X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הסכמים למתן שירותים
תובעים להגיע ל-16% ממניות החברה
תביעה נגד גלילאו טק
רמי מירסקי ויניב בן-חיים טוענים שהחברה הפרה את ההסכמים עימם, על פיהם רכשה פעילות בתחום העיר החכמה והתחייבה להעסיקם תמורת מניות ואופציות

רמי מירסקי ויניב בן-חיים, בעלי חברת כוכב הצפון יזמות, טוענים כי גלילאו טק - העוסקת בפיתוח טכנולוגיה לעיר חכמה וארנקים דיגיטליים - הפרה את ההסכמים עימם. השניים מבקשים (14.4.22) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאכוף הסכמים אלו.
בתביעה נאמר כי בדצמבר 2020 רכשה גלילאו טק את פעילותה העיקרית בתחום פיתוח תשתיות טכנולוגיות חדשניות לניהול עיר חכמה מידי חברת ברייט לד אותה ייסד מירסקי. חודשיים מאוחר יותר נחתם הסכם לפיו התובעים יעניקו לגלילאו טק שירותי פיתוח עסקי וימונו לתפקידי מפתח בה (מירסקי לסמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל תחום חדשנות ובן-חיים למנהל טכנולוגיות ראשי). שני ההסכמים אמורים היו להקנות למירסקי ובן-חיים יחד 16% ממניות גלילאו טק לאחר מימוש האופציות שהוענקו להם.
בתביעה נאמר כי התמורה העיקרית לה היו זכאים התובעים מעבר לתשלום החודשי הייתה הקצאה של 6% ממניות החברה ואופציות ל-5% נוספים. אולם טוענים מירסקי ובן-חיים, גלילאו טק שבבעלותו וניהולו של שלומי טופז הפרה את שני ההסכמים, ובחודש שעבר הודיעה על ביטול ההסכם למתן השירותים.
לדברי התובעים, הם קיימו את מלוא התחייבויותיהם על-פי ההסכמים, ואולם הנתבעת לא קיימה את התחייבויותיה. לטענתם, לאחר שהשתמשה גלילאו טק בפעילות שרכשה מחברת בריט לד בלא ששילמה את התמורה המלאה בעדה, ולאחר שניצלה את עבודתם של נציגיהם, היא הודיעה על ביטול ההסכם ללא הצדקה.
בית המשפט מתבקש לקבוע, כי ההסכם בתוקף ועל גלילאו טק לקיים את מלוא התחייבויותיה על פיו; לקבוע, כי מירסקי ובן-חיים זכאים לאופציות לרכישת 5% ממניות גלילאו טק; ולהצהיר, כי זכאותם למימוש האופציות ב-60 אגורות למניה התגבשה באוקטובר אשתקד, מועד הגשת הבקשה לפטנט על-ידי החברה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד זיו עירוני וסנדרה ליכטנטל-גלנץ, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  14/04/2022   |   עודכן:  14/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
עידן יוסף
חטיבת המו"פ במפא"ת במשרד הביטחון וחברת רפאל השלימו בהצלחה סדרת ניסויים פורצת דרך במערכת יירוט באמצעות לייזר    מערכת הלייזר הקרקעי יירטה בהצלחה כלי טיס בלתי מאויישים, פצמ"רים, רקטות וטילי נ"ט בתרחישים שונים
עידן יוסף
משרד התחבורה מעוניין להעניק הנחה של 50% ברכישת זכות ציבורית ("מספר ירוק") למונית חשמלית    500 הראשונים שיבקשו רישיון להפעלת מונית בהנעה חשמלית מלאה יזכו להנחה של 50% באגרת הרישיון
איתמר לוין
בעלי טסלה מציע לרכוש את כל מניות החברה ב-41 מיליארד דולר ולמחוק אותה מן המסחר    מבהיר שלא יתמקח על ההצעה ומזהיר שאם תידחה - "ישקול את מעמדו כבעל מניות"
עידן יוסף
המשטרה והשב״כ פענחו שני מעשי רצח ונסיון רצח שארעו בירושלים    ח"כ בן-גביר: יש להצטער שהמשטרה ניסתה להטיל בבני המשפחה כתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il