כתבת הצרכנות והחברה של ערוץ 12, מעיין פרתי, תובעת 500,000 שקל מחברת אלוניאל - זכיינית מקדונלד'ס בישראל, בטענה לשימוש בשמה בקמפיין של הרשת. התביעה הוגשה (4.4.22) לבית משפט השלום בתל אביב.
על-פי התביעה, בחודש פברואר החלה מקדונלד'ס בקמפיין פרסומי המלווה את הוזלת הגלידה בסניפיה - ועשתה שימוש בשמה של התובעת. בפרסומת אחת נאמר: "מכירים אחת מעיין? פארטי פיצוץ - גלידה פיצוץ משפחתית - החל מרביעי מורידה את המחיר". בפרסומת נוספת צורף צילום מדף האינסטגרם של פרתי, בו הביעה את מורת רוחה מן השימוש בשמה, ונאמר "בדקנו מעיין עדיף לצחוק".
לטענת פרתי, הפרסומת קושרת אותה למקדונלד'ס ועושה שימוש במאבקה להורדת יוקרת המחיה - וזאת בעוד היא מקפידה שלא לקשור את שמה למוצר כלשהו ולשמור על אובייקטיביות מוחלטת. לטענתה, מדובר בלשון הרע, פגיעה בפרטיות ועשיית עושר ולא במשפט. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אסף שרעף ורחל למברג, וטרם הוגש כתב הגנה.