירושלים-תל אביב. במשטרה מבקשים ממי שיכול להימנע מהגעה לגוש-דן - להימנע מלעשות זאת.
״מחר בבני ברק משטרת ישראל עומדת לנהל אירוע בסדר גודל שלא נתקלנו בו במחוזותינו. המשטרה כולה נרתמה למשימה לאפשר את התנהלות הלוויה כנדרש ואת ביטחון ציבור המלווים. המפתח לכך הוא שיתוף פעולה בין-משרדי ועם הרשויות המקומיות ובראשן של בני ברק. מעל לכל משטרת ישראל זקוקה לשיתוף פעולה של הציבור המשתתף בלוויה ולציבור הכללי באזור המרכז", אמר השר לביטחון פנים, עמר בר-לב.
המפקח הכללי של המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, קרא לציבור להתעדכן בהודעות המשטרה בדבר החסימות וסידורי ההלוויה וכמובן להישמע להוראות השוטרים שיפרסו משעות הבוקר המוקדמות ברחבי בני ברק והסביבה.
"מדובר באירוע לאומי, מהגדולים שידעה מדינת ישראל, ושמשטרת ישראל תרתום אליה את כל הגורמים הרלוונטים לרבות שאר ארגוני הביטחון, ההצלה ומשרדי הממשלה בכדי לאפשר את קיום האירוע בצורה הטובה ביותר", אמר. עוד הוסיף כי המטרה של משטרת ישראל היא שההלוויה תעבור בצורה בטוחה ובאופן מסודר שיאפשרו את קיומה עם כמות המשתתפים הגדולה שצפויה להגיע, ותנאי השטח המאתגרים באחת הערים הצפופות בישראל. "אנו נפעל כאשר שלומם ובריאותם של המשתתפים הם בראש סדר מעיינינו במקביל לשאר האיומים שאנו מכירים.
כ-3,000 שוטרים מכל רחבי הארץ יקחו חלק במבצע המורכב הזה בפיקוד מחוז תל אביב וכל מערכי המשטרה יקחו חלק במבצע שימשך למעלה מ-15 שעות, ולאחר סיום ההלוויה עם הגעת המוני מבקרים לאזור בית העלמין שצפויים להגיע בימים הקרובים", אמר.
מן המשטרה נמסר כי בשל הדוחק הצפוי, מומלץ להימנע מהגעה עם ילדים בשל החשש לשלומם. עוד נמסר כי חל איסור מוחלט לטפס על גדרות, מרפסות, עצים, מבנים וגגות או להתלות על רכב הנמצא בתנועה כולל רכבי חירום והצלה.

תאריך:  19/03/2022   |   עודכן:  20/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כביש 4 ייחסם מהשעה 6:00; אלפי שוטרים יאבטחו הלוויה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
חודורקובסקי נמנה עם מתנגדיו החריפים של פוטין    הוא מעריך: פוטין "יחליט להשתמש בנשק גרעיני רק אם הוא בטוח שאיש לא ישתמש בהם בתגובה אליו"    מתריע: "בכל יום שבו נאט"ו מסרב לכפות 'אזור אסור לטיסה' בשמי אוקראינה, הביטחון שלו גובר"
יואב יצחק
נשיא אוקראינה מאשים את צבא רוסיה בפגיעה מכוונת באוכלוסייה האזרחית    מאשים את פוטין בפשעי מלחמה ובפשע נגד האנושות    קורא למו"מ מידי, ללא דיחוי, להשבת השלמות הטריטוריאלית והצדק לאוקראינה
עידן יוסף
2022-1928    התמוטט בביתו שבבני ברק ומאמצי ההחייאה לא הועילו    לפני מותו נישאו תפילות בכל העולם היהודי לרפואתו של הרב הישיש    היערכות ללוויה נרחבת בבני ברק בהשתתפות מאות אלפי בני אדם ביום ראשון בצהריים
מחלקה ראשונה
ילד יתום בן 10 נשא על גבו את אחיו התינוק שמת כנראה מנזקי הקרינה מפצצות האטום
עידן יוסף
שר החוץ הרוסי הכריז כי מעתה מוסקבה לא תסתמך על המערב    זלנסקי שוחח עם נשיאת הנציבות האירופית על ההצטרפות לאיחוד ואמר כי הם "מתקדמים לעבר מטרתם האסטרטגית המשותפת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il