X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדד הידידותיוּת השנתי חושף:
הבנקים מצמצמים את האשראי לעסקים הקטנים
בשנה האחרונה ירד שיעור האשראי לעסקים קטנים מסך האשראי העסקי ב 1.8 נקודות אחוז קיימת ירידה של כל הבנקים (למעט מזרחי) בהיקף ההכנסות מריבית ביחס לאשראי לעומת השנה שעברה מרכנתיל ומזרחי ממשיכים להיות הבנקים הידידותיים ביותר לעסקים הקטנים והבינוניים

מרכנתיל ומזרחי ממשיכים להיות הבנקים הידידותיים ביותר לעסקים הקטנים והבינוניים. כך עולה ממדד ידידותיוּת בנקים לעסקים קטנים ובינוניים ל-2022, מדד שמפרסם (יום ג', 19.4.22) משרד הכלכלה משנת 2018.
המדד מסתמך על הנתונים הפיננסים המפורסמים על-ידי הבנקים, על סקר שביעות רצון של העסקים ועל סקר משוב שערכה הסוכנות בקרב יועצים פיננסיים שמסייעים לעסקים לקבל שירותים שונים מהבנקים. המדד מתייחס לעסקים עם מחזור של עד 50 מיליון שקל.
במקום הראשון מדורג בנק מרכנתיל עם ציון של 91, מזרחי-טפחות במקום השני עם 89 בסך-הכל. במקום השלישי בנק לאומי עם ציון של 86, בנק פועלים אחריו עם 85, דיסקונט במקום הלפני אחרון עם 83 ואת הרשימה סוגר הבנק הבינלאומי עם ציון 80 בלבד.
מהסקר עולה כי בשנה האחרונה ירד שיעור האשראי לעסקים קטנים מסך האשראי העסקי ב 1.8 נקודות אחוז. דוד עולה כי קיימת ירידה של כל הבנקים (למעט מזרחי) בהיקף ההכנסות מריבית ביחס לאשראי לעומת השנה שעברה, בשל השפעות הקרן בערבות מדינה. כמו-כן ניתן לראות ירידה באשראי בסיכון כתוצאה, בין היתר, מגידול הפעילות העסקית במשק לאחר משבר הקורונה לצד עליה במחיר האשראי ביחס לסיכון, וירידה עקבית בנטל התפעולי של שלוש שנים ברציפות.
רן קויתי - מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים: "משבר הקורונה לימד אותנו שלאורך השנים הבנקים ייחסו סיכון עודף לעסקים קטנים ובינוניים. התחזיות השחורות בתחילת המשבר התבדו והנתונים מראים שמגזר העסקים הקטנים והבינוניים נותר יציב וממשיך לצמוח. אנו מקווים שהבנקים ילמדו מכך ויתנו יותר אשראי לעסקים קטנים ובינוניים ובתנאים טובים יותר".

תאריך:  19/04/2022   |   עודכן:  19/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבנקים מצמצמים את האשראי לעסקים הקטנים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ביקשתי להחזיר הלוואה בפועלים
שרות דב  |  19/04/22 13:07
2
אין על בנק מרכנתיל
אבינו  |  14/07/22 19:55
3
GUARANTEE LOAN CONTACT US
homelend sumiti  |  15/07/22 02:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית משפט אמריקני קיבל את טענותיו של ג'רלד ברייסון, שטען כי פוטר על-ידי הנהלת אמזון בניו-יורק בנקמה על מחאה שהוביל בתחילת מגפת הקורונה, בטענה שעל החברה לפעול יותר להגנה על העובדים מפני הנגיף וחייב את החברה להחזירו לעבודה    אמזון הודיעה כי תעתור נגד הפסיקה
מירב ארד
זלנסקי: "הכוחות הרוסיים החלו בקרב על הדונבאס"    הרוסים פתחו במתקפה בשני המחוזות שמהם מורכב חבל דונבאס - מחוזות לוהנסק ודונייצק - וכן בקו החזית של מחוז חרקוב    מקרון: הדיאלוג מול פוטין "נעצר"
איתמר לוין
מסביר שהחברות יצטרכו לכסות את העלויות הגדלות בגלל האינפלציה ומחירי הדלק, וגם להחזיר לעצמן חלק מהפסדי העתק של הקורונה; "הלקוחות האמריקנים מבינים את זה ומוכנים לשלם"
מירב ארד
במסגרת התקיפה, הושמדה סדנה לייצור אמצעי לחימה של חמאס    דובר חמאס: "שיגרנו טיל נ"מ לעבר מטוסי הקרב"    רקטה ששוגרה מעזה יוראה ע"י לוחמי ההגנה האווירית
איתמר לוין
החרפה נוספת בעימות המילולי בין המדינות על רקע המהומות בירושלים    ירדן טוענת שישראל מפרה את הסטאטוס-קוו; בנט: מתנהל נגדנו מסע הסתה פרוע בהכוונת חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il