X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
IMTM 2022 [צילום: לשכת הפרסום הממשלתית]
משרד התיירות מציג ביריד IMTM: "מחזירים את התיירות לישראל"
המשרד מארח השבוע עשרות סוכני תיירות בכירים, בלוגרים ומובילי דעה מרחבי העולם לסיור בישראל ולמפגשים מקצועיים שר התיירות יואל רזבוזוב ייפגש ביריד עם עמיתיו שרי התיירות והכלכלה מבחריין ומליטא, וכן שרי תיירות מיוון, מאיטליה, ומאזרבייג'ן

שר התיירות, יואל רזבוזוב, יפתח את יריד התיירות הבינלאומי IMTM שיתקיים השנה בסימן "מחזירים את התיירות לישראל". היריד ייפתח מחר (יום ג', 29.3.22) ויימשך יומיים (29-30 במרס) באקספו ת"א. כ-20 מדינות יקימו ביתנים ביריד. ביתן משרד התיירות, הממוקם בכניסה, כולל בחלקו העיקרי את הצגת הנגב כמוצר תיירותי, המחולק ל-6 אזורים, המקבלים התייחסות ויזואלית ותוכנית מותאמת לכל אזור. כמו-כן, יוצג מותג הגליל מזוויות שונות, ביניהן: חיי ישו, היסטוריה ומורשת, רב תרבותיות, רוחניות וניו איי'ג. בנוסף, יוצגו שני הקמפיינים העכשוויים של תיירות פנים: סיורים חינם עם מורי הדרך והקמפיין להורדת מחירי החופשות בישראל.
בביתן הוקמה אטרקציה, שמזמינה את המבקרים להצטלם על-רקע מסך ירוק, שניתן לדמות עליו, באופן וירטואלי, מורה דרך המדריך סיור.
רזבוזוב ייפגש ביריד עם עמיתיו, שנענו להזמנתו להגיע לארץ: שרי התיירות והכלכלה מבחריין ומליטא, וכן שרי תיירות מיוון, מאיטליה, מאזרבייג'ן. כמו-כן הגיעו ליריד גם סגנית שר התיירות של בולגריה ומנכ"לים של משרדי התיירות של מרוקו, פורטוגל, גאורגיה.
ברקע פתיחת ישראל לתיירים החל מהחודש, תוכנית פעילות משרד התיירות ביריד תתייחס לחזרה לשגרת תיירות לאחר הקורונה. במסגרת היריד יערכו פאנלים בנושאים רלוונטיים, בהובלתם של בכירי המשרד והתעשיה בארץ ובעולם. בין הנושאים שידונו:
  • משרד התיירות בא אליך - קידום השקעות במיזמי תיירות בישראל - כיצד ניתן להיעזר במשרד, ואיך מקדמים פיתוח תיירותי בר קיימא
  • פאנל - לבקר את ישראל בפעם הראשונה - מה אומרים עלינו בלוגרים מהעולם?
ההגבלות והסגרים בעקבות הקורונה אילצו בלוגרים להמציא את עצמם מחדש. מה השינויים שיחולו עכשיו כשהעולם נפתח? כיצד רואים בלוגרים בינלאומיים מובילים את ישראל כיום? 6 בלוגרים, שטיילו בישראל לראשונה בשבוע האחרון, בהזמנת משרד התיירות - יספרו על חוויותיהם.
  • הדרכת תיירות וירטואלית בעידן פוסט-קורונה - כיצד תשפיע התיירות הווירטואלית על תעשיית התיירות העולמית - מדריכים, אתרי תיירות ובעלי עניין אחרים עיצבו שפה חדשה - תיירות וירטואלית. כיצד מדריכים וירטואלית? מי הקהל לטיולים ווירטואליים? כיצד ניתן להשתמש בתיירות וירטואלית כדי למשוך יותר מטיילים או לקדם יעד תיירותי? איזה תפקיד יהיה לתיירות הווירטואלית בהתאוששות תעשיית התיירות העולמית?
  • מיתוג, מרחב ומה שביניהם - ריבוי יעדי התיירות והתחרות הגוברת מחייבים חשיבה מותגית, היוצרת זהות מבודלת וייחודית למרחב התיירותי. תיבדק הטענה, שהגורם המרכזי בהצלחת מיתוג המרחב, הוא היכולת ליצור זהות ותדמית שתשרת את כלל בעלי העניין, שתצמח מתוך הסכמה ושתוביל לשיתופי פעולה שמתחזקים ומחזקים את המותג.
  • חידושים בתיירות נגישה - במהלך תקופת הקורונה המשיך המשרד להנגיש אתרים לבעלי מוגבלויות באמצעות פתרונות הנגשה דיגיטליים ותשתיתיים. במושב יוצגו החידושים בתחום וייחשפו פרויקטים חדשים שכבר בהקמה וכן פרויקטים שהסתיימו ונפתחו לציבור.

תאריך:  28/03/2022   |   עודכן:  28/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד התיירות מציג ביריד IMTM: "מחזירים את התיירות לישראל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אומר שאלי קמיר התייחס אליו בפטרונות בעת הדיונים על מיזוג בזק-yes ושלדרישתו הוסר מן האישור סעיף שאפשר צעדים נגד בזק    היועץ המדיני של נתניהו העביר לפילבר מסמכים על הסיקור בוואלה כדי שיעביר אותם לאלוביץ
עידן יוסף
רשות התחרות מזמנת לשימוע טרם הגשת כתב אישום את איגוד המסעדנים ומנכ"ל האיגוד בגין המלצה להעלאת מחירים במסעדות כדי לשמור על רווחיות    בהודעה ששלח האיגוד נכתב כי הוא פועל להכין את דעת הקהל לקבל את ההעלאות
עידן יוסף
עוד הוחלט על ביצוע ניטור ברשתות החברתיות לאיתור מחבלים פוטנציאליים ותגבור כוחות הביטחון    תורחב מדיניות נשיאת נשק על-ידי חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים
עידן יוסף
השירות העירוני בנתניה מדויק, אך רע בשומרון ובעוטף ירושלים    נסיעות ותיירות, מועצת אילות ואגד מציגות שיפור חיובי, אך חברות דן וקווים מדשדשות בתחתית הדירוג    שיפור ברמת הדיוק הממוצעת בקרב כלל המפעילים
מירב ארד
לפיד הודיע כי הוחלט להפוך את פיסגת הנגב לפורום קבוע    "הארכיטקטורה החדשה הזו, היכולות המשותפות שאנו בונים, מפחידה ומרתיעה את אויבינו המשותפים – בראש ובראשונה את אירן"    הוא קרא לעמי האזור ולפלשתינים "להחליף את דרך הטרור וההרס ולחלוק אתנו עתיד של קדמה והצלחה"    בלינקן: "הסכמי אברהם אינם תחליף לתהליך השלום בין ישראל לפלשתינים. אנו רוצים ליצר את התנאים למו"מ על שתי מדינות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il