X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המרינה באשדוד [צילום: אברהם קריכבסקי]
טוען להפרת הסכם למכירת קרקע
תביעת ענק במרינה באשדוד
היזם חן שחר תובע 39.4 מיליון שקל מהשותפות מגדלי המרינה, מעו"ד שמואל קספר המוצג כבעליה ומניסים אלמליח שהוא לטענתו בעליה האמיתי

יזם הנדל"ן חן שחר תובע 39.2 מיליון שקל מהשותפות מגדלי המרינה, עו"ד שמואל קספר המחזיק במניותיה וניסים אלמליח שלדבריו הוא בעליה. לטענת שחר, הנתבעים הפרו הסכם למכור לו קרקע במרינה באשדוד.
בתביעה, שהוגשה (31.3.22) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נאמר כי בשנת 2011 חתמו הצדדים בז'נבה על הסכם לפיו השותפות תמכור לשחר את הקרקע בתוך שישה חודשים תמורת 21 מיליון דולר. לדברי התובע, מבחינתו כיזם נדל"ן הייתה חשיבות מכרעת לכך שמדובר ברכישת קרקע זמינה. ההסכם נחתם תחת מצג שהציגה השותפות לסד זמנים בהול, בטענה לפיה היא נמצאת על סף חתימה עם קונה אחר (יחיאל אבו) הנמצא לטענתה באותו זמן בדיוק במרוקו, וכי הוא יפסיד את המקרקעין אם העסקה לא תיחתם מיידית.
לאחר חתימת ההסכם, טוען שחר, התברר לו שלשותפות אין זכויות בקרקע, אלא רק זכות לרכישת זכויות החכירה מידי חברת המרינה הכחולה - לה יש רק זכות לקבלת החכירה מרשות מקרקעי ישראל. שחר מציין, כי בשלושה פסקי דין של בית המשפט המחוזי בבאר שבע, נקבע, כי מדובר בהסכם תקף שהופר על-ידי הנתבעת וכי יש לאכוף אותו.
לדבריו, בשנת 2015 - לאחר סיום ההליכים המשפטיים בינו לבין השותפות - הוא העביר לה 10.5 מיליון דולר (מחצית מהתמורה בעסקה) ושילם מס רכישה בסך 4.4 מיליון דולר. למרות זאת, טוען שחר, השותפות טרם העבירה לו את הקרקע. הוא גם מבקש מראש פיצוי של 5.6 מיליון שקל על כל שנה נוספת של הפרה נטענת. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יוסי אשכנזי, יעל צ'רבינסקי ורם פרייס, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  31/03/2022   |   עודכן:  31/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בהודעה שעליה היה חתום ראש העירייה נשלחו ניחומים למשפחות מחבלי דאעש תושבי העיר    הפרסום הוסר מפייסבוק לדרישת מנכ"ל משרד הפנים    ראש העירייה: טעות של הדוברות, הפרסום ללא אישור שלי
עידן יוסף
הפעילות, שתתרכז בעיקר סביב 7.4 צפויה לכלול תקיפות סייבר נרחבות ומתוזמנות הנגרמות על-ידי פצחנים מכל רחבי העולם במטרה לגרום נזק למערכות מידע במדינה
מירב ארד
בכפר יעבד נעצרו שלושה מבוקשים החשודים במערבות בפיגוע הירי בבני ברק    במהלך הפעילות נפצע באורח קל מירי צלף מיחידת דובדבן    הלוחם קיבל טיפול בשטח ופונה במסוק לבית החולים    רא"ל כוכבי: "עלינו לעצור את הגל הזה"
יצחק דנון
חברת Yilport, שבבעלותה 29 נמלים, אמורה הייתה להשתתף בקונסורציום בהובלת חברה אמריקנית    טוענת שרשות החברות פסלה אותה מ"שיקולי ביטחון לאומי"
איתמר לוין
ראש עיריית אשקלון לשעבר קיבל מאות אלפי שקלים מאנשי עסקים בעיר כדי לממן תשלומי השתקה לנשים שטענו שביצע עבירות מין    הסכמה בביהמ"ש העליון בערעוריהם של שמעוני, אחיו עופר ואיש העסקים משה פונטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il