X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הרמטכ"ל כוכבי ומפקדי חיל האוויר - היוצא והנכנס [צילום: דובר צה"ל]
הרמטכ"ל: סוכלו 10 פיגועים בשבועיים האחרונים
אמר בטקס חילופי מפקד חיל-האוויר כי גם ברגעים אלה פועלים כוחות הביטחון לסיכול פיגועים נוספים "לרצף התקיפות שחיל-האוויר הוביל יש השפעה מכרעת במניעת ההתבוססות של הכוחות האירנים בסוריה, במניעת הקמתו של כוח חיזבאללה בדרום רמת הגולן"

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, הודיע כי בשבועיים האחרונים נמנעו לפחות עשרה פיגועי טרור בזכות פעילות צה"ל וכוחות הביטחון.
"רצף הפיגועים האחרונים הוא עדות לכך, כמו גם עדות למקצועיות, לאומץ ולנחישות שבה פועלות יחידות צה"ל כדי לנצח את הטרור. לפחות עשרה פיגועים נמנעו בשבועיים האחרונים בזכות מודיעין ומבצעים, וגם ברגעים אלו אנו ממוקדים בסיכול פיגועים נוספים", אמר (יום ב', 4.4.22) בטקס חילופי מפקד חיל-האוויר. בטקס נכנס אלוף תומר בר לתפקיד מפקד חיל-האוויר במקומו של אלוף עמיקם נורקין, אשר כיהן בתפקיד כחמש שנים ויפרוש מצה"ל בתום 37 שנות שירות.
"זו משימתו הנוכחית של צה"ל ובכך אנו מרוכזים: נגיע לכל שכונה, לכל רחוב, בית או מרתף כדי לשים ידינו על המפגעים, ונפעל בכל מקום, ככל שיידרש ובכל השיטות כדי להפסיק את הטרור", אמר הרמטכ"ל כוכבי.
הרמטכ"ל התייחס לפעולות חיל-האוויר ואמר כי צה"ל מגדיל ומשכלל את היקף הפלטפורמות האוויריות לסוגיהן, מגדיל את היקף החיישנים מהאוויר, ומגדיל באופן חסר תקדים את היקף החימושים. "כל אלו אמורים לממש ביום פקודה מהלומות אש מדויקות, קצב תקיפה והשמדה גבוה במיוחד, שחלק מרכזי ממנו ילווה את התמרון, ובכך יממש את עקרון השותפות ויהפוך את חיל-האוויר לשותף מלא למשימות התמרון ולהישגיו", אמר. עוד הוסיף כי לרצף התקיפות שחיל-האוויר הוביל יש השפעה מכרעת במניעת ההתבוססות של הכוחות האירנים בסוריה, במניעת הקמתו של כוח חיזבאללה בדרום רמת הגולן, במניעת התעצמות של אויבנו במערכות נשק מתקדמות ובסיכול ישיר ומיידי של איומים שהיו אמורים לחדור למדינת ישראל ולפגוע באזרחיה.

תאריך:  04/04/2022   |   עודכן:  04/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרמטכ"ל: סוכלו 10 פיגועים בשבועיים האחרונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עשורים האחרונים יזמה, הקימה ומפעילה קליין את בית השנטי בפריסה ארצית רחבה המיועד לאוכלוסיות בשוליים החברתיים של מדינת ישראל ללא הבדל דת, גזע ומין
איתמר לוין
עידן יוסף
נשיא ארה"ב: "מה שקרה בבוצ'ה זה פשע מלחמה" נשיא אוקראינה זלנסקי הגיע לזירות ההרג בבוצ'ה    שר החוץ הרוסי לברוב אומר כי גופות האזרחים שהתגלו אינם אלא מיצג מבויים של האוקראינים    הוא קרא לכנס את המועצה כדי לדון במה שהתרחש בבוצ'ה
עידן יוסף
כך אומר ח"כ אבי דיכטר בדיון ועדת החוץ והביטחון    יו"ר הוועדה: "הפשיעה בחברה הערבית הפכה ללאומנית. הגיע הזמן לשקול שימוש בחוקי חרום"    ח"כ האוזר: "אין מנוס מלהקים כוח משימה ייעודי וייחודי לאיסוף נשק בלתי חוקי"    ח"כ סטרוק: "הובטח שהשב"כ יהיה מעורב בטיפול בפשיעה הלאומנית בחברה הערבית, אך זה לא קרה. הדין עם פורעי שומר החומות לא מוצה וההרתעה אפסית"
איציק וולף
ראש המועצה המקומית קרני שומרון פנה לאלוף פיקוד המרכז וביקש ממנו להורות על ביטול תחנות האוטובוס הבין-עירוניות ביהודה ובשומרון שבהן עולים פלשתינים לאוטובוסים המשמשים ישראלים    "העובדים הערביים ייהנו מקוי 130 הישירים למעבר אליהו, והקווים הישנים יהיו מהירים לישובים, אני מקווה כי האלוף יאשר בדחיפות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il