X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ריינג'רובר. 629,000 שקל [צילום: דייוויד זלודובסקי, AP]
בית משפט השלום בתל אביב קובע:
יבואן רכב ישלם 500,000 ש"ח
דרור סדן וחברת מנמד אחזקות יחזירו 400,000 שקל לאחר שלא סיפקו מכונית ריינג'רובר ספורט בייבוא אישי, ויוסיפו פיצוי של 40,000 שקל על עוגמת נפש והוצאות בסך 65,000 שקל

יבואן הרכב האישי דרור סדן וחברת מנמד אחזקות שבבעלותו ישלמו למעלה מ-500,000 שקל ללקוח עלי אבו-סידרה, לאחר שלא סיפקו לו את רכב היוקרה ריינג'רובר ספורט שהזמין דרכם. כך קובע שופט בית משפט השלום בתל אביב, יאיר דילוגין. פסק הדין מציין, כי הפרקליטות סגרה את התיק נגד סדן וכי משרד התחבורה התלה את רשיונו עד לסוף 2021 - כך שכיום הוא ככל הנראה מורשה לעסוק בתחומו.
על-פי התביעה, הרכב הוזמן בשנת 2019 ואמור היה לעלות 629,000 שקל (כולל הובלה ומיסים). אבו-סידרה טען, כי שילם 400,000 שקל - מתוכם 150,000 שקל במזומן; סדן טען שקיבל 240,000 שקל בלבד. לטענת סדן, הוא לא היה חייב לספק את הרכב, שכן אבו-סידרה לא עמד בתנאי התשלום, אך הסכים לפנים משורת הדין להחזיר את הכסף שקיבל.
דילוגין קיבל את התביעה במלואה (12.4.22) לאחר שקבע, כי הוא מאמין לאבו-סידרה ולעימאד אל-סאם אשר נטל חלק בעסקה מטעמו, ואינו מאמין לגרסתו של סדן. שיחה בין הצדדים, אותה הקליט אבו-סידרה, הוכיחה בבירור את ביצוע התשלום במזומן וקעקעה לחלוטין את דבריו של סדן. עוד נדחתה גרסתו של סדן בנוגע לסיבת המחלוקת בין הצדדים, כאשר דילוגין אומר שהיא אינה עולה בקנה אחד עם האירועים, עם ההיגיון ועם המסמכים של סדן עצמו.
סדן לא הביא ראיה כלשהי לכך שהרכב היה מוכן בבריטניה לשיגור לישראל במועד שסוכם או אף במועד מאוחר יותר. לכל היותר ייתכן שהוא הגיע אל הסוכן באפריל 2020 - ארבעה חודשים לאחר המועד בו אמור היה להגיע ארצה. טענות אחרות של סדן נדחו משום שהועלו באיחור או סתרו את גרסתו שלו. דילוגין הוסיף לחובת ההשבה של מלוא הסכום (400,000 שקל) את הסכום שתבע אבו-סידרה בגין עוגמת נפש (40,000 שקל) והוצאות בסך 65,000 שקל. את אבו-סידרה ייצג עו"ד יניב אלבז, ואת סדן - עוה"ד יוגב חיימי ואבי חייט.

תאריך:  19/04/2022   |   עודכן:  19/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בעקבות שיגור הרקטה מעזה כתב נתניהו כי "חייבים ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט"    בנט השיב: "מורשתך - רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות"
מירב ארד
בשנה האחרונה ירד שיעור האשראי לעסקים קטנים מסך האשראי העסקי ב 1.8 נקודות אחוז    קיימת ירידה של כל הבנקים (למעט מזרחי) בהיקף ההכנסות מריבית ביחס לאשראי לעומת השנה שעברה    מרכנתיל ומזרחי ממשיכים להיות הבנקים הידידותיים ביותר לעסקים הקטנים והבינוניים
איציק וולף
בית משפט אמריקני קיבל את טענותיו של ג'רלד ברייסון, שטען כי פוטר על-ידי הנהלת אמזון בניו-יורק בנקמה על מחאה שהוביל בתחילת מגפת הקורונה, בטענה שעל החברה לפעול יותר להגנה על העובדים מפני הנגיף וחייב את החברה להחזירו לעבודה    אמזון הודיעה כי תעתור נגד הפסיקה
מירב ארד
זלנסקי: "הכוחות הרוסיים החלו בקרב על הדונבאס"    הרוסים פתחו במתקפה בשני המחוזות שמהם מורכב חבל דונבאס - מחוזות לוהנסק ודונייצק - וכן בקו החזית של מחוז חרקוב    מקרון: הדיאלוג מול פוטין "נעצר"
איתמר לוין
מסביר שהחברות יצטרכו לכסות את העלויות הגדלות בגלל האינפלציה ומחירי הדלק, וגם להחזיר לעצמן חלק מהפסדי העתק של הקורונה; "הלקוחות האמריקנים מבינים את זה ומוכנים לשלם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il